Ik ook valt me niets tegen, juist een vrij goede commentaar stem.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb er 0 problemen mee eigenlijk
Ik vind het ook wel jammer ja. Was toch een stukje strategie en mogelijkheden om gek te doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah jammer, dus minder mogelijke keuzes en iedereen gewoon constant op softs enzo nu. Ik dacht dat andere regels bedoeld waren om dingen te verbeteren
gewoon commentaar uit engelandquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Deze commentatoren hebben 0 emotie en zetten een overdreven radiostem op.Ik mis Olav bijna.
Zal in de komende maanden wel naar Ferrari gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef FireFox1 het volgende:
Hamilton ontmaskerd als matige coureur.
Zet Sky commentaar aan dan, pitlane is niet te hardenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Deze commentatoren hebben 0 emotie en zetten een overdreven radiostem op.Ik mis Olav bijna.
Oquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gewoon commentaar uit engeland
dat zijn gewoon de beste van de wereld
Eens met Klaas.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gewoon commentaar uit engeland
dat zijn gewoon de beste van de wereld
Heerlijk toch. Kunnen we eindelijk zijn GOATstatus ontkrachten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:16 schreef Gehrman het volgende:
Russell weer sneller dan Lewis.
Dit gaat een lastig seizoen worden voor Lewis
Het maakt niet uit hoe je start het gaat om hoe je finisht...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:17 schreef Kickinalfa het volgende:
McLaren, Mercedes, Aston Martin allemaal matig so far
Olav die opeens messcherp is.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Olav die 2 seconden voor loopt beste commentaar.
Misschien dat Mercedes de motor geknepen heeft voor minder koeling zodat ze de sidepods konden afschaffen. Voor Aston is het kut dat ze juist nu er extreem veel afstelling te doen is Vettel moeten missen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:17 schreef Kickinalfa het volgende:
McLaren, Mercedes, Aston Martin allemaal matig so far
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |