Ik hou wel van een klein beetje sfeer ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:54 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ook geen publiek NIKS daar. Steriele troep.
is wel een gemiste kans. Publiek zorgt toch voor net wat meer sfeerquote:Op zondag 20 maart 2022 13:54 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ik vraag me sinds gisteren af of Amber bij de NOS ook zulke afschuwelijke schoenen droeg. De broek er bij van gisteren was helemaal horror.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:54 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Of over live timings.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:33 schreef Nattekat het volgende: [..] Ik kan ook wel weer gaan zeiken over de graphics op tv
Godverdomme wat zijn die slecht.
Gaan ze nou anderhalf uur staand voorbeschouwenquote:Op zondag 20 maart 2022 13:54 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Dit ja, kleine domper ditquote:Op zondag 20 maart 2022 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaan ze nou anderhalf uur staand voorbeschouwen
Ik had wel een lekker relaxt sfeertje verwacht met gasten, tafel en een minibar
Gelukkig is dat geen probleem tijdens de racequote:Op zondag 20 maart 2022 13:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Of over live timings.![]()
Geen last van de graphics overigens. Ben zeer content met hoe ik gister heb gekeken.
Het laatste half uur komt dat.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaan ze nou anderhalf uur staand voorbeschouwen
Ik had wel een lekker relaxt sfeertje verwacht met gasten, tafel en een minibar
Live timing niet, bepaalde gebeurtenissen wel, lijkt mij. Of lees je liever eerst hier dat er een de muur in gaat om het vervolgens 20 seconden later te zien?quote:Op zondag 20 maart 2022 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is dat geen probleem tijdens de race
Niets mis mee. Ik wil informatie, geen entertainment.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:54 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Waarom niet dat combineren?quote:Op zondag 20 maart 2022 14:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik wil informatie, geen entertainment.
je moet er een mooie balans in vinden. Ziggy was een beetje doorgeslagen in entertainment, maar dit is wel het andere uiterste ...quote:Op zondag 20 maart 2022 14:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
gratis live? Ze maken 92 miljoen winst....dan gun ik ze mijn geld niet.quote:
En weer dat schijtlollige gedoe van Ziggo met gasten die van toeten noch blazen weten?quote:
Live timing was mijn grootste probleem, want in een kwalificatie wil je niet weten dat Versappen pole pakt terwijl hij op je stream nog in de tweede sector rijdt.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Live timing niet, bepaalde gebeurtenissen wel, lijkt mij. Of lees je liever eerst hier dat er een de muur in gaat om het vervolgens 20 seconden later te zien?
Gaat meer om de vormgeving, die gasten zoals Ziggo hoeft van mij ook niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En weer dat schijtlollige gedoe van Ziggo met gasten die van toeten noch blazen weten?
Nee, bedankt!
Eens. Ik zit helemaal niet te wachten op "entertainment".quote:Op zondag 20 maart 2022 14:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
ORF, RTBF oidquote:
Google is je vriend, gratis livestreams gaan we hier niet delen.quote:
En datquote:Op zondag 20 maart 2022 14:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En weer dat schijtlollige gedoe van Ziggo met gasten die van toeten noch blazen weten?
Nee, bedankt!
Daar ben je zelf bijquote:Op zondag 20 maart 2022 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Live timing was mijn grootste probleem, want in een kwalificatie wil je niet weten dat Versappen pole pakt terwijl hij op je stream nog in de tweede sector rijdt.
Interessante gasten is prima.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat meer om de vormgeving, die gasten zoals Ziggo hoeft van mij ook niet.
Was gisteren inderdaad + er werd helemaal geen live timing info doorgegevenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij![]()
Maar die discussie was gister, al snap ik je wel.
In de kroegquote:Op zondag 20 maart 2022 14:08 schreef trigt013 het volgende:
[..]
gratis live? Ze maken 92 miljoen winst....dan gun ik ze mijn geld niet.
Dat is wel leuk trouwens, in het caféquote:
Geen idee, wij benne nette mensen die betalen voor content.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:12 schreef Sfancta het volgende:
Mensen, is F1 van hesgoal punt com afgepleurd of ben ik scheel?
Schooien om een stream. Dat is pas triest.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:08 schreef trigt013 het volgende:
[..]
gratis live? Ze maken 92 miljoen winst....dan gun ik ze mijn geld niet.
Ik werk niet bij fok, heb geen geldquote:Op zondag 20 maart 2022 14:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen idee, wij benne nette mensen die betalen voor content.
Ik moet eten, ik moet mezelf naar mijn werk transporteren.....quote:Op zondag 20 maart 2022 14:14 schreef Gunner het volgende:
[..]
Schooien om een stream. Dat is pas triest.
Maar als je geen zaken wil doen met bedrijven die winst maken zal het vast donker en koud zijn in je huis of de tank van je auto aardig leeg of je voorraadkast want als er bedrijven zijn die pas winst maken zijn het wel de supermarkten. Daar valt die 92 miljoen bij in het niet.
Klopt. F1 kijken moet niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:15 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ik moet eten, ik moet mezelf naar mijn werk transporteren.....
Eerder keek ik ook via streams hoor, het voelt gewoon lekker dit te kunnen zeggenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik werk niet bij fok, heb geen geld![]()
Nee zonder gein, ik wil niet betalen, net zoals ik niet wil betalen voor Glory.
Nee je moet niet willen genieten op een weekenddag nee.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die fase hebben we bijna allemaal wel doorgemaakt.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eerder keek ik ook via streams hoor, het voelt gewoon lekker dit te kunnen zeggen
Mag iedereen zélf weten wat ze genieten vinden? Fijn, dank je wel.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee je moet niet willen genieten op een weekenddag nee.
Je stond voorop om Ziggo uit te kotsten de afgelopen jaren, nou niet klagen dat de rollen zijn omgedraaidquote:Op zondag 20 maart 2022 14:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag iedereen zélf weten wat ze genieten vinden? Fijn, dank je wel.
quote:Op zondag 20 maart 2022 14:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag iedereen zélf weten wat ze genieten vinden? Fijn, dank je wel.
quote:Op zondag 20 maart 2022 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je stond voorop om Ziggo uit te kotsten de afgelopen jaren, nou niet klagen dat de rollen zijn omgedraaid
Niet mijn vorm van genieten in ieder geval.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee je moet niet willen genieten op een weekenddag nee.
Ik ook niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens. Ik zit helemaal niet te wachten op "entertainment".
Die zal je echt zelf moeten zoeken. Danny vindt het niet zo leuk als hier streams worden gedeeld.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:18 schreef Sfancta het volgende:
Zijn er trouwens wel streams? Via hesgoal was de kwalificatie wel te zien.
Boeit me ook niet of iemand zijn tv filmt en streamtWil gewoon ook beetje kijken, gratis.
Oke, begrijpelijk. Maar in het verleden met Glory en Verhoeven vlogen de linkjes je om te oren hier.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die zal je echt zelf moeten zoeken. Danny vindt het niet zo leuk als hier streams worden gedeeld.
Dat zal, hier gaan we het in ieder geval niet doen.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:20 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Oke, begrijpelijk. Maar in het verleden met Glory en Verhoeven vlogen de linkjes je om te oren hier.
Ik ookquote:Op zondag 20 maart 2022 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik had 30 seconden nodig om een stream van degelijke kwaliteit te vinden.
Ja, dat stelt ook niks voorquote:Op zondag 20 maart 2022 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik had 30 seconden nodig om een stream van degelijke kwaliteit te vinden.
Acestream bestaat nog altijd gelukkig.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:23 schreef Faraday01 het volgende:
De kunst is een stream te vinden die het ook blijft doen als het druk is
Zou trouwens pijnlijk voor Viaplay zijn als ze amper abonnementen verkopen omdat mensen massaal F1tv aanschaffen of andere manieren zoeken om te kijken. Nederland is toch niet echt een betaaltv-land
Over achterlopen gesprokenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Acestream bestaat nog altijd gelukkig.
Tijden veranderenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:20 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Oke, begrijpelijk. Maar in het verleden met Glory en Verhoeven vlogen de linkjes je om te oren hier.
Mensen zonder Ziggo betaalden er al voorquote:Op zondag 20 maart 2022 14:23 schreef Faraday01 het volgende:
De kunst is een stream te vinden die het ook blijft doen als het druk is
Zou trouwens pijnlijk voor Viaplay zijn als ze amper abonnementen verkopen omdat mensen massaal F1tv aanschaffen of andere manieren zoeken om te kijken. Nederland is toch niet echt een betaaltv-land
Hier wil ik best wel een gifje van zienquote:Op zondag 20 maart 2022 14:25 schreef Mano_ het volgende:
Haha, lulu pleurt bijna op z'n muil terwijl hij als een echt groepsdier de praalwagen vervroegd verlaat![]()
Via de duitser was het altijd gratis. RTLquote:Op zondag 20 maart 2022 14:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mensen zonder Ziggo betaalden er al voor
Dat was meer reclame dan racequote:Op zondag 20 maart 2022 14:26 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Via de duitser was het altijd gratis. RTL
Klopt, maar dat deed lang niet iedereenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:26 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ervaring leert dat het minder ver achter loopt dan de gemiddelde officiele stream.quote:
Toch is de beeldkwaliteit, het aangeboden product dus, drastisch in kwaliteit verlaagt. En dat komt feitelijk door het legale aanbod aan streamen..quote:Op zondag 20 maart 2022 14:16 schreef Nattekat het volgende:
De tijd dat streams algemeen geaccepteerd waren in deze reeks zijn wel voorbij
Er is geen schoftelijke betaalmuur meer achter de decoder en er zijn alternatieven.
Goeie ouwe tijd, RTL5 met steeds de Vodafone reclame ertussendoorquote:
Het clubje Ricciardo, Hulkenberg en Verstappen. Dan heb je er wel een paar bij elkaar zeg 😂quote:Op zondag 20 maart 2022 14:26 schreef Wertha het volgende:
Alle coureurs socializen. Lewis natuurlijk helemaal in zijn eentje. Springt ook vóór einde rit van de truck af. Hij moet het zelf weten, maar zo wordt je wel totaal wereldvreemd natuurlijk.
Nee hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 14:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mensen zonder Ziggo betaalden er al voor
Servus/ORF en RTBF zijn ook gratis (met een VPN)quote:Op zondag 20 maart 2022 14:26 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Eens kijken of dat luktquote:Op zondag 20 maart 2022 14:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hier wil ik best wel een gifje van zien
Sterkte alvast.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:31 schreef Nattekat het volgende:
Gezien de Sky F1 stream die ik heb gevonden voor geen meter werkt, ga ik maar Viaplay kijken om een oordeel te kunnen vellen
Werkt goed hier (nog)quote:Op zondag 20 maart 2022 14:31 schreef Nattekat het volgende:
Gezien de Sky F1 stream die ik heb gevonden voor geen meter werkt, ga ik maar Viaplay kijken om een oordeel te kunnen vellen
Hoezo sterkte? Ik ben vooralsnog behoorlijk tevreden over Viaplayquote:
Veel moeite doenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Begint pas om 16u toch, deze schijtzooit? Als je er zoveel moeite voor moet doen tegenwoordig om het te kunnen zien dan hoeft het voor mij niet meer hoop dat ze allemaal crashen
Ik ookquote:Op zondag 20 maart 2022 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo sterkte? Ik ben vooralsnog behoorlijk tevreden over Viaplay
Oke, doei!quote:Op zondag 20 maart 2022 14:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Begint pas om 16u toch, deze schijtzooit? Als je er zoveel moeite voor moet doen tegenwoordig om het te kunnen zien dan hoeft het voor mij niet meer hoop dat ze allemaal crashen
Omdat Nattekat en verandering.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo sterkte? Ik ben vooralsnog behoorlijk tevreden over Viaplay
Hij heeft gezegd agressiever te gaan rijdenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:34 schreef Sfancta het volgende:
Hoop dat Sir Lewis wel netjes gaat rijden, anders heb ik straks weer een note of 10 erbij.
Had je een betere kwaliteit verwacht?quote:
Je vergeet HOLYSHIT!quote:Op zondag 20 maart 2022 14:37 schreef Sfancta het volgende:
Ik mis Olaf nu al
ALWEER EEN KLAPBAND!!!!! MAX WEG!!!!! JODIHEY JODI FUCKING HO
Moet ie eerst van zijn plek komenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd agressiever te gaan rijden
Het kost wat, maar dan heb je ook niet zoveelquote:
https://gfycat.com/deficientinsistentiberianmidwifetoadquote:Op zondag 20 maart 2022 14:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hier wil ik best wel een gifje van zien
29 sec via kpn op het momentquote:Op zondag 20 maart 2022 14:37 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Gisteren veel vertraging, vandaag ook?
Vertraging als in?quote:Op zondag 20 maart 2022 14:37 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dank!quote:Op zondag 20 maart 2022 14:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
https://gfycat.com/deficientinsistentiberianmidwifetoad
Geen idee of dat te embedden is, doe zelden iets met gifs
Ligt niet aan Ziggo, de auto's zijn dit jaar wat langzamerquote:Op zondag 20 maart 2022 14:37 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2022 14:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
https://gfycat.com/deficientinsistentiberianmidwifetoad
Geen idee of dat te embedden is, doe zelden iets met gifs
Ik had beter moeten weten.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Had je een betere kwaliteit verwacht?
Dat is juist enorm in de F1quote:
Blondie was er niet om hem op te vangen?quote:
Viaplay via de app op de tv. Gisteren iig. Nattekat was woest op mequote:
Voor mij is het gratisquote:Op zondag 20 maart 2022 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het kost wat, maar dan heb je ook niet zoveel
Viaplay.quote:
Vertraging moet je vergelijken met de werkelijkheid. Niet met een andere streamquote:Op zondag 20 maart 2022 14:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Als in 30+ seconden langzamer dan de app op tv/telefoon
En; "neem me niet kwalijk waar ik net Max noemde bedoelde ik natuurlijk Sebastiaan Vettel"quote:
Sky Sports op 1080p 100 Hz hierquote:Op zondag 20 maart 2022 14:31 schreef Nattekat het volgende:
Dat weet ik niet, kijk alleen via de tv, niet via een appquote:Op zondag 20 maart 2022 14:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Als in 30+ seconden langzamer dan de app op tv/telefoon
Paar biertjes minder en je kunt het hele jaar kijken.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:45 schreef Sfancta het volgende:
Sky Stream is al kapot. Denk dat ik pech heb met mijn gratis kijken.
Na de spanning van afgelopen seizoen kan het in dat opzicht alleen maar tegenvallenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:46 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe zitten jullie met de spanning zo voor de eerste race? Op een of andere manier heb ik dat minder dan voorgaande jaren bij de eerste race.
Verdorie, mijn stream-zoek skills zijn niet meer wat het ooit wasquote:Op zondag 20 maart 2022 14:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sky Sports op 1080p 100 Hz hier![]()
[ afbeelding ]
Eindelijk eens lekker relaxt een race kijkenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:46 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe zitten jullie met de spanning zo voor de eerste race? Op een of andere manier heb ik dat minder dan voorgaande jaren bij de eerste race.
Juist meer hier, zeker na gister. Het kan echt alle kanten op dit seizoen, ben vooral benieuwd welk team een onwaarschijnlijk aantal punten kan pakken voordat Mercedes zich herpakt.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:46 schreef _UserName_ het volgende:
Oh nee, meevallen juist, gezien Max WK is en Mercedes geen bedreiging lijkt te zijn deze race.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Na de spanning van afgelopen seizoen kan het in dat opzicht alleen maar tegenvallen
Ja ik bedoel dan ook minder spanningquote:Op zondag 20 maart 2022 14:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh nee, meevallen juist, gezien Max WK is en Mercedes geen bedreiging lijkt te zijn deze race.
Gewoon een ouderwetse optocht dusquote:Op zondag 20 maart 2022 14:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh nee, meevallen juist, gezien Max WK is en Mercedes geen bedreiging lijkt te zijn deze race.
Dat heet interesse en meeleven met de sport.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Spanning voelen omdat anderen moeten racen, mensen die je totaal niet kent.
Die spanning van de laatste race kunnen ze natuurlijk nooit meer evenaren, zeker niet de laatste rondesquote:Op zondag 20 maart 2022 14:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dan ook minder spanningvorig jaar in de laatste week gewoon bijna ziek geworden van de spanning
Dat denk ik niet. We gaan het zien over iets meer dan een uur.quote:
Ik heb best interesse in sport kijken, maar spanning voel ik nooit.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat heet interesse en meeleven met de sport.
Dat staat als een paal boven water.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die spanning van de laatste race kunnen ze natuurlijk nooit meer evenaren, zeker niet de laatste rondes
Het enige spannende was de start, na 11 seconde voorsprong kon ik het niet echt spannend meer noemen..quote:Op zondag 20 maart 2022 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die spanning van de laatste race kunnen ze natuurlijk nooit meer evenaren, zeker niet de laatste rondes
Enorm spannend juist. Eindelijk wat verschuivingen in het veld sinds 8 jaar tijd. Ben benieuwd hoe iedereen ervoor staat op het gebied van race pace. Verder ben ik benieuwd of ze eindelijk ook korter achter elkaar kunnen rijden.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eindelijk eens lekker relaxt een race kijken
Heeeel neutraalquote:Op zondag 20 maart 2022 14:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ben een neutrale toeschouwer. Hoop dat een Ferrari wint maar voor de rest maakt het me niet uit.
Eerste voorbeschouwing met een virtuele garagequote:Viaplay: WE GAAN HET ALLEMAAL HEEL ANDERS DOEN
quote:Op zondag 20 maart 2022 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eerste voorbeschouwing met een virtuele garage
Nee, spannend is als een kampioenschap tot de laatste race onbeslist blijft. Ik heb die laatste twee races echt niet relaxt kunnen kijkenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:53 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Enorm spannend juist. Eindelijk wat verschuivingen in het veld sinds 8 jaar tijd. Ben benieuwd hoe iedereen ervoor staat op het gebied van race pace. Verder ben ik benieuwd of ze eindelijk ook korter achter elkaar kunnen rijden.
Bordeelsluipers?quote:Op zondag 20 maart 2022 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
What's next, Coronel die een rondje circuit doet in een simulator?
Dat heb ik elke racequote:Op zondag 20 maart 2022 14:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Spanning voelen omdat anderen moeten racen, mensen die je totaal niet kent.
Wat had jij verwacht? Dat ze vanaf de maan gingen voorbeschouwen?quote:Op zondag 20 maart 2022 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo storend. Die mannen die hun momentje moesten pakken dmv die simulator. Ook in het cafe destijds.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nyck de Vries als gast was het ergste ooit. Wt een bal gehakt. Erger me altijd gruwelijk op hem.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo storend. Die mannen die hun momentje moesten pakken dmv die simulator. Ook in het cafe destijds.
Het draait namelijk niet om hen.
Eensquote:Op zondag 20 maart 2022 15:04 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nyck de Vries als gast was het ergste ooit. Wt een bal gehakt. Erger me altijd gruwelijk op hem.
De druk is er van af, iedereen begint weer op 0 dit seizoen.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:05 schreef ondeugend het volgende:
Over eng gesproken...
Lewis lijkt alleen maar blijheid uit te stralen.
Dat is een act, dat kunnen de andere 19 coureurs ook heel goedquote:Op zondag 20 maart 2022 15:05 schreef ondeugend het volgende:
Over eng gesproken...
Ik verwachte niets, maar ik ben ook niet heel hard gaan roepen dat ik alles anders ging doen en serieuzer en meer insight om daarna ook met een virtuele garage aan te komen zoals Ziggo.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:01 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Wat had jij verwacht? Dat ze vanaf de maan gingen voorbeschouwen?
Druk zit er juist op. Zijn wagen is niet perfect.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De druk is er van af, iedereen begint weer op 0 dit seizoen.
Het seizoen is langer dan ooit en de eerste race nog niet gereden.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Druk zit er juist op. Zijn wagen is niet perfect.
Waar zou Sir Lewis zich nog druk om maken met 7 wereldtitels en 285 miljoen achter de hand.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:05 schreef ondeugend het volgende:
Over eng gesproken...
Ja, daarom was Nattekat gisteren ook zo pissig op me. Hij liep wél achterquote:Op zondag 20 maart 2022 15:08 schreef Starflyer het volgende:
Viaplay stream lijkt nauwelijks vertraging te hebben gezien de timer die net in beeld was
Zijn probleemquote:Op zondag 20 maart 2022 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, daarom was Nattekat gisteren ook zo pissig op me. Hij liep wél achter
Nattekat kijkt op een ipad 2 uit 1978 heb ik uit betrouwbare bron.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, daarom was Nattekat gisteren ook zo pissig op me. Hij liep wél achter
Omdat hij gewoon fucking hard wil winnenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waar zou Sir Lewis zich nog druk om maken met 7 wereldtitels en 285 miljoen achter de hand.
Vindt het gewoon leuk om weer een keer te mogen racen.
Je hebt nog 50 minuten..quote:Op zondag 20 maart 2022 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
Ik besef dat ik stroopwafels ben vergeten en kan niet naar de winkel. Erg jammer.
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nattekat kijkt op een ipad 2 uit 1978 heb ik uit betrouwbare bron.
Ja daarom hield 'ie drie maanden zijn mond.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waar zou Sir Lewis zich nog druk om maken met 7 wereldtitels en 285 miljoen achter de hand.
Vindt het gewoon leuk om weer een keer te mogen racen.
Klopt, maar heb ook corona dus dat wordt 'm nietquote:
F1TV op 30 seconden achterstand zodat de stream stabiel bleefquote:Op zondag 20 maart 2022 15:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nattekat kijkt op een ipad 2 uit 1978 heb ik uit betrouwbare bron.
Want dat heeft die nog nooit bewezen…quote:Op zondag 20 maart 2022 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel het seizoen dat Hamilton kan bewijzen dat ie ook kan racen ipv alleen maar op kop rijden.
Je kan nog steeds de deur uit.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, maar heb ook corona dus dat wordt 'm niet
Geen klachten overigens maar afgelopen vrijdag positief getest dus ik wacht nog even met de deur uit gaan
Voor mij maakt het niks uit maar heb het beste voor met de medemens.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan nog steeds de deur uit.
Of het verstandig is om een winkel binnen te lopen is een tweede.
Het kan wel zo zijn dat hij na 8 jaar bij Mercedes rijden verleerd isquote:Op zondag 20 maart 2022 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Want dat heeft die nog nooit bewezen…
Beterschap!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen klachten momenteel overigens maar afgelopen vrijdag positief getest dus ik wacht nog even met de deur uit gaan
Ik zou niet eens weten wanneer hij voor het laatst een auto had die niet mee kon doen om de overwinning.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
3 maanden kappen met social media, dat is iets anders dan 3 maanden je mond houden en huilen in een hoekje.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja daarom hield 'ie drie maanden zijn mond.
Dankje!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dankje!
Mijn vriendin is zo lief om naar de winkel te gaan, zij heeft geen klachten en test negatief
Voordat hij bij Mercedes reedquote:Op zondag 20 maart 2022 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sterkte!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen klachten momenteel overigens maar afgelopen vrijdag positief getest dus ik wacht nog even met de deur uit gaan
Dat mag.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:16 schreef Mano_ het volgende:
Mag ik hier overigens een klacht deponeren over het gebrek aan rood in de Ferrari-kleding?
Wat een dooie lul is dat zegquote:Op zondag 20 maart 2022 15:17 schreef LTVDK het volgende:
Jack Plooij was dan wel een soort hysterisch pubermeisje, maar Hakkinen als pitreporter is toch wel het andere uiterste
Dankje! Heb gelukkig weinig tot geen klachten maar toch.quote:
Stream van Mol loopt dus ook achterquote:Op zondag 20 maart 2022 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV op 30 seconden achterstand zodat de stream stabiel bleef
Wanneer moet ik dan bier halen?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:20 schreef ondeugend het volgende:
Ook wel fijn een voorbeschouwing te kijken zonder reclames
Tijdens de formatielap!quote:
Een 'enthousiaste Fin' is dan ook wel een contradictio in terminisquote:
Inderdaad, en hoe ver de top uit gaat lopen op de restquote:Op zondag 20 maart 2022 15:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Benieuwd naar de verhoudingen in race pace.
Dat is dan weer het voordeel van een partner hebbenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een 'enthousiaste Fin' is dan ook wel een contradictio in terminis
Bwaoh.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik, ik ga het NU voorleggenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is dan weer het voordeel van een partner hebben
Tijdens de formatielap!quote:
Stephane is de pitreporter. Niet David of Mika.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:17 schreef LTVDK het volgende:
Jack Plooij was dan wel een soort hysterisch pubermeisje, maar Hakkinen als pitreporter is toch wel het andere uiterste
Buddy Vedder die Ayrton Senna niet kende, vond ik anders ook een hoogtepunt....quote:Op zondag 20 maart 2022 15:04 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nyck de Vries als gast was het ergste ooit. Wt een bal gehakt. Erger me altijd gruwelijk op hem.
Je moet er ook drank instoppen bij Hakkinen. Dan willen de Finnen wel ontdooien.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:17 schreef LTVDK het volgende:
Ik en mijn partner willen het allebei zien andersquote:Op zondag 20 maart 2022 15:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is dan weer het voordeel van een partner hebben
Die van mij zegt: F1 is toch grotendeels saai dus tijd zat om te lopenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Word me net aangeboden door mijn vrouw.
Het gore lef.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die van mij zegt: F1 is toch grotendeels saai dus tijd zat om te lopen
Kloptquote:Op zondag 20 maart 2022 15:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tijdens de formatielap!
[..]
Stephane is de pitreporter. Niet David of Mika.
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stille hint dat je pens wel wat minder mag.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ze nuchter zijn heb je helemaal gelijk. Pas als er wat drank in gaat worden ze vrolijkerquote:Op zondag 20 maart 2022 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Jaquote:
Dus je hebt de scheidingspapieren er maar bij gepakt?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
Als ze nuchter zijn heb je helemaal gelijk. Pas als er wat drank in gaat worden ze vrolijkerNever Forget: Dronken Kimi op de Fia prijzengalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Dat moet het zijn jaquote:Op zondag 20 maart 2022 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stille hint dat je pens wel wat minder mag.
Ik stoor me eraan dat ze kennelijk het idee hebben dat alle kijkers het Engels goed machtig zijn. Leuk hoor, Coulthard en Hakkinen in de uitzending, maar op geen enkel moment even een samenvatting van wat ze zeggen.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:02 schreef BroesWillems het volgende:
Tot nu toe ben ik tevreden over de uitzending van ViaPlay.
Bottasquote:
Nee ik vind dat wel fijn, F1 kijk ik het liefst alleenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dus je hebt de scheidingspapieren er maar bij gepakt?
Vind het vooral apart dat de niet live stukken niet even ondertiteld wordenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik stoor me eraan dat ze kennelijk het idee hebben dat alle kijkers het Engels goed machtig zijn. Leuk hoor, Coulthard en Hakkinen in de uitzending, maar op geen enkel moment even een samenvatting van wat ze zeggen.
Voor mij persoonlijk geen probleem, maar kan me voorstellen dat er een hoop kijkers zijn die de helft niet meekrijgen.
Nouja, afgelopen seizoen weinig saaie races.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
JaAl heeft ze wel gedeeltelijk gelijk, soms is het ook mokersaai natuurlijk
Viapleey of F1tvee?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig loopt de audio dit keer in sync met video.
Owacht.
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou wel de ultieme middelvinger naar Mercedes zijn
Joh, mekker niet zo. Als ze het niet zouden doen dan zou je daar weer over zeiken: "Niet eens een rondje circuit, wat een amateuristisch programma!"quote:Op zondag 20 maart 2022 15:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Rondje op de simulator - check
Nee echt heel anders dat Viaplay
Ook nog eens F1, echt heel anders dat ViaPlay.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ga je nu serieus huilen? Het is nota bene Max Verstappen die een rondje doet. Hoe wil je het hebben? Vind het juist knap dat ze hem weten te strikken hiervoor.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
NAAIZquote:Op zondag 20 maart 2022 15:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Alvast aan het indekken voor streamingproblemen dat klinkt hoopvol.
En dan in het interview na afloop zeggen dat ie blij is dat ie een verstandige carriereswitch gemaakt heeft.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou wel de ultieme middelvinger naar Mercedes zijn
Dat z'n huidige teamgenoot beter bij zijn stijl en snelheid past dan z'n vorigequote:Op zondag 20 maart 2022 15:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan in het interview na afloop zeggen dat ie blij is dat ie een verstandige carriereswitch gemaakt heeft.
Maar het was altijd zo gezellig!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:23 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Buddy Vedder die Ayrton Senna niet kende, vond ik anders ook een hoogtepunt....
@vosss werkt daarquote:Op zondag 20 maart 2022 15:31 schreef Doevelaer het volgende:
Viaplay roept op tot bier en nootjes @:vosss
Volgens mij nietquote:Op zondag 20 maart 2022 15:33 schreef Nattekat het volgende:
"Ferrari verrast vriend en vijand en Red Bull en Verstappen"
Is dat echt gezegd tijdens de kwali?
Het gaat er niet om hoe ik het wil hebben, het gaat erom dat het allemaal volgens Viaplay heel anders moest en zou gaan gebeuren en ondertussen is het enige verschil dat ze staan in plaats van zitten, dat ze geen gast hebben en dat ze 2 zeer ongeïnteresseerde mensen op de grid hebben staan en een meisje dat nauwelijks Engels kan spreken.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:31 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ga je nu serieus huilen? Het is nota bene Max Verstappen die een rondje doet. Hoe wil je het hebben? Vind het juist knap dat ze hem weten te strikken hiervoor.
Scheelt, ik weet niet wie Buddy Verder is.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:23 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Buddy Vedder die Ayrton Senna niet kende, vond ik anders ook een hoogtepunt....
Mis je niks anquote:Op zondag 20 maart 2022 15:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Scheelt, ik weet niet wie Buddy Verder is.
Beter via app of web luisteren, dan kan je wat schuiven om het gelijk te laten lopen.quote:
Beetje treurig jaquote:Op zondag 20 maart 2022 15:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakt het eigenlijk nog erger dat dat achteraf is ingesproken.
Een Buddy van Eddy?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Scheelt, ik weet niet wie Buddy Verder is.
Max heeft een rondje circuit gedaanquote:
Ja, raaaaaaaar hoor..quote:Op zondag 20 maart 2022 15:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu een head-to-head met live gap net zoals Ziggo altijd deed
Het is wennenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:36 schreef mikieu het volgende:
Pfff wat een verademing zon interview met Leclerc ipv gezeik van Ham.
Erg vernieuwendquote:Op zondag 20 maart 2022 15:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu een head-to-head met live gap net zoals Ziggo altijd deed
Houdt de serieuze rol in dat Tom minder biertjes op heeft?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:37 schreef Doevelaer het volgende:
Deze serieuze rol staat Coronel een stuk beter
In Scandinavië is alcohol nogal duur.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Houdt de serieuze rol in dat Tom minder biertjes op heeft?
Ik vind het maar raar, ben nu wel gewend dat het een trollende clown is.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:37 schreef Doevelaer het volgende:
Deze serieuze rol staat Coronel een stuk beter
https://f1tv.formula1.com/quote:
Het Jim Carrey Syndroom. Zoveel keer de gekke malloot uitgehangen dat je hem niet in een serieuze rol kan zienquote:Op zondag 20 maart 2022 15:40 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar, ben nu wel gewend dat het een trollende clown is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |