SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik wil vandaag de sloeber wel zijn, wil jij vandaag een van de wiebelkonijntjes spelen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:45 schreef Ygritte het volgende:
Wie is de sloeber en wie zijn de konijnen?
Nah weet ik niet, het is naakt en met 5 anderen lees ik…..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil vandaag de sloeber wel zijn, wil jij vandaag een van de wiebelkonijntjes spelen?
Die andere konijntjes stoppen we dan wel in een konijnenhok en wat dat naakt betreft, een zeemleren jurkje is ook gaaf.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nah weet ik niet, het is naakt en met 5 anderen lees ik…..
Blijft toch wel wat sloeberig.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die andere konijntjes stoppen we dan wel in een konijnenhok en wat dat naakt betreft, een zeemleren jurkje is ook gaaf.
doet niks af aan sloeberig..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan pakken we er overdreven dure cocktails bij
Dus dan komen we eigenlijk uit op jij en ik die overdreven dure cocktails klappen waarbij ik in een leren jurkje moet en jij nog steeds als sloeber te boek staat?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan pakken we er overdreven dure cocktails bij
Allebei een knotje vandaag?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:04 schreef Ygritte het volgende:
US kom, we gaan gewoon op het terras zitten, van de zon en het leven genieten, de wereld be-filosoferen en aapjes kijken
Beste plan dit, lekker samen mensen afkraken en bewonderen met hapjes en drankjes en elkaars breinquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:04 schreef Ygritte het volgende:
US kom, we gaan gewoon op het terras zitten, van de zon en het leven genieten, de wereld be-filosoferen en aapjes kijken
mag ik meequote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:04 schreef Ygritte het volgende:
*hupt*quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe goed kun je een konijntje nadoen?
Ondertussen zijn wij zelfquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beste plan dit, lekker samen mensen afkraken en bewonderen met hapjes en drankjes en elkaars brein
Zeg, zullen we CE ook even meenemen? Als jij en Bal dan geïntrigeerd opgewonden van elkaar raken filosoferen CE en ik nog wel even over de perfecte lamp.quote:
Dit beeld klopt helemaal, commentaar leveren en er dan zelf als vergeten aardappels bij hangen in een rotanstoeltjequote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ondertussen zijn wij zelf [ afbeelding ]. Klinken wel echt als leuke mensen zo….
Einde van de dag wordt dit; [ afbeelding ]
Prima clubje lijkt me dit wel om het dagen uit te kunnen houden op een terrasjequote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeg, zullen we CE ook even meenemen? Als jij en Bal dan geïntrigeerd opgewonden van elkaar raken filosoferen CE en ik nog wel even over de perfecte lamp.
Wel koud s’ avonds laat…..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima clubje lijkt me dit wel om het dagen uit te kunnen houden op een terrasje
Het was hier half 4 en toen dacht ik nog ‘ Laaaala lalala lalalaaaaaaa’. Ik geef gewoon nog steeds de maan de schuldquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet wel even beginnen met een goed ontbijten. Helemaal niet zo laat geworden gisteren maar voel het toch.
Als ik geen piel zou hebben dan zou ik jou zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het was hier half 4 en toen dacht ik nog ‘ Laaaala lalala lalalaaaaaaa’. Ik geef gewoon nog steeds de maan de schuld
Dat kan je niet maken man! Laten we gewoon ergens hut met drankkoelkast, een oven voor de lekkere broodjes, frituurpan voor de snacks en een vuurplek regelen of zo.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje neemt wel dekentjes mee, die kunnen we afpakken
Fokking irritant is dat want ik had gewoon wel een mega lange en intensieve dag achter de rug waar ik het halve land weer doorgevlogen ben.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik geen piel zou hebben dan zou ik jou zijn.
Klinkt als YgStralings hemel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat kan je niet maken man! Laten we gewoon ergens hut met drankkoelkast, een oven voor de lekkere broodjes, frituurpan voor de snacks en een vuurplek regelen of zo.
Ja nou wellicht daarom juist, dan kan je hoofd niet stoppen met levenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fokking irritant is dat want ik had gewoon wel een mega lange en intensieve dag achter de rug waar ik het halve land weer doorgevlogen ben.
En dan nog steeds staat mijn hoofd in overdrive
Ja dat is wat lastigquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou wellicht daarom juist, dan kan je hoofd niet stoppen met leven
Keer een dagje breintje ruilen met wat inwoners van Foqueville lijkt me ook wel prettig, voor een dagje dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat is wat lastigIk zou best een leeg hoofd willen
Ik wil Bal!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer een dagje breintje ruilen met wat inwoners van Foqueville lijkt me ook wel prettig, voor een dagje dan.
Tssss!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:11 schreef bitterbal het volgende:
Hoor nu dat k 2 dagen als wachtdagen heb
Is volgens mij vrij standaard tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dus dan snap k dat je aan die 200 komtvoel mij nu wel wat genaaid
Bij jou ook?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Is volgens mij vrij standaard tegenwoordig.
Ik vind 1 ook te veel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij jou ook?
Vind 2 dagen wel echt veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |