Nee niet gezien. Dat hele kickboksen boeit me ook geen reet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
@:haags had je deze al gezien dan
was in de 2e ronde voordat de pleuris uit brak toen badr ongeveer 10 minuten mocht rusten
[ twitter ]
Hij kan beter stoppen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
@:haags had je deze al gezien dan
was in de 2e ronde voordat de pleuris uit brak toen badr ongeveer 10 minuten mocht rusten
[ twitter ]
alrightquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee niet gezien. Dat hele kickboksen boeit me ook geen reet.
Kreeg wel beelden van die rellen doorgestuurd van mijn matties, daar moest ik wel om lachen.
Geen idee, ik heb niet gekeken verder.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ja had hem vanavond graag KO zien gaan, maarja helaas
Hey GG. Lekker.quote:
Wat een ondeugdquote:
De S van? Haags?quote:
Beetje vroeg wakker, maar al met al wel goed geslapen deze keer!quote:Op zondag 20 maart 2022 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een ondeugd
Beetje kunnen slapen ToT?
Lekker he, dan sta je toch weer iets anders opquote:Op zondag 20 maart 2022 08:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje vroeg wakker, maar al met al wel goed geslapen deze keer!
Zeker!quote:Op zondag 20 maart 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker he, dan sta je toch weer iets anders op
O dat is vervelend, kan je er ook niet via Eneco achter komen? Zit er geen b atterij in of zo?quote:Op zondag 20 maart 2022 08:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!Alleen zat ik hier drie kwartier met een mopperende peuter die niet op de knopjes van de thermostaat mocht drukken.
Hij wil dat altijd doen omdat het dan piept, maar ik wil daar echt een keer mee stoppen.
Als het niet meer zou piepen zou het minder leuk voor hem zijn en stopt het vanzelf wel, maar ik weet niet hoe je het moet uitschakelen. Ik weet niet wat voor merk het is, Eneco heeft hun eigen labeltje er op laten zetten. Volgens mij moet je er wfi-verbinding mee maken, maar geen idee hoe.
Ja ik zat er aan te denken hen te bellen.. Geen batterij, de stroom komt van 2 kabeltjes.quote:Op zondag 20 maart 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend, kan je er ook niet via Eneco achter komen? Zit er geen b atterij in of zo?
Ja dat kan je doen, al zou het maar voor tijdelijk zijn tot Mini er aan gewend is dat er geen piepjes meer zijnquote:Op zondag 20 maart 2022 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat er aan te denken hen te bellen.. Geen batterij, de stroom komt van 2 kabeltjes.
Maar het is sowieso een rotding; je zit je een ongeluk te drukken op een knopje om uiteindelijk op de gewenste temperatuur te komen.
Doe mij maar gewoon een simpele draaithermostaat. Misschien dat ik hem ooit een keer ga vervangen.
Moest eerst goed lezen wat er stondquote:
Ikke wel ..........nou ja woon er al lang niet meer maar ben er wel geboren.quote:
ALlemaal piepjes bij de kassa, breng hem niet op ideeen anders staat ToT de hele dag met mini in de winkelquote:Op zondag 20 maart 2022 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Mag mini-ToT ook de bonuskaart scannen in de winkel?
Haha nee die heb ik op m'n phone staan en hij weet dat hij daar niet aan mag komen.quote:Op zondag 20 maart 2022 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Mag mini-ToT ook de bonuskaart scannen in de winkel?
Mooi he hoe ze dat wetenquote:Op zondag 20 maart 2022 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee die heb ik op m'n phone staan en hij weet dat hij daar niet aan mag komen.
Hij legt de boodschappen wel op de band. Was eergisteren wel humor: hij sodeflikkert alles met een enorme worp op die lopende band, maar toen hij het doosje aardbeien pakte, legde hij die er HEEEEEEL erg voorzichtig op!
Ah, @tong80 bereidde zich al voor op een mooie sportdag!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, @:tong80 bereidde zich al voor op een mooie sportdag!
Heel ff dacht ik dat hij cardio ging doen!
Zo achter het glas is het goed volhouden in de zon, buiten is het nog wel frisjesquote:
mjaquote:Op zondag 20 maart 2022 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo achter het glas is het goed volhouden in de zon, buiten is het nog wel frisjes
Op tvquote:Op zondag 20 maart 2022 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de rommelmarkt die je voor 50 cent kapot kunt stampen?
quote:Op zondag 20 maart 2022 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de rommelmarkt die je voor 50 cent kapot kunt stampen?
Ook wel eens lekker toch? Heb je gewoon lekker kunnen slapenquote:Op zondag 20 maart 2022 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja
zou eigenlijk afgelopen nacht gebeld worden om te werken.. maar niet gebeld
oh ja dat op zich wel hoor.. maar komt ff ongelukkig uitquote:Op zondag 20 maart 2022 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker toch? Heb je gewoon lekker kunnen slapen
O dan is het minder. Misschien vannacht weer?quote:Op zondag 20 maart 2022 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja dat op zich wel hoor.. maar komt ff ongelukkig uit
zal wel vanmiddag wordenquote:Op zondag 20 maart 2022 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het minder. Misschien vannacht weer?
Ook goed toch?quote:
Oke.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals ze hem in België noemen: De halven Euro.
quote:Op zondag 20 maart 2022 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals ze hem in België noemen: Den halven euro.
Van die VW?quote:Op zondag 20 maart 2022 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij pompte bij dit omaatje uit de speakers in d'r waggie:
De deur staat hier open omdat Mini-ToT buiten wil spelen, maar wil nog wel contact houden met ons!quote:
Walkie talkiequote:Op zondag 20 maart 2022 10:03 schreef ToT het volgende:
[..]
De deur staat hier open omdat Mini-ToT buiten wil spelen, maar wil nog wel contact houden met ons!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |