Was bij mij even helemaal van slag zelfs na paar keer opnieuw starten en schakelen maar lijkt nu weer oke. Vreemd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
Ik hoor alles maar heb altijd wel originele Engelse commentaar.
Hoezo van vroeger? Toch nooit een absolute wereldtopper geweest. Legt het structureel af tegen elke topvechter. En die weight cut naar 145 zal ook niet meehelpen. Snap sowieso niet waarom hij dacht dat dat verstandig is.quote:
Genot.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:11 schreef Eppie_NL het volgende:
Wel fijn dat het live op Eurosport is.
Mwahquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:13 schreef Robbdie het volgende:
[..]
Hoezo van vroeger? Toch nooit een absolute wereldtopper geweest. Legt het structureel af tegen elke topvechter. En die weight cut naar 145 zal ook niet meehelpen. Snap sowieso niet waarom hij dacht dat dat verstandig is.
Snap je punt wel hoor, maar uit dat rijtje winst is alleen Burns een echte wereldtopper. En dat was zelfs mog voordat Burns naar 170 ging en het echt te pakken kreeg.quote:
Gate: 4,5 miljoen (record)quote:
Zolang de VS niet verplicht om Russen te bannen is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:37 schreef THEFXR het volgende:
de push van die russen in de UFC, gaat Dana het nog moeilijk mee krijgen
Jazeker. 39 is toch gewoon in z'n prime?quote:
UFC is politiek gezien vrij Republikeins, en Republikeinen zijn politiek gezien relatief pro-Putin. Gaat wel meevallen denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:37 schreef THEFXR het volgende:
de push van die russen in de UFC, gaat Dana het nog moeilijk mee krijgen
Mooi man.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
UFC is politiek gezien vrij Republikeins, en Republikeinen zijn politiek gezien relatief pro-Putin. Gaat wel meevallen denk ik.
Overigens wel bijzonder om te lezen dat Chimaev en Khabib beiden dikke maatjes zijn met totaalpsychopaat Kadirov, maar goed we zijn wel wat gewend qua opvattingen van UFC-vechters.
Die gozer is zo ontzettend dom ook. Colby gaat hem nu helemaal gek maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 05:36 schreef THEFXR het volgende:
Jorge Masvidal Pleads Not Guilty To Two Felony Charges ... After Alleged Covington Attack
.https://amp.tmz.com/2022/(...)-on-colby-covington/
denk dat de UFC er klaar mee is, hij is geen Jonesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:27 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Die gozer is zo ontzettend dom ook. Colby gaat hem nu helemaal gek maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |