Lekker dansen op de beats van de Pitstop Boys?quote:Op zondag 20 maart 2022 18:14 schreef Jian het volgende: [..] Yup en ook nog GP radio dance, dus kon op een gegeven moment kiezen,
Zoiets, maar het werkte wel, geen hapering meer geghad, goede leer voor de volgende keer zou ik zeggen.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker dansen op de beats van de Pitstop Boys?
Het Ajax-topic is een deurtje verder.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:15 schreef potjecreme het volgende:
Ne samenvatting kijken. Ik begrijp dat het een heerlijk laatste deel heeft.
Ik hou het bij Maneskinquote:Op zondag 20 maart 2022 18:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker dansen op de beats van de Pitstop Boys?
The Don of de Spicy Tony.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:18 schreef raptorix het volgende:
Belangrijker, voor welke hamburger zal ik gaan?
https://theburgermaffia.com/menu/
Die eerste keer was best de moeite waard vond ik. Daarna dacht-ie misschien: "een ezel stoot zich in 't gemeen geen 2 keer aan dezelfde steen. Maar ik, Max Verstappen, ben geen ezel. Dus stoot ik mezelf gewoon nog een keer.... en nog een keer."quote:Op zondag 20 maart 2022 18:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat was overigens vrij naïef, waarom Leclerc passeren als je weet dat als je dat lukt hij (Leclerc )weer met DRS in de volgende ronde voorbij komt. Hij had moeten wachten en zijn auto moeten sparen. Dom Joch,, dat het is!
Spicy Tonyquote:Op zondag 20 maart 2022 18:18 schreef raptorix het volgende:
Omdat die het plekje van een Rus heeft ingepiktquote:
Het blijft dus een dom jochquote:Op zondag 20 maart 2022 18:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die eerste keer was best de moeite waard vond ik. Daarna dacht-ie misschien: "een ezel stoot zich in 't gemeen geen 2 keer aan dezelfde steen. Maar ik, Max Verstappen, ben geen ezel. Dus stoot ik mezelf gewoon nog een keer.... en nog een keer."
De man is nou eenmaal een volbloed racer. Hij wil inhalen inhalen inhalen. En hij hoopt/vertrouwt dat zijn beroemde/beruchte verdedigende lijnen hem dan misschien kunnen helpen in het vervolg.
Het is hier natuurlijk al vaker voorbij gekomen: dat gaat echt niet meer veranderen. Vorig seizoen heeft hij laten zien dat hij nu eenmaal zo racen wil. Als hij toen wat verstandiger was geweest, dan was Lewis misschien nooit meer zo dichtbij gekomen. Maar dan hadden we dat knettergekke slot ook moeten missen. Elk nadeel heeft z'n voordeel.
Tommy Truffle met French Fries en Gambino Mayonaisequote:Op zondag 20 maart 2022 18:18 schreef raptorix het volgende:
Anus beef.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:18 schreef raptorix het volgende:
Gewoon een Hamburger speciaal bij de lokale snackbar.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:18 schreef raptorix het volgende:
Dit is de lokale snackbar.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon een Hamburger speciaal bij de lokale snackbar.
Jesse Klaver is Woest!quote:Op zondag 20 maart 2022 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
Dit was de 10 met een griffel op de Schaal van Coronel
Maar wel met al heel wat overwinningen en een wereldtitel op zak.quote:
Amsterdam zo te zien. Daar zijn zelfs de snackbars hipster.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een goede lokale snackbar kent alleen Curry, mayo, uitjes en eventueel een eitje.
Jos was gewoon verzot op grind, het was eigenlijk een soort verslaving, hij kon er geen genoeg van krijgenquote:Op zondag 20 maart 2022 18:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar wel met al heel wat overwinningen en een wereldtitel op zak.
Iemand als Gilles Villeneuve, een volbloed racer uit het verre verleden, heeft dat nooit kunnen bereiken. Tot z'n eigen frustratie. Negeerde teamorders in een kwalificatie en reed de dood tegemoet.
Laat ik het zo zeggen: voor een zogenaamd dom joch heeft hij het best ver geschopt. Hij lijkt me bovendien sowieso veel minder dom dan z'n vader. Ook die was gezegend met een van god gegeven racetalent, maar te dom om er echt veel mee te kunnen bereiken. Max heeft nog wat hersens van z'n moeder meegekregen, dat is z'n geluk.
Frikandel Josje Brinkquote:Op zondag 20 maart 2022 18:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon een Hamburger speciaal bij de lokale snackbar.
Anders was hij er helemaal niet voorbij gekomen.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die eerste keer was best de moeite waard vond ik. Daarna dacht-ie misschien: "een ezel stoot zich in 't gemeen geen 2 keer aan dezelfde steen. Maar ik, Max Verstappen, ben geen ezel. Dus stoot ik mezelf gewoon nog een keer.... en nog een keer."
De man is nou eenmaal een volbloed racer. Hij wil inhalen inhalen inhalen. En hij hoopt/vertrouwt dat zijn beroemde/beruchte verdedigende lijnen hem dan misschien kunnen helpen in het vervolg.
Het is hier natuurlijk al vaker voorbij gekomen: dat gaat echt niet meer veranderen. Vorig seizoen heeft hij laten zien dat hij nu eenmaal zo racen wil. Als hij toen wat verstandiger was geweest, dan was Lewis misschien nooit meer zo dichtbij gekomen. Maar dan hadden we dat knettergekke slot ook moeten missen. Elk nadeel heeft z'n voordeel.
Vind altijd wel mooi hoeveel leiderschap hij uitstraalt, niemand de schuld geven, rustig uitleggen, echt hoe het hoort.quote:
Eens. Snap ook niet waarom hij soms zoveel haat krijgt.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vind altijd wel mooi hoeveel leiderschap hij uitstraalt, niemand de schuld geven, rustig uitleggen, echt hoe het hoort.
Nee, ik vond het mooi dat-ie het in elk geval probeerde. De laatste keer vond ik echter zwaar overdreven. Maar ja, zo is Max.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Anders was hij er helemaal niet voorbij gekomen.
Gewoon salty Lewis fans.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. Snap ook niet waarom hij soms zoveel haat krijgt.
https://www.veganjunkfoodbar.com/quote:Op zondag 20 maart 2022 18:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Amsterdam zo te zien. Daar zijn zelfs de snackbars hipster.
Hij wet het weer beter natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2022 18:25 schreef El_Thijs het volgende:
Verklaring uitvalbeurt:
https://www.ad.nl/formule(...)e-besturen~afc81369/
Zo is iedere racer. Als je kunt winnen ga je ervoor en blijf je niet op P2 hangen.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee, ik vond het mooi dat-ie het in elk geval probeerde. De laatste keer vond ik echter zwaar overdreven. Maar ja, zo is Max.
Zal hem vast vanuit het team verteld zijn.quote:
Ja, dat is racen....quote:Op zondag 20 maart 2022 18:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee, ik vond het mooi dat-ie het in elk geval probeerde. De laatste keer vond ik echter zwaar overdreven. Maar ja, zo is Max.
Kan jij je naam niet veranderen in Sneunie en wegblijven uit dit topic met je domme getroll de hele tijd?quote:
Veganquote:Op zondag 20 maart 2022 18:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.veganjunkfoodbar.com/
Zit om de hoek
Er zit hier nu ook een Vegan burgerzaak op 30 meter afstandquote:
Goede en gematigde reactie van Max. Dit is toch wel heel anders dan ie in zijn eerste jaren in F1 was.quote:
Komt ook wel doordat ze bij Merc nog niet dat stuiterprobleem hebben opgelost. Ik ben benieuwd hoe ze dat volgende week doen. En Ferrari was vorig jaar een beetje de schlemiel, maar het zou goed kunnen dat ze nu gewoon een ijzersterke auto hebben neergezet. En dat is weer goed voor de competitie.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:33 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat dit geen ramp is, motor lijkt beter dan Merc, en Ferrari kennende zullen ze ook nog wel wat stabiliteits issues kennen. Als in deze Race Merc al moet vechten voor de plekken 5 dan verwacht ik dat daar het probleem niet ligt.
Hij is veel volwassener geworden. Was ook wel te verwachten uiteraard.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Goede en gematigde reactie van Max. Dit is toch wel heel anders dan ie in zijn eerste jaren in F1 was.
Dat je überhaupt nog vlees kunt krijgen daar.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zit hier nu ook een Vegan burgerzaak op 30 meter afstand
Hopelijk zijn die hipsters snel failliet.
Zo is niet iedere racer. Er zijn zelfs zat voorbeelden van wildebrassen die rustiger werden gedurende hun carrière en uiteindelijk met punten verzamelen zelfs de titel wisten te pakken.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zo is iedere racer. Als je kunt winnen ga je ervoor en blijf je niet op P2 hangen.
Gelukkig nog wat straatdealers die dit kunnen faciliteren, tijd dat ik weg ga uit deze zooi, iemand nog interesse in 51 M2 voor 450Kquote:Op zondag 20 maart 2022 18:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog vlees kunt krijgen daar.
Dat klopt, ik wilde Russell ook niet naar beneden halen met mijn post. Er werd hier vorig seizoen echter beweerd dat Russell in tegenstelling tot Hamilton wél een goede coureur zou zijn die hem alle hoeken van de baan zou laten zien, op basis van die ene invalbeurt.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Russell lag 3 seconden achter hem terwijl hij meerdere plekken terug lag bij de start, na zijn andere pitstopstrategie waren dat er 8. Daar is Hamilton nog niet van af.
En gedurende de race. Als-ie nog vol adrenaline zit.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Goede en gematigde reactie van Max. Dit is toch wel heel anders dan ie in zijn eerste jaren in F1 was.
Niet mee eensquote:Op zondag 20 maart 2022 18:37 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zo is niet iedere racer. Er zijn zelfs zat voorbeelden van wildebrassen die rustiger werden gedurende hun carrière en uiteindelijk met punten verzamelen zelfs de titel wisten te pakken.
Die laatste keer had Verstappen kunnen aantonen dat hij in de voorgaande ronden wijzer was geworden.
Maar, het wordt eentonig: Max wordt niet wijzer, hij zal steeds weer willen aantonen dat het toch echt kan. Dat maakt hem tot wat hij is. Ik ben gelukkig geen Max Fanboy, dus ik kan het hebben als het toch lukt (dan vind ik het zelfs geweldig knap) en ik kan ermee leven als het mislukt. It's all in Max's game. Ik ben allang blij met wat leven in de brouwerij.
Hij zat meer te janken dan ooitquote:Op zondag 20 maart 2022 18:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij is veel volwassener geworden. Was ook wel te verwachten uiteraard.
En dat is voer voor de trolletjes.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En gedurende de race. Als-ie nog vol adrenaline zit.
Hij blijft een agressieve racer, maar hij is wel volwassener geworden. Er zijn verdorie ook nog 22 races te gaan. Sommige mensen raken wel heel snel depressief hiero.
Dat viel me ook wel tegen, logisch als engineer zeggen dat hij rustig op nieuwe banden moet doen.quote:
Niks met ''trolletjes'' te maken, Max heeft zich altijd al onvolwassen gedragen, en dat heeft hem meerdere malen zn kop gekost, maar hij leert er simpelweg niet van...quote:
Blijf gewoon weg als je niet weet waar je over praat.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:43 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Niks met ''trolletjes'' te maken, Max heeft zich altijd al onvolwassen gedragen, en dat heeft hem meerdere malen zn kop gekost, maar hij leert er simpelweg niet van...
Maar uiteindelijk had hij wel gelijk dat er problemen waren die RB zelf niet zag. En hij reageerde op een situatie waarin hij dacht de leiding te kunnen pakken (2x), dat snap ik dan nog welquote:Op zondag 20 maart 2022 18:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat viel me ook wel tegen, logisch als engineer zeggen dat hij rustig op nieuwe banden moet doen.
Vraag maar aan Jackie Stewart, Jody Scheckter, Keke Rosberg, Nigel Mansell en Lewis Hamilton.quote:
Als hij die inhaalacties niet probeerde waar hij ze probeerde was LEC sowieso gevlogen. Alleen die laatste was misschien niet de handigste (ook niet in uitvoering).quote:Op zondag 20 maart 2022 18:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Jackie Stewart, Jody Scheckter, Keke Rosberg, Nigel Mansell en Lewis Hamilton.
Die verloren wilde haren en plukten daar de vruchten van. Hamilton heeft aan het begin van zijn carrière ook wel wat mogelijkheden weggeblunderd door overmoedig rijgedrag.
Anderen die het zouden kunnen vertellen zijn Niki Lauda, James Hunt, misschien zelfs Michael Schumacher.
Maar die zijn dood of niet meer tot een gewoon gesprek in staat.
Een seizoen duurt tegenwoordig 23 races en soms moet je kunnen calculeren in plaats van blind racen.
Maar goed, Verstappen 'verloor' de race niet door die 3 inhaalacties. Hij had gewoon 2e kunnen worden als de mechanische shit was weggebleven. Dikke pech. Volgende keer beter.
Verder vind ik deze discussie tamelijk zinloos.
Lees a.u.b. al mijn posts hierover. Eigenlijk herkauw je nu grotendeels wat ik al -tig keer heb gezegd.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als hij die inhaalacties niet probeerde waar hij ze probeerde was LEC sowieso gevlogen. Alleen die laatste was misschien niet de handigste (ook niet in uitvoering).
Daarom. Hij verloor er niets mee en was niet blind aan het racen.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar goed, Verstappen 'verloor' de race niet door die 3 inhaalacties. Hij had gewoon 2e kunnen worden als de mechanische shit was weggebleven. Dikke pech. Volgende keer beter.
Verder vind ik deze discussie tamelijk zinloos.
Was gewoon lomp, niks meer niks minder...quote:Op zondag 20 maart 2022 18:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als hij die inhaalacties niet probeerde waar hij ze probeerde was LEC sowieso gevlogen. Alleen die laatste was misschien niet de handigste (ook niet in uitvoering).
Niki Lauda zou het hooguit 1 keer geprobeerd hebben.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:51 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Was gewoon lomp, niks meer niks minder...
Dat was ook wel amateurisme ten top hoor.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het zou heel goed kunnen dat de huidige banden ongeschikt zijn voor undercut-acties.
Lewis kreeg ook een uitbrander omdat hij zijn setje wit in de outlap opstookte
Eerder gedrevenheid en onbekendheid met het rubber.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was ook wel amateurisme ten top hoor.
Lekker. Wel uit een fatsoenlijk apparaat. Niet die Senseo meuk wat @Sfancta zijn gasten voorzetquote:
Die gasten heb ik niet meer teruggezien, zelfs nooit meer wat van gehoord.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker. Wel uit een fatsoenlijk apparaat. Niet die Senseo meuk wat @:sfancta zijn gasten voorzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |