Hoezo bezig?quote:Op maandag 21 maart 2022 09:38 schreef Idisrom het volgende:
Volgens de Chinese media dreigt er momenteel een Boeing met 133 passagiers aan boord op een berg in de zuidelijke provincie Guangxi te crashen.
Over slachtoffers is nog niets bekend.quote:In de Zuid-Chinese provincie Guanxi
is een passagiersvliegtuig met 133
mensen aan boord neergestort,meldt de
lokale overheid.In de omgeving van de
crash is rook te zien en reddingsteams
zijn ter plaatse.Over slachtoffers is
nog niets bekend.
Het neergestorte vliegtuig is een
Boeing 737 van luchtvaartmaatschappij
China Eastern.Het vliegtuig was van
Kumming onderweg naar Guangzhou.
China ligt toch ver weg...quote:
Ik ben wel in Guangzhou geweest, en naar Guangxi wil ik nog wel naar toe, want dat is een van de mooiste gebieden van China. Kunming weet ik niet, want dat ligt wat ver wegquote:
Wtfquote:
Was hij lekker?quote:
Klopt. Het is een 800.quote:
Da's meestal niet zo als 'n vliegtuig loodrecht naar beneden kukelt. Die MAX in Ethiopië viel ook loodrecht naar beneden.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zo verticaal naar beneden... dan begin je toch te denken aan opzet van de piloot.
Dat, of zwaar structureel falen van de airframe in de lucht.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zo verticaal naar beneden... dan begin je toch te denken aan opzet van de piloot.
Die MAX crashes kwamen zeker niet loodrecht naar beneden.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's meestal niet zo als 'n vliegtuig loodrecht naar beneden kukelt. Die MAX in Ethiopië viel ook loodrecht naar beneden.
Alleen het is geen MAX dus dat kan het in dit geval niet zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's meestal niet zo als 'n vliegtuig loodrecht naar beneden kukelt. Die MAX in Ethiopië viel ook loodrecht naar beneden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |