Denk jij ?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:27 schreef GGMM het volgende:
Je mening is boeiender dan ik dacht
Like uitgedeeld
Wat ben je toch ook een ranzige vent. Avg hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Standaard ditquote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Het Haxball topic is genieten, bedankt voor de mentsion. @:ggmm
Graag gedaan maatquote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Gadverdamme man doe toch eens normaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk! Wat attent dat je dit vraagt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat leukquote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:29 schreef KingRoland het volgende:
vrijdag naar k-pop feestje in amsterdam
Ik hoop altijd zo dat het topic daar een soort amateurtheater is en iedereen loopt te klieren.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom was die @Iwanius ook alweer verdwenen hier?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Wat attent dat je dit vraagt.
Wij doen vandaag Paella, afblussen met Sangria uit pak. @:Iwanius
Ik heb maar even deëscalerend opgetreden, het liep helemaal uit de hand daar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop altijd zo dat het topic daar een soort amateurtheater is en iedereen loopt te klieren.
Ik heb blind vertrouwen in je kunde en rechtvaardigheid gezien mijn eigen gebrekkige haxballkennis.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb maar even deëscalerend opgetreden, het liep helemaal uit de hand daar.
Hopelijk vliegt er een spandoek in de fik.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:29 schreef KingRoland het volgende:
Ja vreemd is dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben de laatste tijd.
Flikkertjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:29 schreef KingRoland het volgende:
Nee dat moet ik nog even verwerken. Hopelijk helpt God daarbij. @KingRolandquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je al van het nieuws bekomen dat Ramon Hendriks gelovig is?
Ik heb het al vaker gezegd maar werkloos zoals pietje zijn blijft mijn droom.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je al van het nieuws bekomen dat Ramon Hendriks gelovig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |