Vierkante glazen potjesquote:Op zondag 7 augustus 2022 13:26 schreef maily het volgende:
[..]
Als ze gevuld moeten worden? Maar niet heel relevant als dat maar een keer per jaar is
En dan lijkt me glas nog het fijnste.
Oh, verschrikkelijk vind ik dit. Mijn man had nog 2 halve oude besteksetjes, elke keer doet het pijn aan m'n ogen om de bestekla open te trekken.quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:19 schreef SQ het volgende:
Allemaal verschillende soorten bestek in 1 bak trek ik ook slecht
Omdat dat een molen is, en dat zijn de fancy potjes niet. Idem voor de chilivlokken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:26 schreef Tegan het volgende:
Heel mooi zo.
Maar waarom mocht de knoflook geen nieuw potje?
Op alfabetische volgordequote:Op maandag 8 augustus 2022 21:53 schreef SQ het volgende:
Komt ie:
[ afbeelding ]
Helaas kan ik nog niet helemaal af van het variera bakje, maar dit is al heel fijn
Ah logisch.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Omdat dat een molen is, en dat zijn de fancy potjes niet. Idem voor de chilivlokken.
Begrijpelijk. Maar die zouden dan wel afwijken van deze potjes weer.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah logisch.
Ik heb dus een set van vijf hervulbare molens hiervoor.
Exact, heel makkelijk schoonmaken.quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:30 schreef SQ het volgende:
Dan zet je ze ff in de vaatwasser
Mits glas.
Vandaar dat ik gegaan ben voor grotere potjes, passen ze wel in (en ook een theelepel uit m’n maat setje). Kan alleen niet strooien maar dat deed ik toch zelden.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar die zouden dan wel afwijken van deze potjes weer.
Struggles![]()
Ik had mn bouillonblokjes er nog in gedaan als ze hadden gepast.
Lijkt me vet handig! De snurrad van Ikea is hier standaard te vol geladen, waardoor het niet mogelijk is om te draaienquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht vandaag dit draaiplateau bij de Wibra https://www.wibra.nl/assortiment/koelkast-organizer-rond/ eens kijken waar ik die allemaal kan inzetten, naast uiteraard de koelkast.
Ohoh.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lijkt me vet handig! De snurrad van Ikea is hier standaard te vol geladen, waardoor het niet mogelijk is om te draaien.
Mogen we voor en na foto’s?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:53 schreef Seven. het volgende:
Ik moet ook een keer werk maken van m'n keukenlades. We hebben in totaal 4 binnenlades en 2 enorme lades die in 3 vakken verdeeld zijn. In 1 van die binnenlades liggen alle messen (los).
Kruidenbak staat onderin, maar dit is niet prettig tijdens het koken.![]()
Lijkt erop dat ik binnenkort mezelf weer eens mag trakteren op kruidenpotjes en vakverdelers. En nog wat variera bakken van Ikea aanschaffen voor accessoires van m'n keukenmachine.
Ik ben nog niet zo supergeorganiseerd, maar dit soort dingen maakt dat ik me ervan bewust word wat ik allemaal nog heeeeel dringend nodig hebquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht vandaag dit draaiplateau bij de Wibra https://www.wibra.nl/assortiment/koelkast-organizer-rond/ eens kijken waar ik die allemaal kan inzetten, naast uiteraard de koelkast.
Hoeveel gaat er dan in één zo'n kruidenpotje?Een heel potje van Verstegen ofzo?quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:53 schreef SQ het volgende:
Komt ie:
[ afbeelding ]
Helaas kan ik nog niet helemaal af van het variera bakje, maar dit is al heel fijn
Ja, give or takequote:Op donderdag 1 september 2022 10:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoeveel gaat er dan in één zo'n kruidenpotje?Een heel potje van Verstegen ofzo?
Ik volg te veel van die accounts op instagram, ik heb het inmiddels ook allemaal heeeel dringend nodigquote:Op donderdag 1 september 2022 10:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo supergeorganiseerd, maar dit soort dingen maakt dat ik me ervan bewust word wat ik allemaal nog heeeeel dringend nodig heb
Ga je naar een villa?quote:Op donderdag 1 september 2022 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik volg te veel van die accounts op instagram, ik heb het inmiddels ook allemaal heeeel dringend nodig![]()
Kijk vooral ook niet op de website van Blokker bij bijvoorbeeld de kruidenrekjes![]()
Eerst maar eens verhuizen en dan kijk ik daarna wel wat ik echt nog nodig heb. Bepaalde dingen die ik nu in gebruik heb zijn vast overbodig daar, want straks heb ik heel veel keukenladesen dan is bijvoorbeeld mijn kruidentrapje niet meer nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |