SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Nee joh gekkiequote:
Nice, een side showquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gevecht jij Badr ligt stil omdat het publiek aan het knokken is. Altijd gezellig.
een stoelendans evenementquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Raar zulk geweld tijdens een bloemschikevenement.
Quinoa crackers met komkommer en wortelraspquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Quinoa crackers met komkommer en wortelrasp
quote:
Ik heb net een kaascracker op. Spijt vanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Quinoa crackers met komkommer en wortelrasp
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
Ook zin om te slapen. Zal wel weer de halve nacht wakker liggen
waarom?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een kaascracker op. Spijt van
buitenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:23 schreef mschol het volgende:
ik ga zo nog even rondje doen... anders is het te vroeg
Ja nog maar 4 weken, dat gaat vasten worden denk ikquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IJldromen van crackers met hagelslag
is toch te laat joh daarvoorquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard gekkie. binnen ben ik zo klaar
Was die niet lekker?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een kaascracker op. Spijt van
ja misschien wel jaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nog maar 4 weken, dat gaat vasten worden denk ik
en dan op thailand *poef* is het er weer bij..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nog maar 4 weken, dat gaat vasten worden denk ik
ja daar ga ik wel eten jaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan op thailand *poef* is het er weer bij..
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:24 schreef mschol het volgende:
ik kom je straks wel even halen, kan je samen met mij een frisse neus halen
Denk dat ik dan maar ga onderduikenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dansende big macs en kaasstengels met roze olifantjes
oeiquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Er is hier in het dorp vanmiddag iemand meerdere keren overreden door dezelfde auto. Gezelligheid.
Het gekke is dat die mafketels ook dat geld hebben neergelegdquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Heb je een klein vermogen neergeteld voor kaartjes en dan gaan er van die wilden met stoelen gooien.
oh daar staat iets over op de nosquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Er is hier in het dorp vanmiddag iemand meerdere keren overreden door dezelfde auto. Gezelligheid.
Ik las het ja, was even bang dat jij los was gegaanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze je niet gespot?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Als je die doorslikt rent zo'n hamburger meteen naar dat plekje net boven je heupen en gaat het zwembandjeslied zitten zingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |