Ik kan niet tekenen met rechts.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:51 schreef Nobu het volgende:
Maak even een paint dan, met deze beschrijving kan niemand iets.
Andermans tuin betreden is niet verboden. Zonder toestemming zaken op (of boven) iemands erf verwijderen of toevoegen is in elk geval niet de bedoeling, maar de meeste mensen lossen dat gewoon op met de buren en niet met de woningstichting.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:40 schreef Metalfrost het volgende:
Mijn vraag is: mag de heer zomaar zonder mijn toestemming mijn tuin betreden om dergelijke zaken te kunnen uitvoeren?
Uh andermans tuin zonder toestemming betreden valt gewoon onder huisvredebreuk.(mits afgesloten blijkbaar, TS heeft het over een hek wat opeens open stond)quote:Op zondag 20 maart 2022 19:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Andermans tuin betreden is niet verboden. Zonder toestemming zaken op (of boven) iemands erf verwijderen of toevoegen is in elk geval niet de bedoeling, maar de meeste mensen lossen dat gewoon op met de buren en niet met de woningstichting.
In dat geval stel ik voor dat we alle postbodes en pakketbezorgers de gevangenis in gooien.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Uh andermans tuin zonder toestemming betreden valt gewoon onder huisvredebreuk.
Je voortuin is meestal niet afgesloten.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor dat we alle postbodes en pakketbezorgers de gevangenis in gooien.
De man in kwestie spreekt blijkbaar geen Nederlands.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
Goh wat is het lastig om even aan te bellen hé
Aanbellen en engels praten. Of Duits. Of handen en voeten.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
De man in kwestie spreekt blijkbaar geen Nederlands.
Wat moet je dan?
Ja ja, sorry hoor wat een onzin weer.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aanbellen en engels praten. Of Duits. Of handen en voeten.
Moet jij weten. Ik vind het raar dat je voor zoiets een topic of dit forum opent ipv eerst even een bak thee te drinken of bord baklava op te vreten met de buurman. En dan wel direct janken bij de woningbouw. Dat is pas sneu.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja ja, sorry hoor wat een onzin weer.
Ik zou er ook geen geduld voor hebben hoor.
Gewoon woningstichting bellen TS.
Aanbellen en kijken of 'ie Engels, Duits of zo spreekt. En anders even met je handen uitleggen dat die draad daar niet hoort.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wat moet je dan?
Uhuh mooi man.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik vind het raar dat je voor zoiets een topic of dit forum opent ipv eerst even een bak thee te drinken of bord baklava op te vreten met de buurman. En dan wel direct janken bij de woningbouw. Dat is pas sneu.
Ja. Ben ook van mening dat je het beste eerst iets gewoon met elkaar probeert op te lossen in plaats er meteen een juridische discussie van te maken of er anderen bij te halen.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik vind het raar dat je voor zoiets een topic of dit forum opent ipv eerst even een bak thee te drinken of bord baklava op te vreten met de buurman. En dan wel direct janken bij de woningbouw. Dat is pas sneu.
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wat moet je dan?
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aanbellen en engels praten. Of Duits. Of handen en voeten.
De man spreekt erg luid en in zo'n dik dialect in de Friese taal dat ik 'm in het Nederlands niet kan verstaan, al ben ik zelf ook Fries. Het is alsof de heer over de woorden heen zoeft. Hierdoor wordt communicatie ronduit moeilijk.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja ja, sorry hoor wat een onzin weer.
Ik zou er ook geen geduld voor hebben hoor.
Gewoon woningstichting bellen TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |