Nee niet gezien. Dat hele kickboksen boeit me ook geen reet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
@:haags had je deze al gezien dan
was in de 2e ronde voordat de pleuris uit brak toen badr ongeveer 10 minuten mocht rusten
[ twitter ]
Hij kan beter stoppen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
@:haags had je deze al gezien dan
was in de 2e ronde voordat de pleuris uit brak toen badr ongeveer 10 minuten mocht rusten
[ twitter ]
alrightquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee niet gezien. Dat hele kickboksen boeit me ook geen reet.
Kreeg wel beelden van die rellen doorgestuurd van mijn matties, daar moest ik wel om lachen.
Geen idee, ik heb niet gekeken verder.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ja had hem vanavond graag KO zien gaan, maarja helaas
Hey GG. Lekker.quote:
Wat een ondeugdquote:
De S van? Haags?quote:
Beetje vroeg wakker, maar al met al wel goed geslapen deze keer!quote:Op zondag 20 maart 2022 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een ondeugd
Beetje kunnen slapen ToT?
Lekker he, dan sta je toch weer iets anders opquote:Op zondag 20 maart 2022 08:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje vroeg wakker, maar al met al wel goed geslapen deze keer!
Zeker!quote:Op zondag 20 maart 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker he, dan sta je toch weer iets anders op
O dat is vervelend, kan je er ook niet via Eneco achter komen? Zit er geen b atterij in of zo?quote:Op zondag 20 maart 2022 08:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!Alleen zat ik hier drie kwartier met een mopperende peuter die niet op de knopjes van de thermostaat mocht drukken.
Hij wil dat altijd doen omdat het dan piept, maar ik wil daar echt een keer mee stoppen.
Als het niet meer zou piepen zou het minder leuk voor hem zijn en stopt het vanzelf wel, maar ik weet niet hoe je het moet uitschakelen. Ik weet niet wat voor merk het is, Eneco heeft hun eigen labeltje er op laten zetten. Volgens mij moet je er wfi-verbinding mee maken, maar geen idee hoe.
Ja ik zat er aan te denken hen te bellen.. Geen batterij, de stroom komt van 2 kabeltjes.quote:Op zondag 20 maart 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend, kan je er ook niet via Eneco achter komen? Zit er geen b atterij in of zo?
Ja dat kan je doen, al zou het maar voor tijdelijk zijn tot Mini er aan gewend is dat er geen piepjes meer zijnquote:Op zondag 20 maart 2022 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat er aan te denken hen te bellen.. Geen batterij, de stroom komt van 2 kabeltjes.
Maar het is sowieso een rotding; je zit je een ongeluk te drukken op een knopje om uiteindelijk op de gewenste temperatuur te komen.
Doe mij maar gewoon een simpele draaithermostaat. Misschien dat ik hem ooit een keer ga vervangen.
Moest eerst goed lezen wat er stondquote:
Ikke wel ..........nou ja woon er al lang niet meer maar ben er wel geboren.quote:
ALlemaal piepjes bij de kassa, breng hem niet op ideeen anders staat ToT de hele dag met mini in de winkelquote:Op zondag 20 maart 2022 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Mag mini-ToT ook de bonuskaart scannen in de winkel?
Haha nee die heb ik op m'n phone staan en hij weet dat hij daar niet aan mag komen.quote:Op zondag 20 maart 2022 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Mag mini-ToT ook de bonuskaart scannen in de winkel?
Mooi he hoe ze dat wetenquote:Op zondag 20 maart 2022 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee die heb ik op m'n phone staan en hij weet dat hij daar niet aan mag komen.
Hij legt de boodschappen wel op de band. Was eergisteren wel humor: hij sodeflikkert alles met een enorme worp op die lopende band, maar toen hij het doosje aardbeien pakte, legde hij die er HEEEEEEL erg voorzichtig op!
Ah, @tong80 bereidde zich al voor op een mooie sportdag!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, @:tong80 bereidde zich al voor op een mooie sportdag!
Heel ff dacht ik dat hij cardio ging doen!
Zo achter het glas is het goed volhouden in de zon, buiten is het nog wel frisjesquote:
mjaquote:Op zondag 20 maart 2022 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo achter het glas is het goed volhouden in de zon, buiten is het nog wel frisjes
Op tvquote:Op zondag 20 maart 2022 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de rommelmarkt die je voor 50 cent kapot kunt stampen?
quote:Op zondag 20 maart 2022 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de rommelmarkt die je voor 50 cent kapot kunt stampen?
Ook wel eens lekker toch? Heb je gewoon lekker kunnen slapenquote:Op zondag 20 maart 2022 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja
zou eigenlijk afgelopen nacht gebeld worden om te werken.. maar niet gebeld
oh ja dat op zich wel hoor.. maar komt ff ongelukkig uitquote:Op zondag 20 maart 2022 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker toch? Heb je gewoon lekker kunnen slapen
O dan is het minder. Misschien vannacht weer?quote:Op zondag 20 maart 2022 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja dat op zich wel hoor.. maar komt ff ongelukkig uit
zal wel vanmiddag wordenquote:Op zondag 20 maart 2022 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het minder. Misschien vannacht weer?
Ook goed toch?quote:
Oke.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals ze hem in België noemen: De halven Euro.
quote:Op zondag 20 maart 2022 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals ze hem in België noemen: Den halven euro.
Van die VW?quote:Op zondag 20 maart 2022 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij pompte bij dit omaatje uit de speakers in d'r waggie:
De deur staat hier open omdat Mini-ToT buiten wil spelen, maar wil nog wel contact houden met ons!quote:
Walkie talkiequote:Op zondag 20 maart 2022 10:03 schreef ToT het volgende:
[..]
De deur staat hier open omdat Mini-ToT buiten wil spelen, maar wil nog wel contact houden met ons!
quote:Op zondag 20 maart 2022 10:04 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
HALLO vrienden der VRIENDEN, mijn MATEN, mijn BESTIES!!!
Hey Haagsquote:
Hey EX man,quote:
Ik waarschuw je alvast, het wordt echt een vechtscheiding. Alles gaat 50/50, zelfs de gaspitten !!!!!quote:
We hadden inductie exschatquote:Op zondag 20 maart 2022 10:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alvast, het wordt echt een vechtscheiding. Alles gaat 50/50, zelfs de gaspitten !!!!!
Hey Mrsl, zo goed is het leven hier niet momenteel. Ik zit in scheiding met Haagsquote:Op zondag 20 maart 2022 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen dames en heren van t goed leven
Maar ik heb een oneven aantal blokjesquote:Op zondag 20 maart 2022 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hadden inductie exschat
Hou je er dan ook rekening meer dat ik de helft van je lego wil
Hey Dot! Ojee, dat is niet zo mooi..quote:Op zondag 20 maart 2022 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mrsl, zo goed is het leven hier niet momenteel. Ik zit in scheiding met Haags
O, dat zal wel niet bespreekbaar zijn.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hadden inductie exschat
Hou je er dan ook rekening meer dat ik de helft van je lego wil
Geef je een lego blokje maar aan mij, probleem opgelostquote:
Het gaat er even stevig aan toe. Momenteel wordt de lego verdeeld...quote:Op zondag 20 maart 2022 10:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hey Dot! Ojee, dat is niet zo mooi..
En daarna de pannen, theedoeken/handdoeken hopen dat daar wel een even aantal van isquote:Op zondag 20 maart 2022 10:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gaat er even stevig aan toe. Momenteel wordt de lego verdeeld...
Geen punt dan zagen we die ene gewoon doormiddenquote:
Zij zou van mij alle potten en pannen wel mogen hebben. De ping is van mij.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En daarna de pannen, theedoeken/handdoeken hopen dat daar wel een even aantal van is
Missquote:Op zondag 20 maart 2022 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen dames en heren van t goed leven
Tis wat met die mannen, zak leeg, vrouw wegquote:Op zondag 20 maart 2022 10:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hey Dot! Ojee, dat is niet zo mooi..
De helft van alles, is de helft van allesquote:Op zondag 20 maart 2022 10:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat zal wel niet bespreekbaar zijn.
En ze nemen alles meequote:Op zondag 20 maart 2022 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis wat met die mannen, zak leeg, vrouw weg
quote:
Ja ook dat nog, maar hij had niet op zijn lego gerekend natuurlijk.quote:
Nee, dat was echt een klap in het gezicht.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat nog, maar hij had niet op zijn lego gerekend natuurlijk.
Ik koop het wel af. Niemand komt aan mijn brandweerwagen, die gaat niet door de helft! En dat geldt ook voor mijn spuit!quote:Op zondag 20 maart 2022 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat was echt een klap in het gezicht.
Hallo meneer verdrietjequote:
Was die gewoon vergeten, dat ie nog lego hadquote:Op zondag 20 maart 2022 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat nog, maar hij had niet op zijn lego gerekend natuurlijk.
11 is een oneven getal, dus dat in tweeën delen gaat idd lastig.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik koop het wel af. Niemand komt aan mijn brandweerwagen, die gaat niet door de helft! En dat geldt ook voor mijn spuit!
Ja jij bent veel te bang zelf te moeten gaan koken als de ping weg isquote:Op zondag 20 maart 2022 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zij zou van mij alle potten en pannen wel mogen hebben. De ping is van mij.
quote:Op zondag 20 maart 2022 10:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo meneer met iets teveel kilo's aan zijn lijf.
Helaas ben niet om te kopenquote:Op zondag 20 maart 2022 10:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik koop het wel af. Niemand komt aan mijn brandweerwagen, die gaat niet door de helft! En dat geldt ook voor mijn spuit!
Goed zo! houd je rug recht, kom op voor je spullen...quote:Op zondag 20 maart 2022 10:24 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2022 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jij bent veel te bang zelf te moeten gaan koken als de ping weg is
Vandaar dat je eventuele ex de potten en pannen mogen houden
Ah. Ik snapte het al niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kon muziek zien, geloof ik.House had visions!
Kwam vast door de pijnstillersquote:Op zondag 20 maart 2022 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kon muziek zien, geloof ik.House had visions!
Ja zat ik eerst aan te denken toen je het over House Vision had, maar in dit geval had hij LSD genomen tegen clusterhoofdpijn die hij had gekregen toen hij een medicijn had ingenomen die iemand had uitgevonden die hij niet mocht.quote:
Wat was die pijnstiller ook alweer?quote:Op zondag 20 maart 2022 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zat ik eerst aan te denken toen je het over House Vision had, maar in dit geval had hij LSD genomen tegen clusterhoofdpijn die hij had gekregen toen hij een medicijn had ingenomen die iemand had uitgevonden die hij niet mocht.Hij wilde bewijzen dat dat medicijn troep was.
Vond ik iets beter kloppen bij House vision, zo'n LSD-trip waarin hij muziek kon zien.
Ik wens je vrouw alvast sterktequote:Op zondag 20 maart 2022 10:46 schreef Haags het volgende:
VRIENDJES, ik ga wat nuttigs doen met mijn zondag. Spreek jullie later
Mooie dag om in de voortuin schultenbrau te klappen, kut naar de buuf te roepen samen met @hemarookworst en te zeggen dat het immers zondag is!quote:
Sigaartje erbij?quote:Op zondag 20 maart 2022 11:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooie dag om in de voortuin schultenbrau te klappen, kut naar de buuf te roepen samen met @:hemarookworst en te zeggen dat het immers zondag is!
Geen enkele zondag is compleet zonder een dikke paffertquote:
Geerdwaniusquote:Op zondag 20 maart 2022 11:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooie dag om in de voortuin schultenbrau te klappen, kut naar de buuf te roepen samen met @:hemarookworst en te zeggen dat het immers zondag is!
quote:Op zondag 20 maart 2022 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
F1 dan of tennis? Hocky ? Wielrennen?
Beetje moe. Idiote week gehad. Mijn zoon kreeg ineens een virus (dus dacht automatisch Corona maar dus niet), was 3 dagen niet aanspreekbaar, bijna 42 graden koorts, 5 dagen niet gegeten en hoesten als een idioot. Dus slaap is iets van een herinnering uit het verre verleden. Gaat iets beter gelukkig, maar pfff. Ik heb het zelf ook, maar ik ben alleen flink verkouden.quote:
Oh jeetje wat heftig zegquote:Op zondag 20 maart 2022 13:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Beetje moe. Idiote week gehad. Mijn zoon kreeg ineens een virus (dus dacht automatisch Corona maar dus niet), was 3 dagen niet aanspreekbaar, bijna 42 graden koorts, 5 dagen niet gegeten en hoesten als een idioot. Dus slaap is iets van een herinnering uit het verre verleden. Gaat iets beter gelukkig, maar pfff. Ik heb het zelf ook, maar ik ben alleen flink verkouden.
Ja hij is weer actiever en eet gelukkig weer. Die hoest is nog niet weg. Hij moet nog twee dagen antibiotica kuur dan zit zijn week-kuur erop.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh jeetje wat heftig zeg3 dagen niet aanspreekbaar zo.. en gaat het al iets de goede kant op?
Gelukkig maar. Hopelijk gaat de hoest ook snel weg!quote:Op zondag 20 maart 2022 13:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja hij is weer actiever en eet gelukkig weer. Die hoest is nog niet weg. Hij moet nog twee dagen antibiotica kuur dan zit zijn week-kuur erop.
Nou idd. Even wat anders, waarom is het forum verhuisd? Kon het eerst niet vinden haha.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hopelijk gaat de hoest ook snel weg!
Uhm omdat viva geloof ik weggaatquote:Op zondag 20 maart 2022 13:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou idd. Even wat anders, waarom is het forum verhuisd? Kon het eerst niet vinden haha.
Oh dat klinkt naar......beterschap!quote:Op zondag 20 maart 2022 13:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Beetje moe. Idiote week gehad. Mijn zoon kreeg ineens een virus (dus dacht automatisch Corona maar dus niet), was 3 dagen niet aanspreekbaar, bijna 42 graden koorts, 5 dagen niet gegeten en hoesten als een idioot. Dus slaap is iets van een herinnering uit het verre verleden. Gaat iets beter gelukkig, maar pfff. Ik heb het zelf ook, maar ik ben alleen flink verkouden.
Dankjewel! afgelopen week was echt heel, héél spannend, maar het ergste is voorbij gelukkig! Hij is weer redelijk zichzelf.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat klinkt naar......beterschap!
Ja snap ik, gelukkig is het spannendste voorbij!quote:Op zondag 20 maart 2022 13:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel! afgelopen week was echt heel, héél spannend, maar het ergste is voorbij gelukkig! Hij is weer redelijk zichzelf.
Dat zijn geen leuke berichten, hopelijk knappen jullie snel opquote:Op zondag 20 maart 2022 13:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel @Dottekequote:Op zondag 20 maart 2022 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke berichten, hopelijk knappen jullie snel op
Middag heer Rabbitquote:Op zondag 20 maart 2022 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens, meisjes friezen en alle normale mensen.
Bij deze wens ik jullie allen een mooie Ferrari overwinning toe!
Verstappen rijd in een Red Bull, niet in een Ferrari dus het beste resultaat waar hij voor kan rijden is een 3e plaats!quote:Op zondag 20 maart 2022 14:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Middag heer Rabbit
Jaa zou wel mooi zijn, als verstappen maar tweede wordt
Dat weet ik dat ie in Red Bull rijdquote:Op zondag 20 maart 2022 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstappen rijd in een Red Bull, niet in een Ferrari dus het beste resultaat waar hij voor kan rijden is een 3e plaats!
Red Bull is niet Ferrari ergo niet het allerbeste bedrijf om de snelste wagens ter wereld te bouwen, dat is Ferrariquote:Op zondag 20 maart 2022 14:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat weet ik dat ie in Red Bull rijd
We gaan t zien straksquote:Op zondag 20 maart 2022 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Red Bull is niet Ferrari ergo niet het allerbeste bedrijf om de snelste wagens ter wereld te bouwen, dat is Ferrari
B00STER, kerel, je werd gemist. Wel een begrijpelijke reden, Beterschap voor jou en je zoon.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
SBE! Dankjewel. Ja jullie waren ook ineens verhuisd!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
B00STER, kerel, je werd gemist. Wel een begrijpelijke reden, Beterschap voor jou en je zoon.
Had je het topic niet in MyAt staan ?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
SBE! Dankjewel. Ja jullie waren ook ineens verhuisd!
Je bent er weer, dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
SBE! Dankjewel. Ja jullie waren ook ineens verhuisd!
Alleen de laatste waarin ik actief was en die was gesloten. Er stond verder geen open meer. Maar na even zoeken kon ik het weer vinden.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had je het topic niet in MyAt staan ?
Schoonheid.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent er weer, dat is het belangrijkste.
Ah zo.. Gelukkig maar dat je het toch gevonden hadquote:Op zondag 20 maart 2022 15:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Alleen de laatste waarin ik actief was en die was gesloten. Er stond verder geen open meer. Maar na even zoeken kon ik het weer vinden.
Het Viva forum stopt omdat niemand van Viva hier naar toe gekomen en gebleven is.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:26 schreef B00STER het volgende:
Maar ik begreep van maneschijn dat de reden van de verhuizing is dat het gaat stoppen? Hoezo dat dan?
Ja godsamme zeg. En dan moet je je voorstellen dat je een kind van 8 (bijna 9) hebt wat dus praktisch nooit ziek is he. Ja verkoudheidje hier en daar, maar de laatste keer dat ie koorts had was met zijn inentingen en dan hadden we het over 38/39 graden. En nu schoot hij steeds naar de 41 soms bijna 42. Ik had het niet meer man.quote:
Ja nee snap ik heel goed!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja godsamme zeg. En dan moet je je voorstellen dat je een kind van 8 (bijna 9) hebt wat dus praktisch nooit ziek is he. Ja verkoudheidje hier en daar, maar de laatste keer dat ie koorts had was met zijn inentingen en dan hadden we het over 38/39 graden. En nu schoot hij steeds naar de 41 soms bijna 42. Ik had het niet meer man.
Ok dus de SC topicreeks blijft, maar valt dan vanaf nu onder GC, daar komt het op neer?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het Viva forum stopt omdat niemand van Viva hier naar toe gekomen en gebleven is.Het is een leeg subforum met alleen ons als krakers er in.
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ok dus de SC topicreeks blijft, maar valt dan vanaf nu onder GC, daar komt het op neer?
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Houden we @:Deisyy wel? anders ga ik weer weg.
Helaas niet, nu moeten we het oa met dud0r maar doen.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Houden we @:Deisyy wel? anders ga ik weer weg.
Om eerlijk te zijn heb ik in mijn tijd hier nog nooit één ingreep of waarschuwing gezien, dus ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Zolang wij ons gedragen, en dat lukt ons wel dan hebben we geen Mod nodig
Trouwens, de mods zijn hier in grotere getale aanwezig dan wij usersquote:Op zondag 20 maart 2022 15:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Zolang wij ons gedragen, en dat lukt ons wel dan hebben we geen Mod nodig
Nee dit is een SC waar het gewoon gemoedelijk aan toe gaat gelukkig..quote:Op zondag 20 maart 2022 15:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik in mijn tijd hier nog nooit één ingreep of waarschuwing gezien, dus ik denk dat je gelijk hebt.
Precies. 1x ff een beetje gemor gehad omdat we liever niet hebben dat mensen hier dingen bespreken die juist voor ruzie kunnen zorgen, maar verder gaat het hier hartstikke leuk!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik in mijn tijd hier nog nooit één ingreep of waarschuwing gezien, dus ik denk dat je gelijk hebt.
Ik vind, als iemand je irriteert dan negeer je diegene gewoon lekker. Althans dat is wat ik doe. Ik ben heel goed in pretenderen dat iemand niet bestaat als het nodig is. Ik besef me dat niet iedereen dat kan, maar laat je gewoon niet uit je tent lokken en doorrrr, maar goed dat ben ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies. 1x ff een beetje gemor gehad omdat we liever niet hebben dat mensen hier dingen bespreken die juist voor ruzie kunnen zorgen, maar verder gaat het hier hartstikke leuk!
Mwah sommigen blijven continu doorgaan. Maar bepaalde gespreksonderwerpen kunnen sowieso heftige uitingen van meningen opleveren en hier houden we het gewoon veel liever lekker gezellig!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind, als iemand je irriteert dan negeer je diegene gewoon lekker. Althans dat is wat ik doe. Ik ben heel goed in pretenderen of iemand niet bestaat als het nodig is. Ik besef me dat niet iedereen dat kan, maar laat je gewoon niet uit je tent lokken en doorrrr, maar goed dat ben ik.
Zo doe ik het ook hoor, ben er ondertussen wel goed in geworden hier op FOK!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind, als iemand je irriteert dan negeer je diegene gewoon lekker. Althans dat is wat ik doe. Ik ben heel goed in pretenderen of iemand niet bestaat als het nodig is. Ik besef me dat niet iedereen dat kan, maar laat je gewoon niet uit je tent lokken en doorrrr, maar goed dat ben ik.
Dat is dus het 'uit je tent lokken' deel wat ik bedoelquote:Op zondag 20 maart 2022 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah sommigen blijven continu doorgaan. Maar bepaalde gespreksonderwerpen kunnen sowieso heftige uitingen van meningen opleveren en hier houden we het gewoon veel liever lekker gezellig!
Zei je wat?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook hoor, ben er ondertussen wel goed in geworden hier op FOK!
Meh, op den duur ga ik me wel aan gezeik ergeren. Hier is de sfeer gewoon goed en ik ben niet de enige die daar zo over denkt.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is dus het 'uit je tent lokken' deel wat ik bedoelJe eerste fout (als ik zo vrij mag zijn) is dat je het uberhaupt al leest. Met negeren bedoel ik letterlijk negeren.
Het is en blijft maar een website he, vergeet dat niet. Ik vind het gezellig, maar als de site morgen ophoudt met te bestaan heb ik nog meer hobby's hoor haha.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, op den duur ga ik me wel aan gezeik ergeren. Hier is de sfeer gewoon goed en ik ben niet de enige die daar zo over denkt.![]()
Als dit gesloten zou worden en ik moet maar naar een topic waar vervelende trollen zitten en veel heftig gebash enzo, ga ik liever helemaal van FOK! af.
Snap ik. Voor mij heeft het wel meer betekend dan dat, maar het wordt wel minder.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is en blijft maar een website he, vergeet dat niet. Ik vind het gezellig, maar als de site morgen ophoudt met te bestaan heb ik nog meer hobby's hoor haha.
Baz Luhrmann wijsheid!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Zoveel mogelijk de goede mensen koesteren en anderen negeren.
Gebruik ik echt bijna nooitquote:Op zondag 20 maart 2022 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
En daar heb je nog de blok-functie, ook wel nuttig af en toe.
Je blijft de aanwezigheid van de persoon in kwestie zien, en als mensen op diegene reageren, zie je ook in de quote wat-ie gepost heeft.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
En daar heb je nog de blok-functie, ook wel nuttig af en toe.
Ja inderdaad. Maar het is in elk geval wat. Ik heb de blokkeer-functie een paar keer gebruikt, om een paar irritante figuren te filteren. Nu is alles weer 'gewhitelist'.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Je blijft de aanwezigheid van de persoon in kwestie zien, en als mensen op diegene reageren, zie je ook in de quote wat-ie gepost heeft.
Helaas maar al te waar.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:10 schreef ToT het volgende:
Daarbij kun je ook vervelende discussies zien van mensen die je verder gewoon wel mag en niet wil blocken.
Emoties kunnen soms erg hoog oplopen met algemene onderwerpen waarbij er met termen gegooid wordt die op den duur na de zoveelste keer wel behoorlijk ergerlijk worden.
Ja ik had er meerderen in zitten, nu volgens mij nog steeds eentje maar die zie je tegenwoordig niet meer.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar het is in elk geval wat. Ik heb de blokkeer-functie een paar keer gebruikt, om een paar irritante figuren te filteren. Nu is alles weer 'gewhitelist'.
Oja die. Die is op vakantie gestuurd. Misschien permanent.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had er meerderen in zitten, nu volgens mij nog steeds eentje maar die zie je tegenwoordig niet meer.
Laatste keer dat ik hem zag was een tijdje geleden toen hij beweerde terminaal kanker te hebben, waarvan hij de volgende dag opbiechtte dat het maar een grapje was.
Kwam een behoorlijke shitstorm over en ik neem aan dat-ie toen is afgedropen.
Ja ach is ook niet alleen hier op FOK! en het hoeft ook echt niet met ergerlijke termen te zijn.quote:
Die heeft een perm ban gekregen toen.. was echt wel domste wat ik ooit had gelezenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had er meerderen in zitten, nu volgens mij nog steeds eentje maar die zie je tegenwoordig niet meer.
Laatste keer dat ik hem zag was een tijdje geleden toen hij beweerde terminaal kanker te hebben, waarvan hij de volgende dag opbiechtte dat het maar een grapje was.
Dat laatste hoop ik oprecht!quote:Op zondag 20 maart 2022 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja die. Die is op vakantie gestuurd. Misschien permanent.
Mwah, Boris Johnson die de oorlog in Oekraïne vergeleek met de Brexit komt ook wel aardig in de buurt!quote:Op zondag 20 maart 2022 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heeft een perm ban gekregen toen.. was echt wel domste wat ik ooit had gelezen
Ja, het was ook niet normaal.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heeft een perm ban gekregen toen.. was echt wel domste wat ik ooit had gelezen
WTF wat een vergelijking ook zeg. Maar die Boris is ook een raar figuurquote:Op zondag 20 maart 2022 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, Boris Johnson die de oorlog in Oekraïne vergeleek met de Brexit komt ook wel aardig in de buurt!
Ferrari wordt weer genoemd ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens, meisjes en alle anders geaarde.
Ferrari is nog altijd waar dit geniale merk thuis behoord
Ferrari behoord immer genoemd te worden. Het staat immers synoniem voor 'de beste auto en motor bouwer ter wereld'quote:
Kijk, dit is opvoeden zoals het hoortquote:Op zondag 20 maart 2022 16:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben in ieder geval leuke plannen, en Mini-ToT heeft een Ferrari loopauto!
lolquote:
En zo is het GGquote:Op zondag 20 maart 2022 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2022 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dit is opvoeden zoals het hoort![]()
Van kleins af aan al bij brengen wat het beste automerk is
Wie was dat ook weer?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goede mensen klinkt zo gek. Wie is goed, wie is slecht? Ik denk dat een discussie ook mogelijk moet zijn en van mening verschillen ook. Alleen niet iedereen houdt van een discussie en dan wordt het gezien als trollen of de sfeer verpesten.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja dat is ook een persoonlijk iets natuurlijk.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Goede mensen klinkt zo gek. Wie is goed, wie is slecht? Ik denk dat een discussie ook mogelijk moet zijn en van mening verschillen ook. Alleen niet iedereen houdt van een discussie en dan wordt het gezien als trollen of de sfeer verpesten.
Weet je zeker dat het jouw zoon is en niet die van mij?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]Hij is sowieso ook dol op Audi en BMW
En hij was ook meteen helemaal verslingerd aan onze MG en wilde niet meer de Prius in!
Whehe!quote:Op zondag 20 maart 2022 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het jouw zoon is en niet die van mij?![]()
Bij nader inzien, mijn zoon zou nimmer in een Pruis stappenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij nader inzien, mijn zoon zou nimmer in een Pruis stappen
Steeds als ik hem zie dan mis ik weer Spitting Image.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, Boris Johnson die de oorlog in Oekraïne vergeleek met de Brexit komt ook wel aardig in de buurt!
Gelukkig heeft Mini zijn vader iets van wijsheid bij gebracht!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Steeds als ik hem zie dan mis ik weer Spitting Image.
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Mini zijn vader iets van wijsheid bij gebracht!
Afgedropen? Weggejoristquote:Op zondag 20 maart 2022 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he, ik schiet ook steeds weer in de lach.quote:
Haha begreep ik inmiddels. Er waren ook wel meer mensen die een permban voor hem eisten vanwege die walgelijke...... "grap".quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt he, ik schiet ook steeds weer in de lach.
Voor de 'grap' was ik hem liever kwijt dan rijk om eerlijk te zijn!quote:Op zondag 20 maart 2022 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha begreep ik inmiddels. Er waren ook wel meer mensen die een permban voor hem eisten vanwege die walgelijke...... "grap".
Dat hij sowieso zichzelf al niet al te geliefd heeft gemaakt in de loop der tijd speelde natuurlijk ook wel mee, denk ik.
Sowieso! Stond ook op mijn blocklist.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor de 'grap' was ik hem liever kwijt dan rijk om eerlijk te zijn!
Heerlijk dat ik met dat soort figuren nooit te maken heb gehad.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor de 'grap' was ik hem liever kwijt dan rijk om eerlijk te zijn!
Weg blijven uit KLB is mijn advies als je dat zo wil houdenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heerlijk dat ik met dat soort figuren nooit te maken heb gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |