SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdNo mercy for animal abusers
Ordinaire boeren en scheten latende, schreeuwerige kleutersquote:Op zondag 20 maart 2022 08:00 schreef humpty het volgende:
Goedemorgen![]()
Het liefst Grace woensdag naar huis
maar Nouchine mag ook
Twee vrouwen die het absoluut niet verdienen om in de finale te komen
Ook bonjia voor alle homo's en lesbiennesquote:
Dopen?quote:
Ohja bonzaiquote:Op zondag 20 maart 2022 08:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bonzai voor alle tuinhuisjes
roken jonguh
Ik slinger net de streams een en ik zie/hoor ze in bed liggen pratenquote:Op zondag 20 maart 2022 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
En het is doodstil ineens. Slapen ze weer?
Misschien mogen ze deze laatste week in luxe levenquote:Op zondag 20 maart 2022 08:42 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben 45? minuten warm water. Er volgt een discussie waarom zij zoveel douchetijd hebben.
Vooral Salar vindt dat gek.
Er moet wel iets gaan gebeuren zegt hij.
En. Ze zijn weer stil.
Vanavond is er iets hebben ze te horen gekregen.quote:Op zondag 20 maart 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
ZO te horen denken ze dat er iets gaat gebeuren.
Gasten die komenquote:Op zondag 20 maart 2022 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien mogen ze deze laatste week in luxe leven
Ben benieuwd. Ze hebben ook te horen gekregen dat volgende week de finale is las ik in SVquote:Op zondag 20 maart 2022 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Vanavond is er iets hebben ze te horen gekregen.
Nawel please.quote:
O komen er oud bewoners denk je?quote:
Van mij hoef dat niet zo, weg is weg denk ik altijdquote:Op zondag 20 maart 2022 08:52 schreef Lillfex het volgende:
Ze moeten er voreg uit Ze hebben meer douchetijd en vanavond een feestje. Ik denk dat er vandaag oud bewoners komen jullie niet?
grace bleef gister ook maar hangen in de slaapkamer terwijl iedereen al klaarzat voor het dinerquote:Op zondag 20 maart 2022 08:55 schreef Silves het volgende:
Gewoon blijven liggen dat het ontbijt klaar is..ik zou als ik Kris was net niks meer maken..
Ja, ze wisten het al lang hoor, was ook duidelijk te zien in die filmpjes van hun familiequote:Op zondag 20 maart 2022 08:53 schreef spapaars het volgende:
Iets teveel toneelstukjes daar, lijkt wel of ze iets in de oren wordt gefluisterd waar ze het over moeten hebben.
Zoals gisteren, ze kennen allemaal BB, ze hebben het allemaal gezien, maar doen verrast dat ze met z'n vieren niet 3 weken maar nog 1 week hebben te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |