Ik heb dezelfde landen in de top 4. Zou alleen Noorwegen en Frankrijk omwisselen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:58 schreef Sableheart het volgende:
12 Frankrijk
10 Nederland
8 Noorwegen
7 Zwitserland
6 Bosnie
5 Finland
4 Croatie
3 Verenigd Koninkrijk
2 Ierland
1 Italie
Zal wat zijn als hij ooit Shalalie gaat zingenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:01 schreef sportfreak het volgende:
Johnny Logan eens iets anders horen zingen dat What's Another Year of Hold Me Now, ook wel eens verfrissend
Hij heeft vorige week nog een nummer van Andre Hazes gedaan. Niets valt uit te sluiten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zal wat zijn als hij ooit Shalalie gaat zingen
He wat?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week nog een nummer van Andre Hazes gedaan. Niets valt uit te sluiten.
Goede reden om te beseffen dat je (nog) jong bent!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:04 schreef NailQueen het volgende:
Deze kindjes zijn nu allemaal ouder dan ik
De helft van de inzendingen van dit jaar zijn juist jonger dan mijquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Goede reden om te beseffen dat je (nog) jong bent!
(Zou ik cynisch zijn als ik dan Ne Crois Pas uit 1956 link?)
Daarom kon je die herinnering goed gebruikenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De helft van de inzendingen van dit jaar zijn juist jonger dan mij
Wist je dat Oekraine dit jaar favoriet is bij de bookmakers?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:11 schreef sportfreak het volgende:
Bosnië bovenaan, Gezellig in 1994 naar Sarajevo
Ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Wist je dat Oekraine dit jaar favoriet is bij de bookmakers?
Je weet het nooit, het zou ook zomaar in een andere stad dan de hoofdstad van het organiserende land gehouden kunnen worden...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja.
Volgend jaar naar Kiev dus waarschijnlijk?
Jazeker, er was geen televote, dus de intervalacts hoefden geen half uur gerekt te worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:15 schreef H_T het volgende:
Begrijp ik het goed dat de puntentelling al bezig is?
Ja, maar nou te zeggen dat in in bijvoorbeeld Kharkiv of Donetsk rustig is...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:14 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je weet het nooit, het zou ook zomaar in een andere stad dan de hoofdstad van het organiserende land gehouden kunnen worden...
Ok, dan heeft het weinig zin om nog aan te haken. Veel plezier nogquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:16 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Jazeker, er was geen televote, dus de intervalacts hoefden geen half uur gerekt te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |