uit etenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Skere tijden maat. @Tjackaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
uit eten
Kunnen jullie paupers niet betalen lol
Met een dot Heinz ketchup en zaanse mayo.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Zoiets?
[ afbeelding ]
Hemels voer echt waar @Wereldgozerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Zoiets?
[ afbeelding ]
patat, Kipburger, Milkshake.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Plus bier bracht me een hartaanvalquote:
Je moet dan ook niet elke dag patat en bier naar binnen gooien.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plus bier bracht me een hartaanval
Broodjes gezond moet je leren eten.
Daarom eet ik het ook niet elke dagquote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plus bier bracht me een hartaanval
Broodjes gezond moet je leren eten.
Die halen we normaliter uit Oekraïnequote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:14 schreef KingRoland het volgende:
waarom is zonnebloemolie opeens overal uitverkocht wtfging vanmiddag naar de appie en kon helemaal niks vinden
Je moet eens naar het nieuws kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:14 schreef KingRoland het volgende:
waarom is zonnebloemolie opeens overal uitverkocht wtfging vanmiddag naar de appie en kon helemaal niks vinden
Dat komt door @Kapiteintje , die heeft alle ruimte die nog niet opgevuld was met wc-papier volgestopt met zonnebloemolie.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:14 schreef KingRoland het volgende:
ik heb deadlines om te halen, verder kijk ik alleen het jeugdjournaalquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moet eens naar het nieuws kijken
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb deadlines om te halen, verder kijk ik alleen het jeugdjournaal
ben niet eens verbaasd dat er zulke troep 24/7 te zien is bij de omroepen uit de provincie.quote:
lokale media beste staatsmediaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben niet eens verbaasd dat er zulke troep 24/7 te zien is bij de omroepen uit de provincie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |