Geen idee wat iedereen uitspookt op vrijdag en zaterdagavond.quote:
Ineens was iedereen weg.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee wat iedereen uitspookt op vrijdag en zaterdagavond.
Door de week kan het nog best druk zijn
Misschien weer terug op zondagquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ineens was iedereen weg.
Heel apart. Alle trollen weg
verkeerd geklikt en weg ..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ineens was iedereen weg.
Heel apart. Alle trollen weg
Als ze een lachspiegel heeft lijkt ze 2x zo groot.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo Groot als ze is zo klein in haar spiegel
of dik... lachspiegels blijven verrassenquote:Op zondag 20 maart 2022 01:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ze een lachspiegel heeft lijkt ze 2x zo groot.
Huh, welke?quote:
Ik heb niets van je zien verdwijnen, iig niet hier.quote:
Een beter FOK! begint bij jezelfquote:
quote:
quote:
Lekker toch uitslapen.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:49 schreef pullup het volgende:
Beetje uitgeslapenZo meteen weer wedstrijd
De truc gaat dit jaar worden zo min mogelijk corona gevallen te krijgen zo te merken deze weken
Voor vandaag 3 invallers moeten zoeken
DIe mag zijn 'pony' wel eens laten knippenquote:
Succes, pullup!quote:Op zondag 20 maart 2022 10:00 schreef pullup het volgende:
Zo, ik ga naar de races![]()
Even inpakken want het ziet er weer wat kouder uit helaas vandaag
Fijne dag Pullup. Het is gelukkig nog droogquote:Op zondag 20 maart 2022 10:00 schreef pullup het volgende:
Zo, ik ga naar de races![]()
Even inpakken want het ziet er weer wat kouder uit helaas vandaag
Keurig gejat hier van die dagelijkse plaatjesquote:
Wat gaan ze doen vanmiddag? Tong zegt dat ze winnen, dus dan verliezen zequote:
Met Onana in het doel gaan ze verliezenquote:Op zondag 20 maart 2022 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen vanmiddag? Tong zegt dat ze winnen, dus dan verliezen ze
Brrrr...ik wilde in de tuin aan de slag, met de hogedruk reiniger, maar daar is het echt te koud voor.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:13 schreef espri het volgende:
[..]
Hey Prish, ja het is ook frisjes maar aankomende week wordt het zomers.
Er is niet zoveel andersquote:Op zondag 20 maart 2022 11:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met Onana in het doel gaan ze verliezen
Ja het is een heel verschil met de afgelopen dagen.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Brrrr...ik wilde in de tuin aan de slag, met de hogedruk reiniger, maar daar is het echt te koud voor.
Kom maar op met die warmte!!
Van FOK zelfquote:Op zondag 20 maart 2022 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Keurig gejat hier van die dagelijkse plaatjes
Ik blijf lekker binnen denk ikquote:Op zondag 20 maart 2022 11:53 schreef espri het volgende:
[..]
Ja het is een heel verschil met de afgelopen dagen.
Koude nachten en ochtenden.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Brrrr...ik wilde in de tuin aan de slag, met de hogedruk reiniger, maar daar is het echt te koud voor.
Kom maar op met die warmte!!
Ja dat is wel normaal voor maart. Maar als het zo rond deze tijd in het zonnetje lekker warm is....dat is wel fijn.quote:
Het is hier wel goed te doen in de zon.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat is wel normaal voor maart. Maar als het zo rond deze tijd in het zonnetje lekker warm is....dat is wel fijn.
Zon????? waar zit je, waar is er zon. Waarom hier nietquote:
Niet ziek?quote:Op zondag 20 maart 2022 12:03 schreef espri het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik ook. Ben wat rillerig.
aloa heeft zonquote:Op zondag 20 maart 2022 12:03 schreef espri het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik ook. Ben wat rillerig.
Friesland.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zon????? waar zit je, waar is er zon. Waarom hier niet
Dat is minder. Beterschapquote:Op zondag 20 maart 2022 12:05 schreef espri het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, meneer espri is gisteren positief getest op corona
Ojee, dan snel testen maarquote:Op zondag 20 maart 2022 12:05 schreef espri het volgende:
[..]
Nou dan kunnen jullue het maar tegelijk gehad hebben ... beterschap!quote:Op zondag 20 maart 2022 12:05 schreef espri het volgende:
[..]
Mwah iets wat ik dan al weet ga ik niet extra testen dan hoor, we blijven gewoon binnen nu.quote:
Dankjewel, het ergste is... we zouden aankomende donderdag gaan cruisenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 12:08 schreef espri het volgende:
[..]
Mwah iets wat ik dan al weet ga ik niet extra testen dan hoor, we blijven gewoon binnen nu.
[..]
Dankjewel, het ergste is... we zouden aankomende donderdag gaan cruisen
Dankjewel, ik heb het alleen maar koud maar meneer is echt ziek, rillen, koorts, hoofdpijn, geen smaak etc.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:08 schreef maily het volgende:
[..]
Nou dan kunnen jullue het maar tegelijk gehad hebben ... beterschap!
Maar dan weet je het zeker.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:08 schreef espri het volgende:
[..]
Mwah iets wat ik dan al weet ga ik niet extra testen dan hoor, we blijven gewoon binnen nu.
[..]
Dankjewel, het ergste is... we zouden aankomende donderdag gaan cruisen
ha duidelijke beeldenquote:
Daar heb je gelijk in. Heb voor een week eten en drinken in huis dus kijk wel of ik het daarna nog heb en zal dan testen, heb nog thuistesten liggen ook.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar dan weet je het zeker.
Ben je negatief, dan kan je gewoon naar buiten.
Kan ook griep zijn.
Ohh Espri. Gevalletje covid wellicht? En je cruise dan?quote:Op zondag 20 maart 2022 12:05 schreef espri het volgende:
[..]
Ja zonde he?quote:Op zondag 20 maart 2022 12:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohh Espri. Gevalletje covid wellicht? En je cruise dan?
Edit: ah,. meneer Espri ziek. Dan ben ji misschien aangestoken. Hopelijk wordt je niet heel erg ziek. Maar die cruise joh.
Oh dat heb je al geregekd; kunnen julkie met een gerust hart uitzieken, geen stress enzo ....quote:Op zondag 20 maart 2022 12:17 schreef espri het volgende:
[..]
Ja zonde he?
We waren aan het aftellen maar we mogen het gelukkig gratis omzetten, nu gaan we 9 juni, dus nog even wachten.
Nee precies en ze kennen ons zo ondertussen wel haha, wij zijn echte cruise-fanaten en dit was dus heel fijn.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:18 schreef maily het volgende:
[..]
Oh dat heb je al geregekd; kunnen julkie met een gerust hart uitzieken, geen stress enzo ....
Ja enorm jammer, je was al aan het aftellen en had er zon zin in.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:17 schreef espri het volgende:
[..]
Ja zonde he?
We waren aan het aftellen maar we mogen het gelukkig gratis omzetten, nu gaan we 9 juni, dus nog even wachten.
Dankjewelquote:Op zondag 20 maart 2022 12:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja enorm jammer, je was al aan het aftellen en had er zon zin in.
Maar wel fijn dat je het om heb kunnen zetten, dat is tenminste iets.
Goh maar ik hoop dat je niet al te ziek gaat worden en dat meneer Espri snel zich wat beter gaat voelen ook
quote:Op zondag 20 maart 2022 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, vraag.
Wat zijn er meer op deze planeet, wielen of deuren?
Das een dingetje op het moment. Die vraagquote:
Oke en wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 maart 2022 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een dingetje op het moment. Die vraag
Misschien ontspring je de dansquote:Op zondag 20 maart 2022 12:14 schreef espri het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Heb voor een week eten en drinken in huis dus kijk wel of ik het daarna nog heb en zal dan testen, heb nog thuistesten liggen ook.
Hoop het ook, dank je.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien ontspring je de dans
Ik duim voo rje
Zonder mag niet meer.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:38 schreef chufi het volgende:
ik zappte net langs dames en dacht gauw door ... open mond met bitje .....
Ga je zelf nog wel een PCR test laten doen?quote:
Nee, voel me alleen rillerig en blijf sowieso binnen.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je zelf nog wel een PCR test laten doen?
maak me gek...ik wil ook !quote:
quote:
Ik zou t nog bijna doen ookquote:Op zondag 20 maart 2022 13:05 schreef espri het volgende:
[..]Ik zou zeggen kom hier heen maar nu ff niet verstandig
Het komt vandaag vast ook even jouw kant op.
Dat had ik laatst ook een keer geprobeerd. Ga ik wel vaker doen ookquote:Op zondag 20 maart 2022 13:14 schreef Prisha het volgende:
Ik ga vanavond een gevuld stokbrood maken. Daar heb ik nu al zin in eigenlijk
Oeh lekker, met gehakt en kaas en zulks?quote:Op zondag 20 maart 2022 13:14 schreef Prisha het volgende:
Ik ga vanavond een gevuld stokbrood maken. Daar heb ik nu al zin in eigenlijk
oehhh pannekoeken, dat is zo lang geleden.....ook maar eens een keer doenquote:Op zondag 20 maart 2022 13:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook een keer geprobeerd. Ga ik wel vaker doen ook
Maar vanavond pannekoeken.
Ja, gehakt, kaas, uitje, ketjap manis, peper, geklopt ei en tomatenpureequote:Op zondag 20 maart 2022 13:16 schreef espri het volgende:
[..]
Oeh lekker, met gehakt en kaas en zulks?
Heerlijk, ik doe er ook graag champignons bij, maar ben een champie fan , dat gooi ik het liefst door alles heen.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, gehakt, kaas, uitje, ketjap manis, peper, geklopt ei en tomatenpuree
hahaha ben ook gek op champies. Maar niet door mijn stokbroodquote:Op zondag 20 maart 2022 13:30 schreef espri het volgende:
[..]
Heerlijk, ik doe er ook graag champignons bij, maar ben een champie fan , dat gooi ik het liefst door alles heen.
Ja dat, heerlijk toch? Geniet er van vanavond.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahaha ben ook gek op champies. Maar niet door mijn stokbrood![]()
Ik vind af en toe die Chicken Tonight Tomaten Roomsaus lekker. Dan doe ik kipfilet, een courgette in plakjes en heel veel champies er doorheen. Lekkere snuf peper erbij en rijst. Oeh echt lekker. Die champies maakt het gewoon af.
nu weer welquote:
Ik dacht dat het over champagne gingquote:Op zondag 20 maart 2022 13:30 schreef espri het volgende:
[..]
Heerlijk, ik doe er ook graag champignons bij, maar ben een champie fan , dat gooi ik het liefst door alles heen.
Dat lust espri ook welquote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:55 schreef Prisha het volgende:
gevuld stokbrood ligt lekker te pruttelen in de over....kon het niet meer houden
Ik rij al een tijdje mee met Maxquote:Op zondag 20 maart 2022 16:00 schreef engine het volgende:
En hup Max![]()
Wel handig dat Viaplay ook meteen livetiming heeft. En die on board streams zijn ook wel leuk.
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:55 schreef Prisha het volgende:
gevuld stokbrood ligt lekker te pruttelen in de over....kon het niet meer houden
Ja was mooi om te zien, Max blij, maar was van korte duurquote:Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef engine het volgende:
De mercedes komt echt nog niet mee. Mooi gevecht Leclerc - Verstappen.
Staat ie in de fik??quote:
Echt wel. En ik nog balen dat ik geen Norris al kon kopen zoals vorig jaar.....maar nu baal ik niet zo heel erg meerquote:
Misschien komt het nog later dit jaar.. veel duurder zullen ze zo niet wordenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Echt wel. En ik nog balen dat ik geen Norris al kon kopen zoals vorig jaar.....maar nu baal ik niet zo heel erg meer
Ja wat is daar gebeurdquote:
Kijk dan ook nietquote:Op zondag 20 maart 2022 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen ze die hans kraaij niet eens recyclen voor een goede interviewer?
echt bizar om te zienquote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 11:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met Onana in het doel gaan ze verliezen
Na 1 race en eigenlijk na 1 seizoen al ja?quote:
Dat is wat voorbarigquote:
Nou zeg zelf....het scheelde niet veelquote:
welnee joh, na 1 wedstrijd?quote:
Ik heb niet gekeken maar was krap ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou zeg zelf....het scheelde niet veel
Ik heb eigenlijk geen idee, ik heb niet kunnen kijkenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken maar was krap ja.
Waren die 2 doelpunten een beetje zijn schuld?
Oh noquote:
Treurig nieuws.quote:
quote:
ach jeequote:
Ach jee, Pietquote:Op zondag 20 maart 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/media/6(...)lgen-van-kanker.html
Is toch wel een tv icoon.. dat dan ook ineens zo snel kan gaan hij was dus donderdag nog op tv en vrijdag nog te horen op de radioquote:
Ja ik lees het net, Piet hoorde gewoon op tv...quote:Op zondag 20 maart 2022 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is toch wel een tv icoon.. dat dan ook ineens zo snel kan gaan hij was dus donderdag nog op tv en vrijdag nog te horen op de radio
quote:Op zondag 20 maart 2022 18:03 schreef espri het volgende:
[..]
Ja ik lees het net, Piet hoorde gewoon op tv...
Hoor het ook net, was al enkele jaren ziek, kanker, maar wilde niet dat de mensen het wisten.quote:
De hemel huiltquote:
Ja was schrikken he, zo jong ook nogquote:
Oh nee johquote:
En nu?quote:Op zondag 20 maart 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
Go************![]()
![]()
Daar ging mijn eten
De vloer is nu wel weer extra schoon
Wat doe je?quote:Op zondag 20 maart 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
Go************![]()
![]()
Daar ging mijn eten
De vloer is nu wel weer extra schoon
Stond wat dingen samen te voegen in 1 pan.quote:
Zulke dingen moet je ook niet doen.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stond wat dingen samen te voegen in 1 pan.
Van pan 2 naar 1 was gedaan.
Met pan 3 tikte ik 1 de grond op
Ingewikkelde constructiequote:Op zondag 20 maart 2022 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stond wat dingen samen te voegen in 1 pan.
Van pan 2 naar 1 was gedaan.
Met pan 3 tikte ik 1 de grond op
Spaghetti carbonara.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ingewikkelde constructieWel jammer van de inhoud. Wat wilde je maken?
Maar niks mis met friet
Dan doe je er minder saus op? Of maak je snel meer pasta?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben ook nog steeds aan het koken, want de verhoudingen in het recept klopten niet. In plaats van pasta met saus leek het meer op saussoep met wat pasta erdoor
Is dat een probleem?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben ook nog steeds aan het koken, want de verhoudingen in het recept klopten niet. In plaats van pasta met saus leek het meer op saussoep met wat pasta erdoor
Ik mik mijn saus altijd door de pasta heen, en zag het in de pan pas, toen het er al helemaal doorheen zatquote:Op zondag 20 maart 2022 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spaghetti carbonara.[/quote[
Daar heb je al gauw meer pannen bij nodig ja. Hopelijk kun je het gauw opnieuw maken![]()
[quote]Op zondag 20 maart 2022 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
Dan doe je er minder saus op? Of maak je snel meer pasta?
Zonder de extra pasta was het vast ook prima te verteren, maar ik ben te perfectionistisch voor dat soort dingenquote:Op zondag 20 maart 2022 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is dat een probleem?
Soep met vermicelli
Als het maar lekker was uiteindelijkquote:Op zondag 20 maart 2022 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik mik mijn saus altijd door de pasta heen, en zag het in de pan pas, toen het er al helemaal doorheen zat![]()
Maar gelukkig duurde het niet zo lang om wat meer pasta te koken
De boel ligt inmiddels al in mijn maag te verteren
Ohhh als je onze soep maar goedkeurtquote:Op zondag 20 maart 2022 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zonder de extra pasta was het vast ook prima te verteren, maar ik ben te perfectionistisch voor dat soort dingen
Dat was het zekerquote:Op zondag 20 maart 2022 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het maar lekker was uiteindelijk
Vast wel! Daar heb ik al wel wat over gehoordquote:Op zondag 20 maart 2022 20:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ohhh als je onze soep maar goedkeurt
Ik bedenk me nu...daar zitten ballen, soepvlees en bouillon van schenkel, mergpijp in ..dat eet jij niet, dacht ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vast wel! Daar heb ik al wel wat over gehoord
Ze moeten veel supporters maar eens een nekschot geven. Maakt niet uit van welke club.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben in Argentinië nog eens wat nieuws gevonden om op het veld te gooien tijdens/na wedstrijden.
Granaten
https://www.voetbalprimeu(...)ichende-spelers.html
Deze ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze moeten veel supporters maar eens een nekschot geven. Maakt niet uit van welke club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Koekoeksjong?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:18 schreef engine het volgende:
De jongste daar in het midden heeft nog een andere kleur
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld. Het gaat toch nergens meer overquote:Op zondag 20 maart 2022 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze ofzo?
https://www.ad.nl/den-bos(...)nen-gewond~a8b5905a/
Ahh🥰quote:Op zondag 20 maart 2022 21:18 schreef engine het volgende:
De jongste daar in het midden heeft nog een andere kleur
[ afbeelding ]
mn dochter vliegt vannacht weer die kant op... Gelukkig heeft ze niets met voetbalquote:Op zondag 20 maart 2022 21:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Het gaat toch nergens meer over
Moeten we alvast een ceremonie in elkaar draaien?quote:
Is het iets waar je graag naar zou kijken?quote:Op zondag 20 maart 2022 22:58 schreef chufi het volgende:
Dit komt ook al nooit op Nederlandse TV
[ afbeelding ]
Ach...op een gegeven moment gaat de stekker eruit.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten we alvast een ceremonie in elkaar draaien?
werkte blijkbaar niet ..quote:Op zondag 20 maart 2022 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het iets waar je graag naar zou kijken?
quote:Op zondag 20 maart 2022 23:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach...op een gegeven moment gaat de stekker eruit.
Een eindtune zou leuk zijn...
Kloptquote:Op zondag 20 maart 2022 23:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gaylord Focker zo heet de hoofd persoon in de film meet the parants
Ben Stiller toch ?quote:Op zondag 20 maart 2022 23:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gaylord Focker zo heet de hoofd persoon in de film meet the parants
Mijn hart?quote:
Ingewikkeld probleem lijkt mequote:Op zondag 20 maart 2022 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn hart?
Dat was het enige voordeel van mijn eten op de grond gooien. Daarna was het ding weer normaal.
Iets met adrenaline
Mjah, weet het niet. Misschien is het wel heel simpel eigenlijk.quote:
Vooralsnog kun je er mee levenquote:Op maandag 21 maart 2022 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, weet het niet. Misschien is het wel heel simpel eigenlijk.
Secret Story .,.... een Talpa ideequote:Op maandag 21 maart 2022 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is SS? Vast niet wat ik nu denk
En hoe bedoel je gebruikt?
Ah, zegt me niets.quote:
Is echt een engnekquote:Op maandag 21 maart 2022 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, zegt me niets.
Maar als het talpa is snap ik het misbruik wel ja.
Een wijze FOK!er schreef laatst:quote:Op maandag 21 maart 2022 00:10 schreef chufi het volgende:
Kut ... Ik heb een probleem Ik volg SS Spain en daar is een gast die ik niet mag ... Maar hier volgt niemand dat, zelfs @:mario390 niet ... Nu is het zo dat die gast een meisje van 20 gebruikt ....
quote:
Ja en nu ?quote:Op maandag 21 maart 2022 00:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een wijze FOK!er schreef laatst:
[..]
Heb je geen connecties om hem eruit te krijgen?quote:
Ik ken hem natuurlijk via ... maar ik noem zn naam niet, want fout en zoquote:Op maandag 21 maart 2022 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je geen connecties om hem eruit te krijgen?
Je hoeft zijn naam ook niet te noemen hoorquote:Op maandag 21 maart 2022 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken hem natuurlijk via ... maar ik noem zn naam niet, want fout en zo
Lijkt wel een stuk plastic hequote:
Bijzonder is het ook, zo met die zichtbare hersentjes en ruggegraatquote:
Ja, dat is het zeker, mooi hoor de natuurquote:Op maandag 21 maart 2022 06:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijzonder is het ook, zo met die zichtbare hersentjes en ruggegraat
Hey dotquote:
🎼 Baby Botje ging uit varenquote:
Morguh Bosquote:
Morguh Domniquote:Op maandag 21 maart 2022 07:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
🎼 Baby Botje ging uit varen
met zijn scheepje naar Zuidlaren
de weg was recht, de weg was krom 🎶
Hey Meneerquote:
Goed. Goed geslapen.quote:
Fijn te horen. En goed slapen doet een mens altijd goed.quote:
Morguh Chanel, spannende dagen nuquote:
Das minder leuk...quote:Op maandag 21 maart 2022 10:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk even het bijpraatmoment van donderdag terug en begin het idee te krijgen dat volgende week mijn laatste werkweek gaat worden
Oh dat zou jammer zijnquote:Op maandag 21 maart 2022 10:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk even het bijpraatmoment van donderdag terug en begin het idee te krijgen dat volgende week mijn laatste werkweek gaat worden
Moet dat niet een maand vantevoren worden aangegeven?quote:Op maandag 21 maart 2022 10:12 schreef Aoibhin het volgende:
Nee kennelijk niet. Een andere groep kreeg zaterdag te horen dat ze vanaf vandaag niet meer nodig zijn. We zijn ook allemaal gewoon uitzendkrachten.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet dat niet een maand vantevoren worden aangegeven?
Die een-na-laatste is wel luguberquote:Op maandag 21 maart 2022 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
Nog iemand die echt wil veranderen? Hier een lijstje hoe je dat snel kan doen:
[ afbeelding ]
Da's lekker dan. Net nu je je weer op je stek geīnstalleerd had...quote:Op maandag 21 maart 2022 10:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben veel ziek geweest de afgelopen maanden, en ze laten beschikbaarheid heel zwaar meewegen. Deze week krijgen de mensen waar ze in principe niet mee verder willen een mailtje. Ik heb nog niks ontvangen, maar ga er vanuit dat ik hem wel ga krijgen.
Ik duim voor je dat je hem niet krijgtquote:Op maandag 21 maart 2022 10:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben veel ziek geweest de afgelopen maanden, en ze laten beschikbaarheid heel zwaar meewegen. Deze week krijgen de mensen waar ze in principe niet mee verder willen een mailtje. Ik heb nog niks ontvangen, maar ga er vanuit dat ik hem wel ga krijgen.
Iedereen die de mail krijgt, heeft nog wel tot 1 april de tijd om erop te reageren en met argumenten te komen waarom je het er niet mee eens bent.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's lekker dan. Net nu je je weer op je stek geīnstalleerd had...
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar daarna ben je wel onherkenbaar
quote:Op maandag 21 maart 2022 11:02 schreef chufi het volgende:
Kijk wel uit voor die tros druiven in baan 4 en 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |