Zie het nu niet meer zo snel gebeurenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Max heeft een safty car nodig om eerste te worden,
Any lapped cars may now pass.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaan ze nu weer achter de SC tot de laatste ronde? Zijn dat nieuwe regels?
Okquote:Op zondag 20 maart 2022 17:24 schreef Zwansen het volgende:
Laatste race vorig jaar had Max geluk met de SC. Nu heeft hij een GROOT probleem door de SC. Iedereen gaat hem inhalen lijkt me.
Hoezo? Voor de SC reed Verstappen prima tijden.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:24 schreef Zwansen het volgende:
Laatste race vorig jaar had Max geluk met de SC. Nu heeft hij een GROOT probleem door de SC. Iedereen gaat hem inhalen lijkt me.
Gaat de uitkomst wel veranderen, want VER heeft problemen en nu zit het hele veld in zijn reet.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:24 schreef Breekfast het volgende:
Leclerc is gewoon sneller dus dit gaat de uitkomst niet veranderen.
Race director daar al over ingelicht?quote:
Lewis heeft geen fans meer. Allemaal opgepakt.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:25 schreef Gehrman het volgende:
Dit wordt een Safety Car finish. Lewis fans ziedend.
Huh? Die willen dat toch juist?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:25 schreef Gehrman het volgende:
Dit wordt een Safety Car finish. Lewis fans ziedend.
Yups. Zijn er 2 dit seizoen trouwens. Die elkaar afwisselenquote:
Ik heb even niet opgelet qua rondetijden maar gingen zijn rondetijden daardoor sterk achteruit?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gaat de uitkomst wel veranderen, want VER heeft problemen en nu zit het hele veld in zijn reet.
jij snapt er niet veel van.....quote:Op zondag 20 maart 2022 17:24 schreef Zwansen het volgende:
Sainz liep flink inquote:Op zondag 20 maart 2022 17:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik heb even niet opgelet qua rondetijden maar gingen zijn rondetijden daardoor sterk achteruit?
burn loot murderquote:Op zondag 20 maart 2022 17:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lewis heeft geen fans meer. Allemaal opgepakt.
Is nog een beetje te warmquote:
We went car racingquote:Op zondag 20 maart 2022 17:27 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een kutconcept is dat F1 zeg, werkt gewoon niet
1,5 uur rijden en dan in de laatste ronde weer alles bij elkaar laten komen. WTF
Hij was in de eerste volle ronde met een mank stuur sneller dan voorheen.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:28 schreef VacaLoca het volgende:
Snelheid zit 'm in precisie van millimeters bij insturen, dus hoe moet je snel zijn met een mank stuur
In welk universum is dat precies?quote:
FLquote:Op zondag 20 maart 2022 17:31 schreef Breekfast het volgende:
fucking Perez weer nergens te bekennen.
Die heeft hij nog lang niet binnen.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Max mag tevreden zijn met zijn 2e plek
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:31 schreef Breekfast het volgende:
fucking Perez weer nergens te bekennen.
Daarom, als ie 2e wordt mag ie heel blij zijn.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:32 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die heeft hij nog lang niet binnen.
vasthouden is beste, als zijn stuur issues heeft zou ik het al heel wat vinden als ie m zo kan thuis brengen!quote:Op zondag 20 maart 2022 17:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Max mag tevreden zijn met zijn 2e plek
Niks in die auto te zoeken.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:33 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja fijn. Hij moet eens scherp zijn bij de (her)start.
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:33 schreef FireFox1 het volgende:
Vorig jaar had HAM een snellere auto, nu LEC.
Frustrerend voor Max.
Hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:33 schreef FireFox1 het volgende:
Vorig jaar had HAM een snellere auto, nu LEC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |