OMG ik hoor 'n putje pruttelenquote:Op zondag 20 maart 2022 20:17 schreef mario390 het volgende:
de bewohners kunnen niks vor
het is de produktie die dat toelaat
Zal dan ook wel per evenement kunnen ipv een maandelijkse bijdragequote:
Tena Lady broekjes 'n tipquote:Op zondag 20 maart 2022 20:19 schreef suzi1 het volgende:
ik pis in me broek. zo spannend die streams dat ik niet op wil staan
Of een zeiltje.quote:
woest ben ik!quote:
Dat zijn de betere tips.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met plasgootje richting 'n teiltje
Toen was het budget groter denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:20 schreef engine het volgende:
Vorig jaar konden ze ook muziek laten draaien in het huis terwijl er helemaal geen feestje was. Dat zullen we wel op een manier afkopen.
gaan we gewoon meemakenquote:Op zondag 20 maart 2022 20:22 schreef Clasientje het volgende:
Feestje kijken kunnen wij wel vergeten dat wordt weer Netflixen of alvast naar bed gaan.
Dat denk ik niet eigenlijk. Denk dat juist dit jaar het budget groter was.quote:
ik denk dat ze met die weekly basics flink wat geld hebben over gehoudenquote:Op zondag 20 maart 2022 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Denk dat juist dit jaar het budget groter was.
Boksquote:Op zondag 20 maart 2022 20:22 schreef just me het volgende:
Ik ga eens bij de boeren kijken en gniffelen
Neequote:Op zondag 20 maart 2022 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Denk dat juist dit jaar het budget groter was.
Dat gaat echt het verschil niet maken. Maar het gebouw, camera's enzo waren er al.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze met die weekly basics flink wat geld hebben over gehouden![]()
![]()
Ik vind feestjes niet leuk als ze stil zijn , feestjes mogen bij mij wel over the top zijn hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 20:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
me ergert, ze weten dat krieg is maar
ze vieren zo overdreven
het kann zonder schreeuwen
en nog meer stagiaires die enkel een maandvergoeding krijgenquote:Op zondag 20 maart 2022 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat echt het verschil niet maken. Maar het gebouw, camera's enzo waren er al.
Daarin verschillen we van mening dan.quote:
produktie moet ducktape op hun monden plakken, dan hebben we pas een top feestje ??quote:Op zondag 20 maart 2022 20:17 schreef mario390 het volgende:
zou bij enkele erg functioneel zijnquote:Op zondag 20 maart 2022 20:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
produktie moet ducktape op hun monden plakken, dan hebben we pas een top feestje ??
4 bewoners, en Michel...quote:Op zondag 20 maart 2022 20:29 schreef BasEnAad het volgende:
Vorig jaar waren de laatste 5 bewoners echt dodelijk saaie inwisselbare poppen. Ze vonden zichzelf wel geweldig.
Michel was saaier dan saaiquote:
Ik denk het wel, alles mooi meegenomen.. Armoe spat er vanafquote:Op zondag 20 maart 2022 20:27 schreef engine het volgende:
Die simpele basis ingedrienten was een poging om het harder dan ooit te maken. Dat heeft niet echt gewerkt maar het heeft weinig met besparing van kosten te maken denk ik.
Sterker nog;dat vinden ze nog steeds.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:29 schreef BasEnAad het volgende:
Vorig jaar waren de laatste 5 bewoners echt dodelijk saaie inwisselbare poppen. Ze vonden zichzelf wel geweldig.
De armoe spat er niet meer vanaf dan vorig jaar. Als je BB australiė gezien hebt weet je dat dit ook gejat is van daar. Daar liepen ze ook constant te zeuren om dingen maar die hadden echt nog veel minder. Leuke poging maar niet echt geslaagd dus.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:31 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, alles mooi meegenomen.. Armoe spat er vanaf
Mag je niet zeggen hierquote:Op zondag 20 maart 2022 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb moeite met Kristoff die zich de rol van Bedrijfsleider heeft toegeėigend
zij kijkt toch,heb je de post niet gezien?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Arme Veraatje.. ziek en dan ook nog es geen stream kunnen kijken...![]()
Ik zou als ex-BBhuis rondhangster een boze brief schijven.. echt waar
totaal geen moeite met Kristofquote:Op zondag 20 maart 2022 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als wij streamlock hebben, heeft Vera dat ook...quote:Op zondag 20 maart 2022 20:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij kijkt toch,heb je de post niet gezien?
Eensquote:Op zondag 20 maart 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
totaal geen moeite met Kristof
of Salar
wel met de rest
Verwacht zo wel weer beeld.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:43 schreef Angelique61 het volgende:
Krijgen we nou serieus het hele feest een SL om vervolgens op tv 2 minuten terug te zien, wat een afknapper!!!!
Ja wij willen ook feestenquote:Op zondag 20 maart 2022 20:44 schreef Rhosyn het volgende:
Bijna 30 minuten SL. Het is dat ik moest afwassen.
Ik denk dat ze nu aan het feesten zijn. Zonder ons.
ze moeten Salar afvoeren uit de DBKquote:Op zondag 20 maart 2022 20:44 schreef Rhosyn het volgende:
Bijna 30 minuten SL. Het is dat ik moest afwassen.
Ik denk dat ze nu aan het feesten zijn. Zonder ons.
ja dat welquote:Op zondag 20 maart 2022 20:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als wij streamlock hebben, heeft Vera dat ook...
quote:Op zondag 20 maart 2022 20:47 schreef Flow3r het volgende:
ik heb geeneens geluid bij mijn streamlock
1.2.3.4.5.6.7.8.9.10..........................................................................156.157.158quote:Op zondag 20 maart 2022 20:17 schreef mario390 het volgende:
Hou daar maar rekening mee. Ik zou het wel flauw vinden , maar dat heb ik met deze BB sowieso wel een beetjequote:
Vorig jaar hebben we alle feestjes gezien na de nominaties en toen met die DJ'squote:Op zondag 20 maart 2022 20:51 schreef suzi1 het volgende:
en van die weinige, hoeveel heb je ze compleet mogen zien?
Ja in Ukraine zijn ze erg blij met en dankbaar voor deze streamlock....quote:Op zondag 20 maart 2022 20:48 schreef suzi1 het volgende:
4 uur stilte voor de krieg. blijzijn, meemaken
En restjes verstopt in de kleerkastquote:Op zondag 20 maart 2022 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Over 2 uur mogen we zien hoe varken Noessie alle restjes loopt op te vreten en zuipen... da's ook leuke TV
Kristof is vanaf dag 1 al zo, iemand moet het zijn toch?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kitty was dat vanaf dag 1 maar dat was niet goedquote:Op zondag 20 maart 2022 20:55 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Kristof is vanaf dag 1 al zo, iemand moet het zijn toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Geen Leroy en Nawel vanavond dusquote:Op zondag 20 maart 2022 20:58 schreef mijntjexx het volgende:
Leroy en Nawel zijn nu live op instagram
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |