SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdNo mercy for animal abusers
Ordinaire boeren en scheten latende, schreeuwerige kleutersquote:Op zondag 20 maart 2022 08:00 schreef humpty het volgende:
Goedemorgen![]()
Het liefst Grace woensdag naar huis
maar Nouchine mag ook
Twee vrouwen die het absoluut niet verdienen om in de finale te komen
Ook bonjia voor alle homo's en lesbiennesquote:
Dopen?quote:
Ohja bonzaiquote:Op zondag 20 maart 2022 08:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bonzai voor alle tuinhuisjes
roken jonguh
Ik slinger net de streams een en ik zie/hoor ze in bed liggen pratenquote:Op zondag 20 maart 2022 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
En het is doodstil ineens. Slapen ze weer?
Misschien mogen ze deze laatste week in luxe levenquote:Op zondag 20 maart 2022 08:42 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben 45? minuten warm water. Er volgt een discussie waarom zij zoveel douchetijd hebben.
Vooral Salar vindt dat gek.
Er moet wel iets gaan gebeuren zegt hij.
En. Ze zijn weer stil.
Vanavond is er iets hebben ze te horen gekregen.quote:Op zondag 20 maart 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
ZO te horen denken ze dat er iets gaat gebeuren.
Gasten die komenquote:Op zondag 20 maart 2022 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien mogen ze deze laatste week in luxe leven
Ben benieuwd. Ze hebben ook te horen gekregen dat volgende week de finale is las ik in SVquote:Op zondag 20 maart 2022 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Vanavond is er iets hebben ze te horen gekregen.
Nawel please.quote:
O komen er oud bewoners denk je?quote:
Van mij hoef dat niet zo, weg is weg denk ik altijdquote:Op zondag 20 maart 2022 08:52 schreef Lillfex het volgende:
Ze moeten er voreg uit Ze hebben meer douchetijd en vanavond een feestje. Ik denk dat er vandaag oud bewoners komen jullie niet?
grace bleef gister ook maar hangen in de slaapkamer terwijl iedereen al klaarzat voor het dinerquote:Op zondag 20 maart 2022 08:55 schreef Silves het volgende:
Gewoon blijven liggen dat het ontbijt klaar is..ik zou als ik Kris was net niks meer maken..
Ja, ze wisten het al lang hoor, was ook duidelijk te zien in die filmpjes van hun familiequote:Op zondag 20 maart 2022 08:53 schreef spapaars het volgende:
Iets teveel toneelstukjes daar, lijkt wel of ze iets in de oren wordt gefluisterd waar ze het over moeten hebben.
Zoals gisteren, ze kennen allemaal BB, ze hebben het allemaal gezien, maar doen verrast dat ze met z'n vieren niet 3 weken maar nog 1 week hebben te gaan.
Goedemorgenquote:
en was al verschillende keren geroepen en dan heel verbaasd doenquote:Op zondag 20 maart 2022 08:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
grace bleef gister ook maar hangen in de slaapkamer terwijl iedereen al klaarzat voor het diner
Dat vind ik in zo laatste week niet echt meer iets toevoegenquote:
Vind dat ze raar iets deze ronde die doucheminutenquote:Op zondag 20 maart 2022 08:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was zo vorig jaar.
En dan zijn extra doucheminuten nodig.
Het kan zo in een keer tegenstaan he. Nog een weekje volhouden.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:01 schreef Silves het volgende:
Gewoon geen zin meer in geen van de bewoners, wat kan dat gaan vervelen, elke dag hetzelfde liedje, dezelfde tics, dezelfde verhalen..dezelfde handelingen, het is heel goed van BB om de stekker er uit te trekken..
Ze gebruiken zoveel dingen van elkaar, zelfs kleding, zij zitten daar niet mee.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:03 schreef humpty het volgende:
Zal Nouch de halve pot gel (die van een ander was) uit haar haar kunnen krijgen?
Laat het ook de laatste keer zijn dat ze deze uitgemolken rotzooi uit gaan zenden. Niet om aan te gluren.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:01 schreef Silves het volgende:
Gewoon geen zin meer in geen van de bewoners, wat kan dat gaan vervelen, elke dag hetzelfde liedje, dezelfde tics, dezelfde verhalen..dezelfde handelingen, het is heel goed van BB om de stekker er uit te trekken..
Zat wel heel veel in. Jammer want ze heeft een mooie kop met haar, zo lijkt het net of het vet is als die zooi er zo dik in zit.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:03 schreef humpty het volgende:
Zal Nouch de halve pot gel (die van een ander was) uit haar haar kunnen krijgen?
deze laatste week komen we ook nog wel doorquote:Op zondag 20 maart 2022 09:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat het ook de laatste keer zijn dat ze deze uitgemolken rotzooi uit gaan zenden. Niet om aan te gluren.
Er is geen verplichting om te kijken.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat het ook de laatste keer zijn dat ze deze uitgemolken rotzooi uit gaan zenden. Niet om aan te gluren.
Knetterknettergekquote:Op zondag 20 maart 2022 09:07 schreef suzi1 het volgende:
bidden met de vraag, welke onderbroek trek ik aan
god zegt, de linkse
O hier staat niets, heb je je abo opgezegd?quote:Op zondag 20 maart 2022 09:09 schreef humpty het volgende:
Nog 30 minuten komt hier te staan ...dan de streams op zwart?
nee weet niet wat dat wasquote:Op zondag 20 maart 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier staat niets, heb je je abo opgezegd?
Oww zeker geen verplichting, maar als er belooft wordt spannender dan ooit, dan verwacht je ook iets. Ik heb het gevoel, dat deze BB nog moet beginnen en dat op het einde. Snaptuhquote:Op zondag 20 maart 2022 09:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is geen verplichting om te kijken.
Begrijp dus niet alle ophef.
Volgens mij was de finale wel op de streams.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:14 schreef Silves het volgende:
Vraagje wanneer zijn de streams voor het laatst? vorig jaar kon je de finale toch niet meer zien..
We gaan het zien over 30 minutenquote:
Stream 1 als gewoonlijk de live uitzending, stream 2 weet ik niet meer.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:14 schreef Silves het volgende:
Vraagje wanneer zijn de streams voor het laatst? vorig jaar kon je de finale toch niet meer zien..
Oh oke dacht dat de streams op zwart ging..kan ook zijn meteen erachteraan..of ik ben in de war met Utopia..toch maar een koffie meer drinkenquote:Op zondag 20 maart 2022 09:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij was de finale wel op de streams.
Grace is al vanaf het begin hysterisch aanwezig.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:12 schreef humpty het volgende:
Nee he Grace ook in de douche......wat een irritant ding
Ga even met de honden lopen kan het gegil van die vrouwen niet meer aan horenquote:Op zondag 20 maart 2022 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien over 30 minuten
Kristof zit al weer in het zonnetje, koffie te malen
Oh toen ze het huis binnenkwamquote:Op zondag 20 maart 2022 09:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Grace is al vanaf het begin hysterisch aanwezig.
Samen met Peter. Het is als de dag van gisteren. Wat is die Kristof aan het doen?quote:
Ja wat was ze erg toen. Is achter mee gevallen. ALthans kwa drukte van toen die dagquote:
Ja Ze mochten toen allemaal kleding en zo uitkiezen enzv De meiden waren helemaal door het dolle toen.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij was de finale wel op de streams.
O als deze twee dat mogen die gillen de hele tent bij elkaarquote:Op zondag 20 maart 2022 09:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja Ze mochten toen allemaal kleding en zo uitkiezen enzv De meiden waren helemaal door het dolle toen.
Morguh Gerriequote:Op zondag 20 maart 2022 09:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
GM cos![]()
Dus ze weten nu dat het nog maar een week duurt
Met de nadruk op even..2 dagen en weg is ze naar ibiza...of barcalona.lijkt me nog erger als ze de pot zou winnen..zolang ze maar niet in de bewoonde wereld iets moet doen voor een ander.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:26 schreef suzi1 het volgende:
ja de moeder van grace is zo ziek dat ze de boel op die manier inkorten
kan ze toch nog even met haar moeder zijn
Ja hoop ik ookquote:Op zondag 20 maart 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Gerrie
Ik las net in de SV dat ze op de hoogte zijn, hoop nog op een filmpje
Jawel hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 09:14 schreef Silves het volgende:
Ja en al die Belgen dachten dat zei de enige waren die niet konden stemmenquote:Op zondag 20 maart 2022 09:38 schreef spapaars het volgende:
Weet ook nog dat mensen op de finale dag/avond niet konden stemmen, de sites waren overbelast.
O, dat schoot niet echt op dus.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:38 schreef spapaars het volgende:
Weet ook nog dat mensen op de finale dag/avond niet konden stemmen, de sites waren overbelast.
Ik ben het gezang van alle bewoners zo zat he maar goed vandaag maar even doorheen kijken omdat er denk ik wat gaat gebeuren.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Nouche is druk, ze is helemaal hype zegt ze
Grace en zij maken weer herrie voor 10
Ja als het een keertje is en als ze nu een mooie zangstem hadden.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:48 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik ben het gezang van alle bewoners zo zat he maar goed vandaag maar even doorheen kijken omdat er denk ik wat gaat gebeuren.
Het feestje was vorig jaar ook avonds maar gedurende dag druppelden de oud bewoners binnen.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als het een keertje is en als ze nu een mooie zangstem hadden.
Van wat ik hier begreep en op de stream hoorde is dat vanavond pas toch?
Je hebt er zin inquote:
En nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer......quote:
Ja ik heb nu maar even gemutequote:Op zondag 20 maart 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer......
O op die manier. Ik heb het vorig jaar niet gezien. Eigenlijk nooit een BB helemaal afgekeken.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:52 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Het feestje was vorig jaar ook avonds maar gedurende dag druppelden de oud bewoners binnen.
Goed ideequote:
Ik was van de dames naar Kristof gegaan, beide streams momenteel nietsquote:Op zondag 20 maart 2022 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik heb nu maar even gemutehet houdt gewoon niet meer op..
Of om zijn nek hangen....quote:Op zondag 20 maart 2022 09:48 schreef Poeziewoes het volgende:
Kan Kristof zijn fluitje niet inslikken?
Geloof dat hij wat is afgezakt dat fluitjequote:Op zondag 20 maart 2022 09:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of om zijn nek hangen....
Goedemorgen Cos
Ze had corona ja maar volgens mij is dat wel langer dan vijf dagen geleden.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Ik heb het vorig jaar niet gezien. Eigenlijk nooit een BB helemaal afgekeken.
We gaan het wel zien, las ook ergens dat Vera corona had, dus die zal niet komen denk ik.
als je geen klachten hebt mag je na 5 dagen gewoon weer overal heen tegenwoordig.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Ik heb het vorig jaar niet gezien. Eigenlijk nooit een BB helemaal afgekeken.
We gaan het wel zien, las ook ergens dat Vera corona had, dus die zal niet komen denk ik.
Je kon ook op meerdere momenten stemmen staat mij iets van bij.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:38 schreef spapaars het volgende:
Dat zullen we aanstaande zaterdag nog wel eens zienquote:Op zondag 20 maart 2022 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je kon ook op meerdere momenten stemmen staat mij iets van bij.
Na elke tussenstand kon je weer opnieuw stemmen ofzo.
In ieder geval wilde ik na de tussenstand weer stemmen en toen kwam ik er niet doorheen.
Ik maakt mij er veel te druk om.![]()
Daaaaar trap ik deze keer niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ALs ze klachtenvrij is het 5 dagen anders 10 en dan nog eens 10 dagen voorzichtig zijn, winkelen met een masker, 1,5 meter afstand houden en uitkijken bij kwetsbare mensenquote:Op zondag 20 maart 2022 09:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ze had corona ja maar volgens mij is dat wel langer dan vijf dagen geleden.
Ik zou het wel leuk vinden.. Veertje, Kitty en Nawel
En Eveline en Amy ook
En Serkan... Dat iedereen zich afvraagt wie die kerel eigenlijk is.
quote:Op zondag 20 maart 2022 10:00 schreef IkFok het volgende:
Stemmen:Salar, Grace of Nochine
Salar zie ik toch als uiteindelijke BB winnaar.IK ga niet stemmen, vind het alle 4 nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 20 maart 2022 10:05 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine probeert niet eens meer verstaanbaar te praten. Iek hiep he amai boas ziziajn..etc etc
huhquote:Op zondag 20 maart 2022 10:24 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben dus een spel gespeeld in de dbk
zal haar ook niet lukken. Kris praat het dan gewoon uit en verbaal is Kris zoveel sterker dan Grace. Dan delft ze geheid het onderspit.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Grote mond maar ze doet het dus niet.
Ze houdt zich een beetje bij de anderen uit de buurt vanochtend.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Grote mond maar ze doet het dus niet.
Word weer inkomen hahaquote:Op zondag 20 maart 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
Ow het wordt weer druk straks
Niet te volgen voor ons
Ja maar Kris hèquote:Op zondag 20 maart 2022 10:37 schreef Verida het volgende:
Kris is wel lief, feliciteert haar met haar you tube kanaal en biedt haar koffie aan
Ja tochquote:Op zondag 20 maart 2022 10:38 schreef Silves het volgende:
hoe laag kan BB nog gaan? flop alla flops..degene die zo laag en aso aan de desk stond te schelden..
Ja he ze staat weer in de picture. Ze ziet er wel goed uit.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:40 schreef Verida het volgende:
kitty staat haast te hyperventileren van blijdschap....
ze voelt zich nu weer zooooooo belangrijk.
Ja der haar zit ook netjes en geverfd volgens mijnquote:Op zondag 20 maart 2022 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he ze staat weer in de picture. Ze ziet er wel goed uit.
Toen grace net iets zei moest ze het 3x herhalen voordat kitty het verstondquote:Op zondag 20 maart 2022 10:43 schreef suzi1 het volgende:
met moeder grace heeft ze niet gesproken. onverstaanbaar blijkbaar
ja he dat viel me ook opquote:Op zondag 20 maart 2022 10:44 schreef Sofia35 het volgende:
Kitty doet precies afstandelijk naar grace ?
quote:Op zondag 20 maart 2022 10:44 schreef Sofia35 het volgende:
Kitty doet precies afstandelijk naar grace ?
Terwijl ze ws alleen terug is omdat big brother vond dat zijn huis wel een flinke sopbeurt kan gebruiken.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:40 schreef Verida het volgende:
kitty staat haast te hyperventileren van blijdschap....
ze voelt zich nu weer zooooooo belangrijk.
Had ze de 1ste keer ook gekundquote:Op zondag 20 maart 2022 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
Wel leuk voor Kitty dat ze dit avontuur op een leuke manier kan afsluiten.
Ene 2e kans.
Ja dat is wel duidelijk. Maar die waren ook haar maatjes.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is duidelijk meer fan van Salar en Nouch.
Dat wel, maar had haar liever niet terug gezienquote:Op zondag 20 maart 2022 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he ze staat weer in de picture. Ze ziet er wel goed uit.
klopt, heeft ze meegenomenquote:Op zondag 20 maart 2022 10:47 schreef lonneberga het volgende:
Ah wat leuk,Kitty weer terug ,zullen ze vanavond wel broccoli eten
Gelukkig is kitty het toonbeeld van gezondquote:Op zondag 20 maart 2022 10:48 schreef freaky40 het volgende:
Kitty is woestboes over het brood wat ze bakte in het vet. 'Zo ongezond'.
Ik zie de ruziezoekers graag terugkomen.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:48 schreef Sofia35 het volgende:
Als Peter kont frictie tussen grace. Hij heeft slechte dingen over haar gezegd op sociale media.
Amy.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zie de ruziezoekers graag terugkomen.
Dat dusquote:Op zondag 20 maart 2022 10:49 schreef Silves het volgende:
klaag klaag klaag..over een bewoner die er 1 week in heeft gezeten..ik ik ik
Ja erg he, was even leuk en ze begint gelijk weer te klagen en slecht te praten.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:49 schreef greysbones het volgende:
Kitty weet over de ruzie met sercan
Mens laat het los
Ja bijzonderquote:Op zondag 20 maart 2022 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja erg he, was even leuk en ze begint gelijk weer te klagen en slecht te praten.
Nee hoor, ik ook. Tenminste wat beweging om naar te kijken!quote:Op zondag 20 maart 2022 10:49 schreef Angelflush het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinige in de cos ben die hier wel van genietbeetje reuring op de streams ipv dat bankgehang de hele dag.
Dn Dave!!quote:Op zondag 20 maart 2022 10:51 schreef Silves het volgende:
Haar imago komen fixen..wie oh wie moet zijn imago nog meer fixen?
De hele groene kamer was weer vol dacht ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
Vorig jaar kwamen er toch ook eerst 4 vrienden
En later een aantal anderen
Vera had van de week coronaquote:Op zondag 20 maart 2022 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn 8 kippenfile's. Dus er komen er nog 3 bij.![]()
Vera, Dimi en Peter![]()
Gokje
Vera was ziekquote:Op zondag 20 maart 2022 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn 8 kippenfile's. Dus er komen er nog 3 bij.![]()
Vera, Dimi en Peter![]()
Gokje
Ik vind het ook leuk. Ik had niet zo'n hekel aan Kitty.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:49 schreef Angelflush het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinige in de cos ben die hier wel van genietbeetje reuring op de streams ipv dat bankgehang de hele dag.
Denk het wel. Ik denk dat doordat ik meende dat Geraldine zich versprak gisterenquote:Op zondag 20 maart 2022 10:46 schreef freaky40 het volgende:
Ze denken dat Nawel ook terug komt....nou hopelijk niet. Die voelt zich daar te goed voor.
Wel sercanquote:Op zondag 20 maart 2022 10:54 schreef suzi1 het volgende:
sercan is nutteloos. kan niks van hem herinneren behalve dat grace hem een unibrow had gegeven
Preciesquote:Op zondag 20 maart 2022 10:55 schreef suzi1 het volgende:
dan kan ze sercan aan zn tepeltjes trekken
en tobi achter zich laten
wholla
Vast Peter Leroyquote:
Kristof is er alquote:Op zondag 20 maart 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vera was ziek
Dimi wel
Dan iemand voor Grace
En iemand voor salar
Ik hoop het ook.quote:
Van mij ook nietquote:Op zondag 20 maart 2022 10:58 schreef Ireth het volgende:
Doe Peter, Dimi en Sercan er dan nog maar bij... de rest hoef van mij niet zo nodig
Ja klopt! Michel ontdekte hem toen als eerstequote:Op zondag 20 maart 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
Thomas lag toen in de tuin te slapen toch
quote:
Ik ga ook even wat anders doenquote:Op zondag 20 maart 2022 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]ik ben haar stem nu al weer zat
ikke ikke ikke
ik ga in ieder geval de streams op mute zetten en kijk wel af en toe hier in de Cos.
Matquote:Op zondag 20 maart 2022 11:03 schreef Ireth het volgende:
Vorig jaar was Thomas, Naomi, Patje en ????
Mattquote:Op zondag 20 maart 2022 11:03 schreef Ireth het volgende:
Vorig jaar was Thomas, Naomi, Patje en ????
Is dit een sneer naar Kitty?quote:
Rent naar het raam....quote:Op zondag 20 maart 2022 11:08 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Hier in Zuid Holland sneeuwt het nu ook een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |