Wtf heb ik zojuist gelezen.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens staat dit los van het personeelsuitje.
Het personeelsuitje is vrijwilligerswerk gaan doen in verschillende buurthuizen. Er zou daarna een borrel komen, maar die is afgelast wegens de Ramadan dus dat is niet inclusief genoeg.
Ik heb mij niet ingeschreven voor het personeelsuitje
Overigens staat dit los van het personeelsuitje.quote:
Wat een kutpersoneelsuitje is dat.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het personeelsuitje is vrijwilligerswerk gaan doen in verschillende buurthuizen. Er zou daarna een borrel komen, maar die is afgelast wegens de Ramadan dus dat is niet inclusief genoeg.
Vind het wel humor om leraren tijdens een personeelsuitje daadwerkelijk eens iets te laten doen.quote:
Wij gaan naar de efteling over een paar weken.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dolle pret.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij gaan naar de efteling over een paar weken.
De horror.
Waarom ga je dan?quote:Op maandag 21 maart 2022 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij gaan naar de efteling over een paar weken.
De horror.
Ik denk dat @Caland de leeftijd wel heeft gehad om erbij te willen horen.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:53 schreef GGMM het volgende:
Als je niet meegaat ben je ook de enige op die afdeling, dan lijkt het net alsof je er niet bijhoort
Niet dat ik daar ervaring mee heb
Dit is overigens via via uitgelekt. Momenteel is het dagprogramma nog 'een verrassing' voor de meesten.quote:
Iedereen zal zich behoorlijk genaaid voelen lijkt me.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is overigens via via uitgelekt. Momenteel is het dagprogramma nog 'een verrassing' voor de meesten.
Ergens ben ik benieuwd naar de gezichten.
Waarom geen Earl grey?quote:
Waarom moet @KingRoland altijd verantwoording afleggen bij jou?quote:
Verantwoordingquote:Op maandag 21 maart 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom moet @:kingroland altijd verantwoording afleggen bij jou?
Laat die jongen lekker genieten
@KingRoland moet gewoon normaal doen. Gore klootzak dat het is.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom moet @:kingroland altijd verantwoording afleggen bij jou?
Laat die jongen lekker genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |