SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Nee joh gekkiequote:
Nice, een side showquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gevecht jij Badr ligt stil omdat het publiek aan het knokken is. Altijd gezellig.
een stoelendans evenementquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Raar zulk geweld tijdens een bloemschikevenement.
Quinoa crackers met komkommer en wortelraspquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Quinoa crackers met komkommer en wortelrasp
quote:
Ik heb net een kaascracker op. Spijt vanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Quinoa crackers met komkommer en wortelrasp
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
Ook zin om te slapen. Zal wel weer de halve nacht wakker liggen
waarom?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een kaascracker op. Spijt van
buitenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:23 schreef mschol het volgende:
ik ga zo nog even rondje doen... anders is het te vroeg
Ja nog maar 4 weken, dat gaat vasten worden denk ikquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IJldromen van crackers met hagelslag
is toch te laat joh daarvoorquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard gekkie. binnen ben ik zo klaar
Was die niet lekker?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een kaascracker op. Spijt van
ja misschien wel jaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nog maar 4 weken, dat gaat vasten worden denk ik
en dan op thailand *poef* is het er weer bij..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nog maar 4 weken, dat gaat vasten worden denk ik
ja daar ga ik wel eten jaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan op thailand *poef* is het er weer bij..
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:24 schreef mschol het volgende:
ik kom je straks wel even halen, kan je samen met mij een frisse neus halen
Denk dat ik dan maar ga onderduikenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dansende big macs en kaasstengels met roze olifantjes
oeiquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Er is hier in het dorp vanmiddag iemand meerdere keren overreden door dezelfde auto. Gezelligheid.
Het gekke is dat die mafketels ook dat geld hebben neergelegdquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Heb je een klein vermogen neergeteld voor kaartjes en dan gaan er van die wilden met stoelen gooien.
oh daar staat iets over op de nosquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Er is hier in het dorp vanmiddag iemand meerdere keren overreden door dezelfde auto. Gezelligheid.
Ik las het ja, was even bang dat jij los was gegaanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze je niet gespot?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Als je die doorslikt rent zo'n hamburger meteen naar dat plekje net boven je heupen en gaat het zwembandjeslied zitten zingen.quote:
Ik vermoed dat er opzet in het spel was?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Ook even gecheckt maar de haarkleur klopte niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh daar staat iets over op de nos
jij was het niet?
Nee ik doe nooit boodschappen met de auto.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh daar staat iets over op de nos
jij was het niet?
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je die doorslikt rent zo'n hamburger meteen naar dat plekje net boven je heupen en gaat het zwembandjeslied zitten zingen.
misschien had ze wel een pruik opquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook even gecheckt maar de haarkleur klopte niet.
CL kijkt wel erg vaak naar moorden op TV en leest er dagelijks over.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien had ze wel een pruik op
Nou ze post nu hier, terwijl ze was opgepakt dus denk niet dat het ons Gerrie isquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien had ze wel een pruik op
Daar moet je je toch voor aanmelden?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen bericht gehad via Burgernet. Werkt ook goed dus.
Met je mond, zoals je eigenlijk alles eet?quote:
Misschien maar niet doen, dan krijg ik drie keer per dag zo'n melding.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moet je je toch voor aanmelden?
Bajes www.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ze post nu hier, terwijl ze was opgepakt dus denk niet dat het ons Gerrie is
Tuigdorp Edequote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien maar niet doen, dan krijg ik drie keer per dag zo'n melding.
Belters vs. Mocrosquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelovigen zijn ook wel vaak drugsverslaafd en dat trekt weer luie beige types aan.
Druks is haramquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelovigen zijn ook wel vaak drugsverslaafd en dat trekt weer luie beige types aan.
Alleen het gebruiken ervan, het verhandelen kan gewoon primaquote:
Nou volgens mij snatsen ze zelf ook flink uit die gaytasjes van ze. Staan altijd strak die luiquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen het gebruiken ervan, het verhandelen kan gewoon prima
Ze zijn gewoon een beetje 'gespannen' en 'intens'quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou volgens mij snatsen ze zelf ook flink uit die gaytasjes van ze. Staan altijd strak die lui
Snap ik wel. Al die onverwerkte gevoelens.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon een beetje 'gespannen' en 'intens'
IQ < 70.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap ik wel. Al die onverwerkte gevoelens.
Zouden ze ook aan die vrouw hebben gevraagd of ze voor haar mogen bidden? Terwijl ze nog heen en weer aan het rijden was?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Waar gaat het heen met de wereld.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.praxis.nl/tui(...)kantig-natuurlijk-geïmpregneerd-hout-180x60-cm/2002021
Ik heb deze dus vorig jaar gekocht voor 16 euro, met korting was ie 12.
404 - page not foundquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.praxis.nl/tui(...)kantig-natuurlijk-geïmpregneerd-hout-180x60-cm/2002021
tja, die leverproblemen zullen er nog wel even zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Ah.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
https://www.praxis.nl/tui(...)ut-180x60-cm/2002021
Japanners hebben ook seks met octopussen en likken aan elkaars oogbol.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:31 schreef Recce het volgende:
Waarom zijn er capybaras in Japan? Waarom zitten ze in een bad met mandarijnen? Waarom moet daar een vrouw met een microfoon in de vorm van een capybara bij? Zoveel vragen!
En dan kan opeens alles? Alle logica het raam uit?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Japanners hebben ook seks met octopussen en likken aan elkaars oogbol.
Ik keek iedere ochtend in Japan een programma op TV en daarin probeerden twee opaatjes elkaar de meest gore biertjes te laten drinken, zij hadden de grootste lol, ik ook en de op een rare manier klopte de wereld precies zo.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:34 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan kan opeens alles? Alle logica het raam uit?
Is dit raar?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Japanners hebben ook seks met octopussen en likken aan elkaars oogbol.
Was dat bier waar ze in hadden gekotst of zo? Ik heb ook wel eens een soort Japanse funniest homevideo's gezien. Dat was zo hard dat het niet grappig meer was, maar die Japanners vonden het heel leuk kennelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik keek iedere ochtend in Japan een programma op TV en daarin probeerden twee opaatjes elkaar de meest gore biertjes te laten drinken, zij hadden de grootste lol, ik ook en de op een rare manier klopte de wereld precies zo.
Nee gewoon bier met de meest vreemde smaken, wasabibier met wat melk en kruidnagel, bier met goud en zeewier en stukjes kikker, dat soort shit stonden ze luid lachende te maken voor elkaar, keken miljoenen mensen naarquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Was dat bier waar ze in hadden gekotst of zo? Ik heb ook wel eens een soort Japanse funniest homevideo's gezien. Dat was zo hard dat het niet grappig meer was, maar die Japanners vonden het heel leuk kennelijk.
Godsamme. Het zijn rare jongens, die Japanners.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gewoon bier met de meest vreemde smaken, wasabibier met wat melk en kruidnagel, bier met goud en zeewier en stukjes kikker, dat soort shit stonden ze luid lachende te maken voor elkaar, keken miljoenen mensen naar
Ja kut.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:17 schreef CherryLips het volgende:
Die persoon die was aangereden hier is overleden
quote:Op zondag 20 maart 2022 00:17 schreef CherryLips het volgende:
Die persoon die was aangereden hier is overleden
Zo'n volle maan heeft echt een slecht effect op vrouwen.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:30 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-en-17-jaar-opgepakt
Sinds wanneer steken meisjes?quote:Op zondag 20 maart 2022 00:30 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-en-17-jaar-opgepakt
Jij durftquote:Op zondag 20 maart 2022 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n volle maan heeft echt een slecht effect op vrouwen.
Lekker simultaan menstrueren.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n volle maan heeft echt een slecht effect op vrouwen.
quote:Op zondag 20 maart 2022 00:43 schreef Recce het volgende:
Er gebeuren gekke dingen in het luchtruim. Alle militaire vliegtuigen van de NAVO in Oost-Europa hebben hun transponder uitgezet en normale vluchten landen niet op Warschau, maar wijken uit.
Ah, ook last van volle maanquote:Op zondag 20 maart 2022 00:48 schreef Recce het volgende:
Oh god, mijn onderbuurvrouw heeft mannelijk bezoek.
* Recce doet koptelefoon op.
Is het zo eentje die overdreven gaat loeien en schreeuwen met een piemel in zich?quote:Op zondag 20 maart 2022 00:48 schreef Recce het volgende:
Oh god, mijn onderbuurvrouw heeft mannelijk bezoek.
* Recce doet koptelefoon op.
Recce woont toch niet op een boerderij?quote:Op zondag 20 maart 2022 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zo eentje die overdreven gaat loeien en schreeuwen met een piemel in zich?
* Recce zet koptelefoon steviger op.quote:Op zondag 20 maart 2022 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zo eentje die overdreven gaat loeien en schreeuwen met een piemel in zich?
Slaap lekker! Aaaarghh!quote:Op zondag 20 maart 2022 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Het was een goedenacht zwaai.
Mooie dromen jullie.
Bleeeegh Recs.
Het is compleet stil!quote:Op zondag 20 maart 2022 01:21 schreef datismijnmening het volgende:
De buurvrouw van Recce nu.
[ afbeelding ]
En nu?quote:Op zondag 20 maart 2022 01:26 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Op Antarctica was het ergens 40 graden warmer dan normaal.
Hier wordt het morgen maar 13 graden.quote:Op zondag 20 maart 2022 01:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En nu?
Sorry ben geen weerman.
heb je al een worst op?quote:Op zondag 20 maart 2022 08:25 schreef kwiwi het volgende:
Lekker rustig op de piste vandaagEn zonnig.
Die man was 22. Mensen die gestoken hebben 16/17.quote:Op zondag 20 maart 2022 08:35 schreef UitStraling het volgende:
Wow, die zaak waar gisteren die man is doodgestoken in Rosmalen is van een bekende, die eigenaar is de vriend van de beste vriendin van mijn zusje, en ik zat gisteren met mijn zusje op het zonnige terras van een ander tentje dat weer van zijn dochter is in Vught, daar heb ik nog even mee zitten brabbelsjansen.
Komt wel dichtbij zo allemaal
Ja bizar hè.quote:Op zondag 20 maart 2022 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die man was 22. Mensen die gestoken hebben 16/17.
wat is dat?quote:Op zondag 20 maart 2022 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* schuift kopje Costadoro koffie naar slaapballetje
oh lekkerquote:Op zondag 20 maart 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkere Italiaanse koffie uit Turijn.
Heb al dolce gusto gezetquote:
Heb er ook warme croissantjes met extra belegen kaas bijquote:
Staat er ook hagelslag?quote:Op zondag 20 maart 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb er ook warme croissantjes met extra belegen kaas bij![]()
Staan op de gedekte dorpstafel, even iedereen verwennen op de slaperige trage zondagochtend.
Oke, ik kom er aanquote:Op zondag 20 maart 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hagelslag puur![]()
En voor de liefhebbers vers sinaasappelsap.
nee vandaag is er een dip in het weerquote:Op zondag 20 maart 2022 09:12 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat het vandaag weer een zonovergoten dag zou worden maar het is grijs bewolkt?
Rest van de week alweer zo goed als 20 graden in Brabant.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vandaag is er een dip in het weer
👀quote:Op zondag 20 maart 2022 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rest van de week alweer zo goed als 20 graden in Brabant.
Niet alleen in het weerquote:Op zondag 20 maart 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vandaag is er een dip in het weer
Korte broekenweerquote:Op zondag 20 maart 2022 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rest van de week alweer zo goed als 20 graden in Brabant.
quote:Op zondag 20 maart 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb er ook warme croissantjes met extra belegen kaas bij![]()
Staan op de gedekte dorpstafel, even iedereen verwennen op de slaperige trage zondagochtend.
Kaiserbroodjes en croissantjesquote:
quote:
Jezus wat een werk.quote:Op zondag 20 maart 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips
dit kan je met pita doen
https://9gag.com/gag/aDDn827
Ja en zoals Mark het uitlegt klinkt het weer eens uiterst plausibel en logisch.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Naturellement. Ook wel een wake-up call voor Nederland.
Gewoon beetje boter en opeten?quote:Op zondag 20 maart 2022 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Croissantjes zijn altijd zo’n gedoe.
Kasja verplicht alle afleveringen laten kijken als een stoomcursus militaire geschiedenis.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en zoals Mark het uitlegt klinkt het weer eens uiterst plausibel en logisch.
Misschien heeft Mark wel zin in een bijbaantje als defensieminister van de lage landen.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kasja verplicht alle afleveringen laten kijken als een stoomcursus militaire geschiedenis.
Dan smeer je er jam opquote:
Duurt zeker weer te lang dat filmpje?quote:Op zondag 20 maart 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
wat staat er in dat filmpje samengevat?
jaquote:Op zondag 20 maart 2022 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurt zeker weer te lang dat filmpje?
Doe wat aan je afweer tegen raketten, stelletje sufkutten.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
wat staat er in dat filmpje samengevat?
Ik heb geen van beidenquote:Op zondag 20 maart 2022 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nu al kaiserbroodjes.
zijn we dat niet allemaalquote:Op zondag 20 maart 2022 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GB is erg slecht voorbereid op een luchtaanval vanuit Rusland.
Vind dat toch wel een fijn begin van de zondag, wat warme broodjes met roomboter en lekkere jamquote:
Beginnersfout, altijd zorgen voor een ontbijtje op zondag, je weet maar nooit wie er blijft slapenquote:
Ik heb gewoon mijn standaard ontbijt van volle kwark en een banaanquote:Op zondag 20 maart 2022 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind dat toch wel een fijn begin van de zondag, wat warme broodjes met roomboter en lekkere jam
De keren dat ik onverwacht iemand had die bleef slapen zijn letterlijk nulquote:Op zondag 20 maart 2022 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beginnersfout, altijd zorgen voor een ontbijtje op zondag, je weet maar nooit wie er blijft slapen
Heb gewoon crackers en hagelslag in huis hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beginnersfout, altijd zorgen voor een ontbijtje op zondag, je weet maar nooit wie er blijft slapen
Ja nogal, heel Europa is decades lang bezig geweest met vakantie vieren, oesters eten en tweede auto's aanschaffen.quote:
Doordeweeks eet ik volle joghurt met fruit als ontbijtquote:Op zondag 20 maart 2022 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn standaard ontbijt van volle kwark en een banaanBroodjes neem ik voor de lunch
Daar zit ik toch wel over de 1000 keertjes mee denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De keren dat ik onverwacht iemand had die bleef slapen zijn letterlijk nul
Samen met een paar opblaasbare flamingo’s vormt dat je noodpakket voor een onverwachte snackattack?quote:Op zondag 20 maart 2022 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb gewoon crackers en hagelslag in huis hoor
quote:Op zondag 20 maart 2022 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Samen met een paar opblaasbare flamingo’s vormt dat je noodpakket voor een onverwachte snackattack?
Vriezer vol sushi.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Samen met een paar opblaasbare flamingo’s vormt dat je noodpakket voor een onverwachte snackattack?
Ja, ik ben een saai stofnestquote:Op zondag 20 maart 2022 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zit ik toch wel over de 1000 keertjes mee denk ik.
Grote meidquote:
misschien is 2 of 3 goed voor mensen die de hele dag zittenquote:Op zondag 20 maart 2022 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee of drie kan nog maar zeven is echt afwijkend gedrag.
quote:Op zondag 20 maart 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ltvdk vraagt zo of je genoeg water hebt gedronken
Ja want voor de rest vertoont ze helemaal geen afwijkend gedrag natuurlijk ...quote:Op zondag 20 maart 2022 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee of drie kan nog maar zeven is echt afwijkend gedrag.
Heb je wel genoeg water gedronken?quote:
Ja daar heb je wel een puntje, energiek renberoep.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is 2 of 3 goed voor mensen die de hele dag zitten
quote:Op zondag 20 maart 2022 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want voor de rest vertoont ze helemaal geen afwijkend gedrag natuurlijk ...
zo ziet het er uit als ik het druk hebquote:Op zondag 20 maart 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een puntje, energiek renberoep.
Komtie weer;
Wij denken heel hard hoor.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is 2 of 3 goed voor mensen die de hele dag zitten
Af en toe zo'n vage zijwaartse sprong en een struikeltje over de eigen pootjes.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo ziet het er uit als ik het druk heb
loop ook vaak tegen stoelen of tafels opquote:Op zondag 20 maart 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe zo'n vage zijwaartse sprong en een struikeltje over de eigen pootjes.
That weird kiwi must be your spirit animal
dat weet je altijd wel, en anders lekker wachtenquote:Op zondag 20 maart 2022 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het zou mogen van de Geneefse Conventies dan zou ik een roedeltje bitterballen in een grote kooi stoppen met allerlei hindernissen en dan de hele dag mezelf vermaken met kijken naar de malle strapatsen die ze allemaal uithalen.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
loop ook vaak tegen stoelen of tafels op
Ben jij nu voor mij aan het praten?quote:Op zondag 20 maart 2022 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet je altijd wel, en anders lekker wachten
quote:Op zondag 20 maart 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het zou mogen van de Geneefse Conventies dan zou ik een roedeltje bitterballen in een grote kooi stoppen met allerlei hindernissen en dan de hele dag mezelf vermaken met kijken naar de malle strapatsen die ze allemaal uithalen.
uiteraard, ken je inmiddels goed genoegquote:Op zondag 20 maart 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij nu voor mij aan het praten?
Valt ook wel mee toch.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgende week opstaan wordt een mindfuck
Oh ja zet altijd een wekker en telefoon past zich automatisch aan.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik denk vaak wel even van, wtf het is laat.
Gewoon op tijd het vlees in de prullenbak verwisselenquote:Op zondag 20 maart 2022 10:02 schreef Ama het volgende:
Het begint wel weer goed weer te worden voor insecten in huis.
Nee dat heb ik wel afgeleerd nu.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon op tijd het vlees in de prullenbak verwisselen
Dit.quote:
het gaat hier straks regenenquote:Op zondag 20 maart 2022 10:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik begin een voorzichtig okerkleurig zonnetje te zien.
Een goede noise cancelling headphone is alles wat ik nodig hebquote:Op zondag 20 maart 2022 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Shit, wat audiospul gezien, ga denk ik toch eventjes wat centjes uitgeven.
quote:Op zondag 20 maart 2022 10:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Meervoud, ze dachten aan jou en mij samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 20 maart 2022 10:36 schreef Ama het volgende:
Oei volgens mij zit er vet ofzo in mijn favoriete trui. Hopelijk werkt Vanish.Ach dat trekt wel weg. Kijk even naar @dud0r dat is 1 grote vethomp, die probeert het al jaren weg te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ik betwijfel het helaas.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach dat trekt wel weg. Kijk even naar @:dud0r dat is 1 grote vethomp, die probeert het al jaren weg te krijgen.
Ik was me elke dag met vanishquote:Op zondag 20 maart 2022 10:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach dat trekt wel weg. Kijk even naar @:dud0r dat is 1 grote vethomp, die probeert het al jaren weg te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ok Jeroen Pauwquote:Op zondag 20 maart 2022 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zit ik toch wel over de 1000 keertjes mee denk ik.
Met die broek?quote:Op zondag 20 maart 2022 10:46 schreef bitterbal het volgende:
ik heb deze in mijn mandje zitten
[ afbeelding ]
klopt welquote:Op zondag 20 maart 2022 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oogt een tikje kort of ligt dat aan mij?
Versgeperste geitensap?quote:Op zondag 20 maart 2022 10:50 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een pak ijskoude geitensap en die ga ik helemaal opdrinken
jij bent soms echt raarquote:Op zondag 20 maart 2022 10:50 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een pak ijskoude geitensap en die ga ik helemaal opdrinken
Zielig, mag ze er nooit uit?quote:Op zondag 20 maart 2022 10:46 schreef bitterbal het volgende:
ik heb deze in mijn mandje zitten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |