quote:Op maandag 21 maart 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een vreemde situatie?
nee gewoon boterquote:Op maandag 21 maart 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan plak je er met secondelijm wat hagelslag op of wat?
Voor de boter nietquote:Op maandag 21 maart 2022 09:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, mensen hebben gewoon een leven
en een baanquote:Op maandag 21 maart 2022 09:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, mensen hebben gewoon een leven
dat zijn vragen voor de HA, niet voor zolderkamerartsen op fokquote:Op maandag 21 maart 2022 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom heb ik de laatste tijd zoveel last van hoofdpijn.
En die mensen in Oekraïne maar zeuren, dit is pas echt pijn en leed.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zag gisteren eoa mens op FB "Zonnebloemolie is bijna opEn als je de patatpan (sic) van 5 liter wil vullen mag je nog steeds maar 1 fles van 3 liter meenemen
cafetaria is voor ons geen optie vanwege de kosten
"
Ik had er bijna iets onder gezet van "Jezus gore dikke vetzeug wat dacht je van wat minder ransvoer naar binnen stampen"
Maar dat is vast in strijd met de richtlijnen van het vrome Facebook
gewoon kloon aanmaken en dat posten (of gewoon posten en feesten dat je verlost bent van facebook)quote:Op maandag 21 maart 2022 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zag gisteren eoa mens op FB "Zonnebloemolie is bijna opEn als je de patatpan (sic) van 5 liter wil vullen mag je nog steeds maar 1 fles van 3 liter meenemen
cafetaria is voor ons geen optie vanwege de kosten
"
Ik had er bijna iets onder gezet van "Jezus gore dikke vetzeug wat dacht je van wat minder ransvoer naar binnen stampen"
Maar dat is vast in strijd met de richtlijnen van het vrome Facebook
Het was ook retorisch.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn vragen voor de HA, niet voor zolderkamerartsen op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |