SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik wil vandaag de sloeber wel zijn, wil jij vandaag een van de wiebelkonijntjes spelen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:45 schreef Ygritte het volgende:
Wie is de sloeber en wie zijn de konijnen?
Nah weet ik niet, het is naakt en met 5 anderen lees ik…..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil vandaag de sloeber wel zijn, wil jij vandaag een van de wiebelkonijntjes spelen?
Die andere konijntjes stoppen we dan wel in een konijnenhok en wat dat naakt betreft, een zeemleren jurkje is ook gaaf.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nah weet ik niet, het is naakt en met 5 anderen lees ik…..
Blijft toch wel wat sloeberig.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die andere konijntjes stoppen we dan wel in een konijnenhok en wat dat naakt betreft, een zeemleren jurkje is ook gaaf.
doet niks af aan sloeberig..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan pakken we er overdreven dure cocktails bij
Dus dan komen we eigenlijk uit op jij en ik die overdreven dure cocktails klappen waarbij ik in een leren jurkje moet en jij nog steeds als sloeber te boek staat?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan pakken we er overdreven dure cocktails bij
Allebei een knotje vandaag?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:04 schreef Ygritte het volgende:
US kom, we gaan gewoon op het terras zitten, van de zon en het leven genieten, de wereld be-filosoferen en aapjes kijken
Beste plan dit, lekker samen mensen afkraken en bewonderen met hapjes en drankjes en elkaars breinquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:04 schreef Ygritte het volgende:
US kom, we gaan gewoon op het terras zitten, van de zon en het leven genieten, de wereld be-filosoferen en aapjes kijken
mag ik meequote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:04 schreef Ygritte het volgende:
*hupt*quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe goed kun je een konijntje nadoen?
Ondertussen zijn wij zelfquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beste plan dit, lekker samen mensen afkraken en bewonderen met hapjes en drankjes en elkaars brein
Zeg, zullen we CE ook even meenemen? Als jij en Bal dan geďntrigeerd opgewonden van elkaar raken filosoferen CE en ik nog wel even over de perfecte lamp.quote:
Dit beeld klopt helemaal, commentaar leveren en er dan zelf als vergeten aardappels bij hangen in een rotanstoeltjequote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ondertussen zijn wij zelf [ afbeelding ]. Klinken wel echt als leuke mensen zo….
Einde van de dag wordt dit; [ afbeelding ]
Prima clubje lijkt me dit wel om het dagen uit te kunnen houden op een terrasjequote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeg, zullen we CE ook even meenemen? Als jij en Bal dan geďntrigeerd opgewonden van elkaar raken filosoferen CE en ik nog wel even over de perfecte lamp.
Wel koud s’ avonds laat…..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima clubje lijkt me dit wel om het dagen uit te kunnen houden op een terrasje
Het was hier half 4 en toen dacht ik nog ‘ Laaaala lalala lalalaaaaaaa’. Ik geef gewoon nog steeds de maan de schuldquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet wel even beginnen met een goed ontbijten. Helemaal niet zo laat geworden gisteren maar voel het toch.
Als ik geen piel zou hebben dan zou ik jou zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het was hier half 4 en toen dacht ik nog ‘ Laaaala lalala lalalaaaaaaa’. Ik geef gewoon nog steeds de maan de schuld
Dat kan je niet maken man! Laten we gewoon ergens hut met drankkoelkast, een oven voor de lekkere broodjes, frituurpan voor de snacks en een vuurplek regelen of zo.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje neemt wel dekentjes mee, die kunnen we afpakken
Fokking irritant is dat want ik had gewoon wel een mega lange en intensieve dag achter de rug waar ik het halve land weer doorgevlogen ben.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik geen piel zou hebben dan zou ik jou zijn.
Klinkt als YgStralings hemel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat kan je niet maken man! Laten we gewoon ergens hut met drankkoelkast, een oven voor de lekkere broodjes, frituurpan voor de snacks en een vuurplek regelen of zo.
Ja nou wellicht daarom juist, dan kan je hoofd niet stoppen met levenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fokking irritant is dat want ik had gewoon wel een mega lange en intensieve dag achter de rug waar ik het halve land weer doorgevlogen ben.
En dan nog steeds staat mijn hoofd in overdrive
Ja dat is wat lastigquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou wellicht daarom juist, dan kan je hoofd niet stoppen met leven
Keer een dagje breintje ruilen met wat inwoners van Foqueville lijkt me ook wel prettig, voor een dagje dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat is wat lastigIk zou best een leeg hoofd willen
Ik wil Bal!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer een dagje breintje ruilen met wat inwoners van Foqueville lijkt me ook wel prettig, voor een dagje dan.
Tssss!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:11 schreef bitterbal het volgende:
Hoor nu dat k 2 dagen als wachtdagen heb
Is volgens mij vrij standaard tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dus dan snap k dat je aan die 200 komtvoel mij nu wel wat genaaid
Bij jou ook?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Is volgens mij vrij standaard tegenwoordig.
Ik vind 1 ook te veel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij jou ook?
Vind 2 dagen wel echt veel
België?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:08 schreef Flory het volgende:
Hier moet je bij ziekte eerst om een ziektebriefje naar de huisarts
daar kom ik net vandaanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:13 schreef Flory het volgende:
Maar nu Hup naar buiten waar de vogeltjes fluiten
have fun!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:13 schreef Flory het volgende:
Maar nu Hup naar buiten waar de vogeltjes fluiten
best stevig ja. voelde de fiets af en toe onder me bewegen van de zijwindquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:19 schreef LTVDK het volgende:
Was toch een stuk minder lekker wandelweer dan ik dacht ondanks de strakblauwe lucht en zon, staat een stevig fris windje
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:31 schreef Karzai het volgende:
ik wil ook wel iets onder me bewegen voelen
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Moet de badkamer en keuken nog schoonmaken en de vriezer leeghalen en de planten buiten water geven. Geen zin.
snap ikquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Moet de badkamer en keuken nog schoonmaken en de vriezer leeghalen en de planten buiten water geven. Geen zin.
ik sop ook liever iets andersquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:54 schreef mschol het volgende:
zo maar even naar supermarkt en ook de voorkant (ramen enzo) even soppen,die had ik nog niet gedaan![]()
Nee de eerste 2 dagen van je ziekmelding krijg je niet betaaldquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:07 schreef Karzai het volgende:
maar je moet beschikbaar zijn om te werken dan en ze kunnen je ieder moment bellen?
oja dat heb ik ook wel gehadquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee de eerste 2 dagen van je ziekmelding krijg je niet betaald
Nooit gehad hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:33 schreef Karzai het volgende:
is volgens mij bij de meeste commerciele bedrijven zo
of dat je de eerste twee dagen 70% kreeg meen ik mij te herinneren, maar is allemaal lang geledenquote:
mja ik heb nu 30 jaar gewerkt en merk dat het geen klote uitmaakt, zag van veel mensen die overwerkten en nooit ziek waren dat daar misbruik van werd gemaakt, je moet je grenzen stellenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik vond het wel een puntje om bij gelegenheid van nieuwe werkgever te proberen gewoon zo lang mogelijk niet ziek te zijn. Niet goed?
True,maar dan ik zit ook al ruim vier maanden thuis, wel wee weken geleden succesvol geopereerd en herstel gaat voorspoedig,zou het wel weer eens fijn vinden om wat te kunnen doen.quote:
ja snap ik 4 maanden is lang, maar denk aan je gezondheid om weer te herstellen,quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True,maar dan ik zit ook al ruim vier maanden thuis, wel wee weken geleden succesvol geopereerd en herstel gaat voorspoedig,zou het wel weer eens fijn vinden om wat te kunnen doen.
Dat ga ik hoe dan ook niet doen, ikheb me al genoeg uitgesloofd voor mn werkgever tijdens het covid gedoe, nu doen ze het maar eens op mijn voorwaarden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja snap ik 4 maanden is lang, maar denk aan je gezondheid om weer te herstellen,
niet te snel weer te veel hooi op de vork nemen
Waarom kun je dat soort broodjes nooit in een cafe of bakkerij als lunch krijgen? Zou elke dag etenquote:
Nederland he, hooguit geprakte banaan met goedkope jam.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom kun je dat soort broodjes nooit in een cafe of bakkerij als lunch krijgen? Zou elke dag eten
Broodje geprakte banaan met suikerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nederland he, hooguit geprakte banaan met goedkope jam.
Je kan vaak wel van die aardbeienschuitjes kopen. Die zijn ook lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom kun je dat soort broodjes nooit in een cafe of bakkerij als lunch krijgen? Zou elke dag eten
Zelf makenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan vaak wel van die aardbeienschuitjes kopen. Die zijn ook lekkerMaar da’s erg zoet
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Broodje geprakte banaan met donkerbruine basterd suiker
Wat is dat?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan vaak wel van die aardbeienschuitjes kopen. Die zijn ook lekkerMaar da’s erg zoet
Wat voor keuken ga je kopen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:53 schreef kwiwi het volgende:
Woonboulevard was wel ok, gelijk afspraak gemaakt voor volgende week om keuken te kopen. Dan maar het hele huis in één keer, zitten we ook niet 2 jaar in de troep.
vanmiddag nog opquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wist dat ik je niet eens hoefde te mentionen.. #gepraktebanaantelepathie
Geen idee, de keukenplanner ging wat ontwerpen. Alleen de natuursteen voor het werkblad uitgezocht en voor de rest aangegeven wat we ongeveer mooi vinden. Volgende week gaan we dan wat hij bedacht heeft aanpassen.quote:
Geld moet rollenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, de keukenplanner ging wat ontwerpen. Alleen de natuursteen voor het werkblad uitgezocht en voor de rest aangegeven wat we ongeveer mooi vinden. Volgende week gaan we dan wat hij bedacht heeft aanpassen.
Geen dubbelgereefde bramzeilkoelte voor jou?quote:
Olav Mol als commentaar was bij tijden al matig, maar die nieuwe commentatoren kunnen er ook wat van.quote:
Kijk naar de Brittenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Olav Mol als commentaar was bij tijden al matig, maar die nieuwe commentatoren kunnen er ook wat van.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://v2.sportsurge.net(...)rand-prix-qualifying
Spannendquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, de keukenplanner ging wat ontwerpen. Alleen de natuursteen voor het werkblad uitgezocht en voor de rest aangegeven wat we ongeveer mooi vinden. Volgende week gaan we dan wat hij bedacht heeft aanpassen.
En als gas te duur wordt kunnen we het altijd nog in de open haard gooien.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt altijd het parket nog opeten
Mij ook niet, ik geef eigenlijk nooit geld uit aan iets dat ik niet nodig heb. Maar als ik het uitgeef dan aan iets van goede kwaliteit zodat ik er weet ik hoeveel jaar mee kan doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:31 schreef Karzai het volgende:
Zolang je genoeg hebt om lekker te leven is het goed, het hoeft voor mij ook allemaal niet exhorbitant dat je allemaal onzin koopt voor duizenden euro's dan geef ik het overtollige liever aan een goed doel
Nu zwakt 't wel af naar een zeekoelte iddquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen dubbelgereefde bramzeilkoelte voor jou?
Cornwall/Devon in Juliquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cornwall/Devon in Juli
London in Oktober
Dat is de voorlopige planning
De prijzen in Cornwall en Devon zijn wel echt enorm hoog geworden; dus het gaat beetje puzzelen worden. Geen trek om overal de hoofdprijs te betalen.
oj dipje?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanaf 11 uur bijna alleen maar op bed gelegen. Geen puf om iets te doen![]()
denk hetquote:
Wel van planquote:
Die dagen kunnen toch ook wel eens.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanaf 11 uur bijna alleen maar op bed gelegen. Geen puf om iets te doen![]()
Tofquote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel van plan
Moet alleen even qua logistiek gaan kijken. Wel/geen tent, wel/niet langer op zelfde plek overnachten.
South West Coast pad heeft niet veel dagtochten met zelfde begin en eindpunt.
Precies. Ook maar even kijken hoe het met auto opladen zit daar. Ook redelijk essentieel. Dus denk dat ik de heen/terugreis ook in 2 stukken hak.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof![]()
Zoveel moois te zien daar
Putin scheen een raar mankje te hebben. Maar ik kon het niet zo goed zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:20 schreef Karzai het volgende:
keek die toespraak van putin in dat stadion, leek wel een film
echt bizar, presentatoren met een Z op hun kleding
mja ik vind het wel eng allemaalquote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Putin scheen een raar mankje te hebben. Maar ik kon het niet zo goed zien.
Ah ja, ik was er destijds met de trein. Af en toe de bus gebruikt om steeds een stukje verder langs de kust te hoppen. Maar ik ben niet verder gekomen dan Dartmouth.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Ook maar even kijken hoe het met auto opladen zit daar. Ook redelijk essentieel. Dus denk dat ik de heen/terugreis ook in 2 stukken hak.
Ja, behoorlijk explosief allemaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:29 schreef Karzai het volgende:
kan zomaar uit de hand lopen deze ongein
Ik moet het nog even goed uitstippelen. De trein zou ik ook niet echt problematisch vinden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah ja, ik was er destijds met de trein. Af en toe de bus gebruikt om steeds een stukje verder langs de kust te hoppen. Maar ik ben niet verder gekomen dan Dartmouth.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet het nog even goed uitstippelen. De trein zou ik ook niet echt problematisch vinden.
Moet alleen Cali nog even overhalen om in een tent te slapen.
Ik vind het allemaal niet zo indrukwekkend meer. Die Russen staan echt waanzinnig voor lul. Verder dan Oekraďne komen ze niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:20 schreef Karzai het volgende:
keek die toespraak van putin in dat stadion, leek wel een film
echt bizar, presentatoren met een Z op hun kleding
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet zo indrukwekkend meer. Die Russen staan echt waanzinnig voor lul. Verder dan Oekraďne komen ze niet.
Het enige wat die Russen doen is onschuldige burgers dood maken en hele steden in puin schieten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
is goed haags blijf jij lekker in je bubbel achter de duinen
Nou ik ga ook liever bij Haags zitten in die bubbel dan me de hele tijd maar druk maken over "Oh jee wat als?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
is goed haags blijf jij lekker in je bubbel achter de duinen
moet jij wetenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ga ook liever bij Haags zitten in die bubbel dan me de hele tijd maar druk maken over "Oh jee wat als?"
maja jij bent sowieso eeen slaafse volgeling van de overheidquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ga ook liever bij Haags zitten in die bubbel dan me de hele tijd maar druk maken over "Oh jee wat als?"
slimquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wat schattig !!!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal wat denk je van deze om in de woonkamer te zetten?
[ afbeelding ]
Huehuequote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
Net m'n eerste oester-ervaring gehad.
Lekker?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
Net m'n eerste oester-ervaring gehad. nu hopen dat ik het overleef.
rip aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
Net m'n eerste oester-ervaring gehad. nu hopen dat ik het overleef.
Ik heb hem in één keer doorgeslikt... dus ik weet het eigenlijk niet echtquote:
Ik heb het eens geprobeerd, maar ik kan er niet warm of koud van wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb hem in één keer doorgeslikt... dus ik weet het eigenlijk niet echt
het bewoog een beetjequote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het eens geprobeerd, maar ik kan er niet warm of koud van worden
gewoon naar etto gaan, kost het nietsquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanavond weer Glory kickboxen. Zal ik kopen?
Vrijwillig naar Helmond gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon naar etto gaan, kost het niets
Oesters waren dan ook gewoon simpel plebsvoer totdat iemand opeens had bedacht het als rijkeluisvoer te marketen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het eens geprobeerd, maar ik kan er niet warm of koud van worden
Slimme marketing wel, zo hoef ik ze niet aan te raken. mosselen mogen ze ook hebben van mijquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oesters waren dan ook gewoon simpel plebsvoer totdat iemand opeens had bedacht het als rijkeluisvoer te marketen.
Ja maar dat kwam slechts omdat een oester minder hard rent dan een konijn of een hertquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oesters waren dan ook gewoon simpel plebsvoer totdat iemand opeens had bedacht het als rijkeluisvoer te marketen.
Kreeft was ook van dat voer dat ze gaven aan de slaven in de VS omdat niemand dat vrijwillig wilde etenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam slechts omdat een oester minder hard rent dan een konijn of een hert
Konden ook niet hard rennenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kreeft was ook van dat voer dat ze gaven aan de slaven in de VS omdat niemand dat vrijwillig wilde eten
quote:
Zodra je het met uitsterven bedreigd wordt het vanzelf luxevoerquote:De Noord-Amerikaanse kreeft werd met uitsterven bedreigd, wat volgens Glen Jones een typisch menselijk trekje aan het licht bracht: ‘Toen het bestand daalde en de prijs als gevolg daarvan steeg, werden sommige kreeftensoorten statussymbolen. Dat laat zien dat veel mensen graag iets zeldzaams willen eten, of ze het lekker vinden of niet.’
https://historianet.nl/ma(...)eft-was-armeluiskost
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Zalm ook. Was vroeger vis voor het plebs.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt nu nog van die glimmende plakjes "zalm" die naar kattenzeik ruiken kopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zalm ook. Was vroeger vis voor het plebs.
Receptje?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Laksa gemaakt![]()
Was lekker maar niet zoals in Singapore.
Ik ben bezig met deze:quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Laksa gemaakt![]()
Was lekker maar niet zoals in Singapore.
Vroeger zwom zalm hier gewoon in de Rijn. Nu weer trouwens.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt nu nog van die glimmende plakjes "zalm" die naar kattenzeik ruiken kopen.
Is die wel geschikt voor consumptie?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger zwom zalm hier gewoon in de Rijn. Nu weer trouwens.
Ja, volgens mij wel. Er wordt beperkt gevist op onze rivieren.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die wel geschikt voor consumptie?
Dan komen de beren ook terug.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Er wordt beperkt gevist op onze rivieren.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik lees,
https://eenvandaag.avrotr(...)-een-grote-comeback/
Denk elke keer dat je weer aan de pastis hebt gezeten als je dat zegtquote:
Mja, die migreren wat trager dan wolven. Maar niet onmogelijk. In Slowakije en Polen leven ze volopquote:
Nee, ik had een biertje.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk elke keer dat je weer aan de pastis hebt gezeten als je dat zegt
En toch begin je weer over de Ricardquote:
Daar heb ik gezwommenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben bezig met deze:
[ afbeelding ]
Zo laat niet pas hoor, waarschijnlijk al bij de eerste aangeknaagde perceelpaal van de lokale aardappelteler is het al chaos crisis in de zaalquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de eerste de beste verscheurde baby gaat half Nederland weer janken
Pernod Ricardquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laksa paste bij de toko gehaald en dan noodles, garnalen, taugé, tofu en koriander.
Marina Bay Sands daar bovenop? Het epicste zwembad van de wereld zo'n beetje?quote:
Productief dagjequote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh, boodschappen en post in ontvangst genomen, bed verschgoond, drie machines was gedraaid, afwas gedaan, hele dag aan boekje gewerkt. Nu is het klaar en de dag is omMorgen naar de drukker sturen
Ja. Was heel tof. En een beetje engquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Marina Bay Sands daar bovenop? Het epicste zwembad van de wereld zo'n beetje?
Ja dat zal beslist wel jaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Was heel tof. En een beetje eng
Met je ex?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben weer beetje weg aan het dromen bij wat oude vakantiefoto's.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:24 schreef mschol het volgende:
hmm pixarfilm over rode pandas
even kijken of er bitterballen in voorkomen
alweerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
en toch ben je alweer op fok te vinden
gekkiequote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flink kauwen tot het snotje niet meer spartelt
ik had er een citroen boven uitgeknepenquote:
waarom wil je dat niet horenquote:
ja maar alweer op fok zeg jequote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard
[ afbeelding ]
[..]
het was toch druk op werk?
oh echtquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gevecht jij Badr ligt stil omdat het publiek aan het knokken is. Altijd gezellig.
Mooi. Welke zender of stream?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gevecht jij Badr ligt stil omdat het publiek aan het knokken is. Altijd gezellig.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weer een of andere vage site waar stream te bekijken valt.zit daar iemand stiekem in de zaal te filmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze keer ook wat stukadoor hooligans.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]_!
Is de knoflook op of is er niet genoeg schaap?
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weer een of andere vage site waar stream te bekijken valt.Tering wat een zwakzinnig volkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
soort zoekt soortquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens Etto zijn Polen superlief en aardig.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze keer ook wat stukadoor hooligans.
Vooral helden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens Etto zijn Polen superlief en aardig.
Zegt 'ie omdat de Paus uit Polen komt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens Etto zijn Polen superlief en aardig.
Er vliegen nu stoelen door de lucht.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zegt 'ie omdat de Paus uit Polen komt.
Argentinië nu hoor...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zegt 'ie omdat de Paus uit Polen komt.
*dieetserpent*quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heerlijk vette bollebal serpent
Waarom delen ze geen wapens uit daar?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stoelen die door de lucht vliegen. Afgelast nu.
Straks buiten steken ze elkaar lek.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom delen ze geen wapens uit daar?
problem solvedquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks buiten steken ze elkaar lek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |