Covid-19 restantklachten?quote:Op maandag 21 maart 2022 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom heb ik de laatste tijd zoveel last van hoofdpijn.
Nu pas? Kan dat?quote:
AIRFRYER KOPENquote:Op maandag 21 maart 2022 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zag gisteren eoa mens op FB "Zonnebloemolie is bijna opEn als je de patatpan (sic) van 5 liter wil vullen mag je nog steeds maar 1 fles van 3 liter meenemen
cafetaria is voor ons geen optie vanwege de kosten
"
Ik had er bijna iets onder gezet van "Jezus gore dikke vetzeug wat dacht je van wat minder ransvoer naar binnen stampen"
Maar dat is vast in strijd met de richtlijnen van het vrome Facebook
Precies ja. Fuck dat marioepol, ga zonnebloemolie makenquote:Op maandag 21 maart 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die mensen in Oekraīne maar zeuren, dit is pas echt pijn en leed.
Ja, klopt. Alleen bedoel ik dat er dan ''nu pas'' een nieuwe klacht bij komt. Lijkt me opmerkelijk.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel mensen die lang lopen met wat naweeën toch?
Nee maar zo'n flesje zal over een tijdje ook wel fors duurder worden, schaarste van zonnebloemolie plus de transportkosten zijn erg hoog.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:04 schreef CherryLips het volgende:
M'n olijfolie is bijna op, is die ook uitverkocht in paniek?
Afkickverschijnselenquote:Op maandag 21 maart 2022 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, klopt. Alleen bedoel ik dat er dan ''nu pas'' een nieuwe klacht bij komt. Lijkt me opmerkelijk.
Ik gok dat het met m'n gekke slaapritme te maken heeft + cafeīneverslaving.
Ik probeer echt wel een ''normale'' hoeveelheid koffie te drinken. Maar laatst op m'n werk heb ik dus weer niet opgelet en gewoon elke keer wanneer iemand zei: wil je wat drinken? Heb ik om koffie gevraagd (automatisme).
En dan ben ik nu 3 dagen vrij en denk ik dat dit dan weer die klap is van minder cafeīne .
Maar is het gewoon irritant en dat wilde ik even kwijt
Herkenbaar, ik zuip ook koffie alsof het water is.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, klopt. Alleen bedoel ik dat er dan ''nu pas'' een nieuwe klacht bij komt. Lijkt me opmerkelijk.
Ik gok dat het met m'n gekke slaapritme te maken heeft + cafeīneverslaving.
Ik probeer echt wel een ''normale'' hoeveelheid koffie te drinken. Maar laatst op m'n werk heb ik dus weer niet opgelet en gewoon elke keer wanneer iemand zei: wil je wat drinken? Heb ik om koffie gevraagd (automatisme).
En dan ben ik nu 3 dagen vrij en denk ik dat dit dan weer die klap is van minder cafeīne .
Maar is het gewoon irritant en dat wilde ik even kwijt
Jippiequote:
Bizar hé...quote:Op maandag 21 maart 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zuip ook koffie alsof het water is.
Ik zit al aan mijn vijfde mokquote:Op maandag 21 maart 2022 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizar hé...
Terwijl ik thuis dus gewoon ''amper'' koffie drink. S'ochtends een kopje. En dat is lang niet elke ochtend eigenlijk.
Drink verder ook geen cola... dus dit zal inderdaad wel die kut cafeīne zijn.
Ben je dan niet hyperactief?quote:Op maandag 21 maart 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zuip ook koffie alsof het water is.
En de kindjes in Afrika en Oekraīne maar snakken naar een kopje koffiequote:Op maandag 21 maart 2022 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb er drie op. Zet altijd een pot van 7-8 bakken en gooi meestal meer dan de helft weg. Wat een lul ben ik.
Ik ookquote:Op maandag 21 maart 2022 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom heb ik de laatste tijd zoveel last van hoofdpijn.
Nee helemaal niet, merk het alleen andersom, als ik te weinig koffie op heb komt mijn brein niet uit de miststand.quote:
Heb ik om die kindertjes gevraagd?quote:Op maandag 21 maart 2022 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de kindjes in Afrika en Oekraīne maar snakken naar een kopje koffie
ik heb vanmorgen zo'n vies oploskoffie dingetje van nespresso gedronken. Hazelnootsmaak.quote:
Afhankelijkheid.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, merk het alleen andersom, als ik te weinig koffie op heb komt mijn brein niet uit de miststand.
Van die verwenkoffie met blije giechelsmaakjes moet ik niks hebbenquote:Op maandag 21 maart 2022 10:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen zo'n vies oploskoffie dingetje van nespresso gedronken. Hazelnootsmaak.
Zat in een kerstpakket![]()
Maar dat werkt niet qua cafeīne denk ik.
Gewoon zwart en sterkquote:Op maandag 21 maart 2022 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die verwenkoffie met blije giechelsmaakjes moet ik niks hebben
"Hoi ik ben Moeraskat, ik wil mijn koffie graag zoals mijn negerlullen."quote:
Wat?quote:Op maandag 21 maart 2022 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hoi ik ben Moeraskat, ik wil mijn koffie graag zoals mijn negerlullen."
quote:Op maandag 21 maart 2022 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow
https://twitter.com/ChinaAvReview/status/1505834279275999236
Onmogelijk om dit te overleven.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hoop dat ze dat niet bewust hebben mee gemaakt
ja bedoel dat recht zo naar beneden stortenquote:Op maandag 21 maart 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onmogelijk om dit te overleven.
Volgens mij heb ik ook wel eens op die vlucht gezeten trouwens.
Nou ja, misschien waren ze al bewusteloos voor de inslag.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bedoel dat recht zo naar beneden storten
Met de neus omlaagquote:Op maandag 21 maart 2022 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bedoel dat recht zo naar beneden storten
In welke vlucht heb je niet gezeten?quote:Op maandag 21 maart 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onmogelijk om dit te overleven.
Volgens mij heb ik ook wel eens op die vlucht gezeten trouwens.
Even opgezocht maar deze nietquote:Op maandag 21 maart 2022 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In welke vlucht heb je niet gezeten?
Hopelijk hebben de zwarte dozen het overleefd. Echt een rare crash. Het vliegtuig vloog op kruishoogte en daar gebeurt bijna nooit iets waardoor een vliegtuig zomaar uit de lucht valt.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow
Jezusquote:Op maandag 21 maart 2022 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow
Depressieve gekke piloot?quote:Op maandag 21 maart 2022 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk hebben de zwarte dozen het overleefd. Echt een rare crash. Het vliegtuig vloog op kruishoogte en daar gebeurt bijna nooit iets waardoor een vliegtuig zomaar uit de lucht valt.
quote:Op maandag 21 maart 2022 10:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, of een kaping, een bom, iets met de lading.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |