uit etenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Skere tijden maat. @Tjackaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
uit eten
Kunnen jullie paupers niet betalen lol
Met een dot Heinz ketchup en zaanse mayo.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Zoiets?
[ afbeelding ]
Hemels voer echt waar @Wereldgozerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Zoiets?
[ afbeelding ]
patat, Kipburger, Milkshake.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Plus bier bracht me een hartaanvalquote:
Je moet dan ook niet elke dag patat en bier naar binnen gooien.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plus bier bracht me een hartaanval
Broodjes gezond moet je leren eten.
Daarom eet ik het ook niet elke dagquote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plus bier bracht me een hartaanval
Broodjes gezond moet je leren eten.
Die halen we normaliter uit Oekraïnequote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:14 schreef KingRoland het volgende:
waarom is zonnebloemolie opeens overal uitverkocht wtfging vanmiddag naar de appie en kon helemaal niks vinden
Je moet eens naar het nieuws kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:14 schreef KingRoland het volgende:
waarom is zonnebloemolie opeens overal uitverkocht wtfging vanmiddag naar de appie en kon helemaal niks vinden
Dat komt door @Kapiteintje , die heeft alle ruimte die nog niet opgevuld was met wc-papier volgestopt met zonnebloemolie.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:14 schreef KingRoland het volgende:
ik heb deadlines om te halen, verder kijk ik alleen het jeugdjournaalquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moet eens naar het nieuws kijken
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb deadlines om te halen, verder kijk ik alleen het jeugdjournaal
ben niet eens verbaasd dat er zulke troep 24/7 te zien is bij de omroepen uit de provincie.quote:
lokale media beste staatsmediaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben niet eens verbaasd dat er zulke troep 24/7 te zien is bij de omroepen uit de provincie.
Feyquote:Op zondag 20 maart 2022 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh chef. Je voorspelling voor vanmiddag?
Aja-Fey
F1
2-0quote:Op zondag 20 maart 2022 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh chef. Je voorspelling voor vanmiddag?
Aja-Fey
F1
Ga je niet meer naar Zuid Amerika?quote:Op zondag 20 maart 2022 11:38 schreef aTypisch het volgende:
en goed nieuws: morgen komt de tweede houtkachel
Men vatten ze nie met die hoge energieprijzen
Zoiets denk ik ook. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de Mercedes weer sneller is.quote:
ja het probleem is toch groter dan ze dachten maar neem aan dat ze het in OZ hebben opgelostquote:Op zondag 20 maart 2022 12:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de Mercedes weer sneller is.
Ik denk het ook wel. Ik vind het wel mooi dat Ferrari nu ook weer echt meedoet.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja het probleem is toch groter dan ze dachten maar neem aan dat ze het in OZ hebben opgelost
Hallo Nelis.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel. Ik vind het wel mooi dat Ferrari nu ook weer echt meedoet.
eens, het is afwachten of Ferrari meekan in die development race maar goed dat ze er nu bij staanquote:Op zondag 20 maart 2022 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel. Ik vind het wel mooi dat Ferrari nu ook weer echt meedoet.
Hey onlo, wat denk jij dat het vanmiddag gaat worden.quote:
Nu al een topzondag!quote:Op zondag 20 maart 2022 12:25 schreef GGMM het volgende:
Woordle 274 5/6
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨🟨🟨⬛⬛
⬛🟩🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 70 3/6
⬛🟩🟨🟩⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
jawelquote:
Een makkie voor Aj(m)axquote:Op zondag 20 maart 2022 12:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey onlo, wat denk jij dat het vanmiddag gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |