wat is dit voor bizarre onzinquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:17 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Als Poetin een reden wil hebben om een kernoorlog te beginnen, verzint ie er wel een.
afgekeken van Stalinquote:
Afgekeken van Stalinquote:
Dat stuk heb ik eerder vandaag al gelezen, en dat zou ik ook nu voor het eerst gedaan kunnen hebben. Zo lang is het namelijk niet, en Rob de Wijk vertelt ook niet over welke escalatie jij het hebt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Antwoorden staan allemaal in dat artikel. Je hebt niet gelezen volgens mij, je was zo snel met reageren.
Laten we hem omdraaien: waarom ben jij zo trigger happy bij dit specifieke conflict?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat stuk heb ik eerder vandaag al gelezen, en dat zou ik ook nu voor het eerst gedaan kunnen hebben. Zo lang is het namelijk niet, en Rob de Wijk vertelt ook niet over welke escalatie jij het hebt.
Wederom geef je geen antwoord op mijn meest prangende vraag: kunnen er dingen in Oekrane gebeuren die ervoor zorgen dat jij zegt dat we het niet moeten laten zoals het is?
Het antwoord daarop heeft Rob de Wijk al helemaal niet natuurlijk.
Zegt degene die krampachtig probeert zijn bitcoin-bubbel in leven te houden door de meest wanstaltige TT's te produceren.quote:
Met een bitcoin standaard zijn dit soort grootschalige oorlogen niet mogelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:22 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Zegt degene die krampachtig probeert zijn bitcoin-bubbel in leven te houden door de meest wanstaltige TT's te produceren.
Ik zeg enkel dat als we ingrijpen, we het geen NAVO missie moeten maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom opper je het dan als serieus 'idee'?
doet mij een beetje denken aan risk spelen met mijn neefjes, die tactieken van je
Waarom zou ik me moeten verantwoorden voor standpunten die ik in het geheel niet ingenomen hebquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Laten we hem omdraaien: waarom ben jij zo trigger happy bij dit specifieke conflict?
ik denk niet dat hij dat antwoord gaat bevragenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom zou ik me moeten verantwoorden voor standpunten die ik in het geheel niet ingenomen heb. Mooie afleidingsmanoeuvre hoor, maar ik wacht nog steeds op antwoorden van Discombobulate.
Wat is er slim of dom aan het beginnen van een kernoorlog? Je begint 'm en zodra je er aan begonnen bent, is er niemand meer over om je daden te be-/veroordelen aangezien iedereen die er toe doet dood gaat.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zo dom is ie echt niet. En ook dom om zo te denken.
Ik verhuis nog liever naar Marioepol.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Met een bitcoin standaard zijn dit soort grootschalige oorlogen niet mogelijk
als je het interessant vindt heb ik wel wat artikeltjes, podcasts en boeken voor je om je te laten zien hoe geldcreatie dit soort zieke acties in stand houdt en zelfs mogelijk maakt
laat maar weten!
Ok Depay.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij dat antwoord gaat bevragen
Juist.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:25 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat is er slim of dom aan het beginnen van een kernoorlog? Je begint 'm en zodra je er aan begonnen bent, is er niemand meer over om je daden te be-/veroordelen aangezien iedereen die er toe doet dood gaat.
Waarom zou Poetin specifiek de Rubicon trekken bij enkele NAVO-landen die meedoen in Oekrane? Waarom zou dt de aanleiding zijn voor een kernoorlog, en niet het tot de tanden toe bewapenen van niet-NAVO-landen door de NAVO in hun strijd tegen Rusland?
Wat bedoel je met 'dit'? Ik zie vooral een reeks aan bizarre vragen met daarin al de mening van degene die de vragen stelt.quote:
Wereld op z'n kop; er was er hier maar 1 trigger happy, en dat was Putin.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Laten we hem omdraaien: waarom ben jij zo trigger happy bij dit specifieke conflict?
Enthousiasme loopt niet over.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Met een bitcoin standaard zijn dit soort grootschalige oorlogen niet mogelijk
als je het interessant vindt heb ik wel wat artikeltjes, podcasts en boeken voor je om je te laten zien hoe geldcreatie dit soort zieke acties in stand houdt en zelfs mogelijk maakt
laat maar weten!
Okay. Maar geen interesse dus om de rol van geldsystemen in dit soort conflicten? Dat zegt veelquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:25 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik verhuis nog liever naar Marioepol.
Dat ligt in dit geval niet aan de zender, maar aan de ontvanger.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'dit'? Ik zie vooral een reeks aan bizarre vragen met daarin al de mening van degene die de vragen stelt.
Maar als jij er wel een logische conclusie uit kunt halen: deel het met de groep.
bitcoin; de keizer zonder kleren voor de 21e eeuwquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Okay. Maar geen interesse dus om de rol van geldsystemen in dit soort conflicten? Dat zegt veel
Sterkte de komende tijd.
Niet de eerste keer dat Stalinisten proberen via hongersnood mensen te vernietigen: zie Holodomor. Niet ontoevallig k in Oekrane plaatsgehad.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Honger als oorlogswapen, met geweld verplaatsen, hetzij in een vorm van Arbeidseinsatz, hetzij als menselijk schild. Poetin heeft de bongokaart oorlogsmisdaden nu vol. Is er nou echt niemand die hem kan vermoorden? Ik haat Poetin!
Ik heb daar niet zoveel over te zeggen. Dus ik ben daar niet toe bereid, maar dat maakt ook niet zoveel uit geloof ik in deze kwestie.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wereld op z'n kop; er was er hier maar 1 trigger happy, en dat was Putin.
Waarom ben jij snel bereid Oekrane, een soevereine staat, te laten verrekken?
Ik heb absoluut interesse in de radertjes die draaien op de achtergrond, dus ik heb geen tijd om me ook nog met spielerei als bitcoin bezig te houden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Okay. Maar geen interesse dus om de rol van geldsystemen in dit soort conflicten? Dat zegt veel
Sterkte de komende tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |