quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie@GGMM even vragen of hij ook de foto weghaalt in de quote reacties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ja bedankt. Keek toevallig op mobiel anders had ik die post gemist.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:13 schreef Coco het volgende:
Kan gebeuren, scherp van @:3rr0r Dat was hij gisteravond ook bij haxball.
Je was zeker te druk bezig met je nieuwe bff Eus.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja bedankt. Keek toevallig op mobiel anders had ik die post gemist.
Haha ja. En lekker in de zon op het terras met een biertje.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je was zeker te druk bezig met je nieuwe bff Eus.
Goed bezig, waait er in Friesland geen ijskoude poolwind dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haha ja. En lekker in de zon op het terras met een biertje.
Uit de wind is het prima toeven.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed bezig, waait er in Friesland geen ijskoude poolwind dan?
Pizza. Viesdikquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Ik experimenteer van de poelier. Kip hamburgers.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met plakken kaas?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uiteraard gaat daar kaas bijquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met plakken kaas?
Ik zalm-preitaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |