Duurde bij mij ook gek genoeg een paar uur voordat het geactiveerd werd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb vanmorgen abonnement gekocht in die F1TV-app, maar ik kan hem nog steeds niet gebruiken. Als ik klik op 'Herstel aankoop' in de app staat er 'Oeps er is iets mis gegaan'. Herkent iemand dit? Opnieuw opstarten werkt niet.
Daar staat hij inderdaad bij met de melding dat ik het abonnement moet ophalen voor 22 maart. Alleen dat lukt dus niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Duurde bij mij ook gek genoeg een paar uur voordat het geactiveerd werd.
Als je android hebt kijk even hier https://play.google.com/store/account/subscriptions als er een melding bij staat dan is die nog niet geactiveerd.
Dat had ik ook en een paar uur later was het geactiveerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Daar staat hij inderdaad bij met de melding dat ik het abonnement moet ophalen voor 22 maart. Alleen dat lukt dus niet.
Ik heb het vanmorgen voor tienen gekocht, die paar uur zouden toch wel voorbij moeten zijn.
Zou het misschien worden veroorzaakt doordat mijn F1 account een ander e-mailadres heeft dan mijn Google account?
Als je abbo afsluit via mobiel heb je geen cc nodig. Ik betaal via paypal.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:21 schreef Skwish het volgende:
Kan je ook F1TV zonder een creditkaart kopen? Via formula1.com zie ik alleen maar de optie om kaartgegevens in te voeren?
Via mijn mobiel zie ik nog steeds het veld kaartnummer...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als je abbo afsluit via mobiel heb je geen cc nodig. Ik betaal via paypal.
Via de app. Volgens mij kun je ook betalen via KPN/Vodafone/T-Mobile.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:27 schreef Skwish het volgende:
[..]
Via mijn mobiel zie ik nog steeds het veld kaartnummer...
Ik moest uitloggen en opnieuw inloggen en toen werkte het.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb vanmorgen abonnement gekocht in die F1TV-app, maar ik kan hem nog steeds niet gebruiken. Als ik klik op 'Herstel aankoop' in de app staat er 'Oeps er is iets mis gegaan'. Herkent iemand dit? Opnieuw opstarten werkt niet.
Wat anderen zeggen: via de app, daar kan je wel via bijv. Playstore tegoed, en/of PayPal betalen (maar iDeal werkt voor deze app niet).quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:21 schreef Skwish het volgende:
Kan je ook F1TV zonder een creditkaart kopen? Via formula1.com zie ik alleen maar de optie om kaartgegevens in te voeren?
Er zijn twee commentaar opties, die van Sky (Croft/Brundle/Ted Kravitz) of die van F1 TV (iemand die ik niet ken en Karun Chandhok). Waarschijnlijk heb je niet een van de twee geselecteerd?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kijk ff de kwali terug op F1TV maar het is heel raar, toen ik hem eerst opstartte hoorde ik Brundle en Croft commentaar geven en na wat doorspoelen krijg ik ineens Palmer en iemand anders van F1TV.
Hoe selecteer je dat dan? Gaat dat met die knopjes aan de rechter kant?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:46 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Er zijn twee commentaar opties, die van Sky (Croft/Brundle/Ted Kravitz) of die van F1 TV (iemand die ik niet ken en Karun Chandhok). Waarschijnlijk heb je niet een van de twee geselecteerd?
In het hoofdmenu wat je ziet als je de app opent helemaal links en dan linksboven klikken waar je een menu ziet met je profiel etc en dan staat er ook ergens “audio commentaar”quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe selecteer je dat dan? Gaat dat met die knopjes aan de rechter kant?
Dat betwijfel ik ik heb daar op andere streams/ de docu';s van f1 tv geen last van.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je computer 1080p50 niet trekt. Druk op het radje en klik op 720p
F1TV gebruikt sinds kort DRM (encryptie) daar zou het ook mee te maken kunnen hebben. Aangezien je audio gewoon doorloopt is er geen sprake van een download probleem, maar van een decodeer probleem.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ik heb daar op andere streams/ de docu';s van f1 tv geen last van.
Maar stel het is het geval, wat is dan de beste/ meest betrouwbare manier om f1tv op je (LG webos) tv te kijken?
Ik speel het nu af via edge op mijn gigabit bekabelde NUC
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe selecteer je dat dan? Gaat dat met die knopjes aan de rechter kant?
Ahaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:11 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]![]()
De bovenste (F1 Live) is Pitlane (Palmer)
De 2e (International) is Sky
App installeren en via de app kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:43 schreef AnneX het volgende:
Sinds vanmiddag ook F1tv, voorlopig nog op iphone en ipad.
Morgen eens kijken of ik het op de LG smart tv krijg.
Hoe dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |