Zat het net op te zoeken ja, de helft van de basisverdediging. Geen idee hoe zwaar de overtredingen waren maar direct rood beide.quote:
Precies, die bleven maar van achteruit opbouwen, dat was erg fijn. Dat die tweede helft zwak was lag ook meer aan vermoeidheid bij Feyenoord (de slechtste helft aller tijden volgens @Pistolero ). Uit moest je je aanpassen door die domme rode kaart van Til en de blunders van Marciano, maar eigenlijk waren we toen voetballend ook wel beter.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
Denk dat Slavia ook niet blij is met Feyenoord, die kregen in de Kuip toch ook wel een helftje voetballes.
Dat zou erg dom zijn, zeker aangezien ze in de EL nog uitgeschakeld werden door een Turkse middenmoter.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:41 schreef hhh38 het volgende:
Bij Marseille rekenen ze zich al rijk voor de finale
Was dat met die late kopgoal van Dessers op zo'n kutveld? Staat me niet heel veel meer van bij.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, die bleven maar van achteruit opbouwen, dat was erg fijn. Dat die tweede helft zwak was lag ook meer aan vermoeidheid bij Feyenoord (de slechtste helft aller tijden volgens @:pistolero ). Uit moest je je aanpassen door die domme rode kaart van Til en de blunders van Marciano, maar eigenlijk waren we toen voetballend ook wel beter.
Zou mooi zijn als ze die beide potjes missenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zat het net op te zoeken ja, de helft van de basisverdediging. Geen idee hoe zwaar de overtredingen waren maar direct rood beide.
Dan is er zelfs een kans dat ze 2 wedstrijden missen of is dat niet zo?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zat het net op te zoeken ja, de helft van de basisverdediging. Geen idee hoe zwaar de overtredingen waren maar direct rood beide.
Dat gebeurt meestal wel ja. Wel vreemd dat die jongens in een zo goed als beslist tweeluik nog tweemaal rood pakken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan is er zelfs een kans dat ze 2 wedstrijden missen of is dat niet zo?
Jazeker, al zie ik in de samenvatting dat ik verkeerd keek. Was 2x geel en een zwaar bestrafte rode kaart.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan is er zelfs een kans dat ze 2 wedstrijden missen of is dat niet zo?
Marseille wordt ook heel erg lastig maar een halve finale halen en nog 2,5 miljoen bijstrijken zou toch moeten kunnen. Dan heb je wat mij betreft echt al een fantastisch Europees seizoen bij elkaar gespeeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:41 schreef hhh38 het volgende:
Bij Marseille rekenen ze zich al rijk voor de finale
Die tweede rode kaart vond ik niet terecht, maar van de UEFA kan je dan altijd wel twee wedstrijden schorsing verwachten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, al zie ik in de samenvatting dat ik verkeerd keek. Was 2x geel en een zwaar bestrafte rode kaart.
https://www.espn.nl/video/clip/_/id/10084306
Ach dat kan je over iedere ronde zeggen tot dusver, zeker bij Feyenoordquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Typisch Nederlands om er dan uit te vliegen.
Het was een VI verwijzing maar met name in die thuiswedstrijd bleven ze tot in den debiele opbouwen kan ik me heugen, iets wat niet heel goed werkte. Ook veel doelpuntrijke duels, o.a. tegen Fener en Lask.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Spelen juist aanvallend kan ik me herinneren.
Ja dat was die wedstrijd. Feyenoord kreeg de eerste helft al dubieus rood en vocht zich knap terug in die wedstrijd. Was ook dikverdiend dat gelijkspel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was dat met die late kopgoal van Dessers op zo'n kutveld? Staat me niet heel veel meer van bij.
Dat was wel een hele domme tackle van Guusje, ik vind dat wel rood eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat was die wedstrijd. Feyenoord kreeg de eerste helft al dubieus rood en vocht zich knap terug in die wedstrijd. Was ook dikverdiend dat gelijkspel.
In de Kuip een vrij moeizame overwinning maar wel een hele sterke eerste helft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel duidelijk dat dat ons beter ligt dan daadwerkelijk stugge ploegen. Daarom had ik ook liever Marseille dan Roma.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een VI verwijzing maar met name in die thuiswedstrijd bleven ze tot in den debiele opbouwen kan ik me heugen, iets wat niet heel goed werkte. Ook veel doelpuntrijke duels, o.a. tegen Fener en Lask.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was wel een hele domme tackle van Guusje, ik vind dat wel rood eigenlijk.Nouja of het nou rood is of niet, het is een goed teken dat Feyenoord daarna nog 60 minuten niet de mindere ploeg was en Slavia verder nauwelijks kansen kreeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het een superloting is voor Feyenoord waarbij je absoluut favoriet bent.
Dat ben ik helemaal met je eens Pietje!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja of het nou rood is of niet, het is een goed teken dat Feyenoord daarna nog 60 minuten niet de mindere ploeg was en Slavia verder nauwelijks kansen kreeg.
Denk dat het een superloting is voor Feyenoord waarbij je absoluut favoriet bent.
We zullen het zien zondag.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat dat ons beter ligt dan daadwerkelijk stugge ploegen. Daarom had ik ook liever Marseille dan Roma.
Ik denk niet dat er een team met de kwaliteiten van Ajax in de Conference Liek speeltquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zullen het zien zondag.![]()
Maar je hebt gelijk hoor.
Je hebt gewoon een 3 keer zo goede ploeg en bent topfavoriet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:03 schreef F.M.D. het volgende:
Slavia werd in de Kuip overrompeld de 1e helft. Spelers gaven aan onder de indruk te zijn na afloop. Precies daarom is dit niet niet zo een gunstige loting, omdat ze nu voorbereid zijn. Ze zullen hun lessen trekken. Het verassingselement is weg.
Tja, ik weet dit nooit zo goed. Je kunt heel goed voorbereid zijn en alsnog ondersteboven gespeeld worden natuurlijk. Vond over die twee wedstrijden juist wel duidelijk worden dat wij meer kwaliteit hebben. Het enige wat je moet hopen is dat zij niet volledig achterover gaan leunen, want zoals @hhh38 al zei hebben we daar wat meer moeite mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:03 schreef F.M.D. het volgende:
Slavia werd in de Kuip overrompeld de 1e helft. Spelers gaven aan onder de indruk te zijn na afloop. Precies daarom is dit niet zo een gunstige loting, omdat ze nu voorbereid zijn. Ze zullen hun lessen trekken. Het verassingselement is weg.
Ik heb niet echt een beeld van deze keeper eigenlijk.quote:
Zoals Benita gisteren speelde mag hij wel wat vaker invallen. Wat een baasquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:19 schreef Caland het volgende:
Is Hall trouwens weer eens geblesseerd of is Benita hem voorbij?
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:19 schreef Caland het volgende:
Is Hall trouwens weer eens geblesseerd of is Benita hem voorbij?
Lekker onbevangen inderdaad, maar op basis van zo weinig minuten kan je dat natuurlijk niet zeggen. Hoop echt dat ie door kan breken want Hall is volgens mij veel te blessuregevoelig.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoals Benita gisteren speelde mag hij wel wat vaker invallen. Wat een baas![]()
Volgend jaar gewoon met Pedersen - Benita verder. Geert naar het centrum.
Ik heb gisteren eigenlijk niks van de wedstrijd meegekregen maar zag net wat beelden. Zag er prima uitquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoals Benita gisteren speelde mag hij wel wat vaker invallen. Wat een baas![]()
Volgend jaar gewoon met Pedersen - Benita verder. Geert naar het centrum.
Daarom zeg ik ook ‘zoals hij gisteren speelde’quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lekker onbevangen inderdaad, maar op basis van zo weinig minuten kan je dat natuurlijk niet zeggen. Hoop echt dat ie door kan breken want Hall is volgens mij veel te blessuregevoelig.
Rechtsback lijk je in ieder geval prima te zitten, hadden we op links die luxe maarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook ‘zoals hij gisteren speelde’
Dat doet dan ook helemaal niemand.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Mensen die zich al rijk rekenen![]()
Ik denk dat de tegenstand groter zal zijn dan in de voorronde
Boete voor trappen blokkeren en vuurwerkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
Wanneer maakt de UEFA eigenlijk eventuele straffen doorgaans bekend?
Bedoel meer na de wedstrijd in Belgrado.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Boete voor trappen blokkeren en vuurwerk
Graag gedaan
Wat is daar gebeurd dan? Dat heb ik denk ik gemist.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedoel meer na de wedstrijd in Belgrado.
Staat een voorwaardelijke straf open, zal je zien dat het uitvak in Praag leeg moet blijven
teletekst supporterquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat is daar gebeurd dan? Dat heb ik denk ik gemist.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat is daar gebeurd dan? Dat heb ik denk ik gemist.
Volgens mij begin van de week erna.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
Wanneer maakt de UEFA eigenlijk eventuele straffen doorgaans bekend?
Ohquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hoorde dat dat uitvak zo ongeveer de hele wedstrijd bekogeld werd![]()
Is maar de vraag of zo’n UEFA waarnemer het ziet en wie de schuld dan krijgt uiteraard.
Ik heb even voor je gezocht; Stade Rennes - Vitesse was 25 november en de straf dat ze geen publiek mochten meenemen de volgende pot werd 10 december bekend. Feyenoord kreeg toen ook de boete voor de wedstrijd uit bij Slavia Praag. Vitesse ging in beroep (want het was uiteraard niet de schuld van de Vitesse fans) en de uitslag daarvan kwam op 21 januari. Was toen geen noodzaak om dat sneller te doen natuurlijk maar dat eventuele beroep zullen ze nu wel rapper doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedoel meer na de wedstrijd in Belgrado.
Staat een voorwaardelijke straf open, zal je zien dat het uitvak in Praag leeg moet blijven
Rijnmond bericht er ook al over, 29 maart uitspraakquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gezocht; Stade Rennes - Vitesse was 25 november en de straf dat ze geen publiek mochten meenemen de volgende pot werd 10 december bekend. Feyenoord kreeg toen ook de boete voor de wedstrijd uit bij Slavia Praag. Vitesse ging in beroep (want het was uiteraard niet de schuld van de Vitesse fans) en de uitslag daarvan kwam op 21 januari. Was toen geen noodzaak om dat sneller te doen natuurlijk maar dat eventuele beroep zullen ze nu wel rapper doen.
Ik kan zo de nieuwe Sinclair Bischop worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Rijnmond bericht er ook al over, 29 maart uitspraak
[ twitter ]
Nou, die uitslag lijkt me ook wel duidelijk ja. Mooi klote
Met een uitverbod zal dat ook vrijwel onmogelijk zijn ben ik bang.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan zo de nieuwe Sinclair Bischop worden.
Hoop het niet voor je, maat. Geen kans bij zo'n potje op thuiskaarten neem ik aan? (hoewel dat de sfeer sowieso zal drukken)
Oh, ja natuurlijk. Je kunt wel merken dat ik meestal voor de teevee zit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een uitverbod zal dat ook vrijwel onmogelijk zijn ben ik bang.
Die heeft sowieso steeds minder scoops krijg ik het idee, ook dat keepertje wist ‘ie niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:26 schreef Zipportal het volgende:
Zoldermongool mist al het nieuws weer. Te druk met euro's minnen op Transfermarkt.
Gewoon.
Lijkt een beetje zijn bronnen te verliezen inderdaad. Het blijkt dat Feyenoord hem liever geen info meer geeft. Iets met onprofessioneel gedragquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft sowieso steeds minder scoops krijg ik het idee, ook dat keepertje wist ‘ie niet.
Erg mooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:26 schreef Zipportal het volgende:
Zoldermongool mist al het nieuws weer. Te druk met euro's minnen op Transfermarkt.
Gewoon.
Dus jij gaat niet kijken?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Denken mensen echt dat we een kans maken aanstaande zondag?
Onmogelijk met de Var en de instrukties die de knjb geeft aan de scheidsrechers
ik verwacht weer een scheidsrechterlijke dwaling komende zondag
knjb wil 020 kampioen maken
Kwartfinale zonder uitfans, vervolgens de halve finale weer een paar fakkels en dan de finale zonder fans. Dat fanatieke publiek is top en fakkels zijn leuk, maar ze zijn tegelijkertijd te dom om te poepen. Ze weten niet wanneer ze een keer normaal moeten doen. Kies je moment zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Das goed klote ja. Maar ach, krijg je die schorsing niet volgende wedstrijd dan krijg je hem een potje later.
Nouja ze zijn wel gek bij de UEFA maar zo gek nou ook weer nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kwartfinale zonder uitfans, vervolgens de halve finale weer een paar fakkels en dan de finale zonder fans.
Halve finale in Marseille is garantie op problemen. Misschien kunnen ze zich in het stadion nog wel inhouden maar het is wel een realistisch scenario dat je dan geen fans naar de finale mag sturen inderdaad...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kwartfinale zonder uitfans, vervolgens de halve finale weer een paar fakkels en dan de finale zonder fans. Dat fanatieke publiek is top en fakkels zijn leuk, maar ze zijn tegelijkertijd te dom om te poepen. Ze weten niet wanneer ze een keer normaal moeten doen. Kies je moment zou ik zeggen.
De eerste wedstrijd begonnen ze ook niet in hun sterkste opstelling.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:03 schreef F.M.D. het volgende:
Slavia werd in de Kuip overrompeld de 1e helft. Spelers gaven aan onder de indruk te zijn na afloop. Precies daarom is dit niet zo een gunstige loting, omdat ze nu voorbereid zijn. Ze zullen hun lessen trekken. Het verassingselement is weg.
Niet de leukste loting inderdaad, maar sportief wel gunstig. We zouden ze nog een keer moeten kunnen hebben, hoewel ik ook wel denk dat ze beter voor de dag zullen komen dan de eerste keer. De tweede helft in de Kuip vond ik ze al sterk terugkomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd begonnen ze ook niet in hun sterkste opstelling.
Geen erg fijne loting, ik zie ook liever een tegenstander waar we nog niet tegen hebben gespeeld. Leicester was mooi geweest. Slavia spreekt niet zo aan maar is wel te pakken denk ik voor een 2e keer. Ze krijgen de doelpuntjes toch vrij makkelijk om de oren.
Niveau AZ. Makkelijk te pakken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Niet de leukste loting inderdaad, maar sportief wel gunstig. We zouden ze nog een keer moeten kunnen hebben, hoewel ik ook wel denk dat ze beter voor de dag zullen komen dan de eerste keer. De tweede helft in de Kuip vond ik ze al sterk terugkomen.
Geen uitfans zou wel heel zonde zijn.
Ik kijk altijdquote:
Wij ook....quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd begonnen ze ook niet in hun sterkste opstelling.
Geen erg fijne loting, ik zie ook liever een tegenstander waar we nog niet tegen hebben gespeeld. Leicester was mooi geweest. Slavia spreekt niet zo aan maar is wel te pakken denk ik voor een 2e keer. Ze krijgen de doelpuntjes toch vrij makkelijk om de oren.
Haha arnequote:
Ja nee, dit is niet veel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:37 schreef fetX het volgende:
Buiten Dermane, Hartjes, Hartman en Benita vind ik het trouwens niet zoveel.
Van Persie?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ergens heb ik de hoop dat de Pers ooit hoofdtrainer van Feyenoord gaat worden. Denken jullie dat hij dat kan?
als mario been het kan..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ergens heb ik de hoop dat de Pers ooit hoofdtrainer van Feyenoord gaat worden. Denken jullie dat hij dat kan?
Wat een enorme teringhond is die Valentijn.quote:
naar dit soort dingen kijken en je dan gaan zitten ergerenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een enorme teringhond is die Valentijn.Met z'n corona.
Puur om te naaien.
Geen idee. Zie het om een uurtje of half 5 wel.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:02 schreef Oostblokkert het volgende:
Wie gaat vanmiddag de eigen goal maken namens ons?
Ga je niet kijken?quote:Op zondag 20 maart 2022 12:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee. Zie het om een uurtje of half 5 wel.
Sven van Beek als veldbestormer.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:02 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik las net dat Feyenoord de enige Eredivisie tegenstander is waartegen Berghuis nog niet heeft gescoord.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:02 schreef Oostblokkert het volgende:
dat zou jammer zijnquote:Op zondag 20 maart 2022 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik las net dat Feyenoord de enige Eredivisie tegenstander is waartegen Berghuis nog niet heeft gescoord.
Ik ga ff geld inzetten op hattrickje van Steven...
Oh ja, met publiek ook nog...quote:Op zondag 20 maart 2022 13:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet oprecht nog niet of ik ga kijken
Uiteindelijk waarschijnlijk wel, maar je weet toch al dat dit 3-0 wordt. En afgelopen paar jaar was er tenminste geen publiek, het gezang en gejuich van die gasten vind ik bloedirritant en haast net zo vervelend als het puntverlies an sich. Iets wat ik tegen andere clubs best kan hebben trouwens, de reactie van de fans. Misschien met geluid op mute kijken dan maar.
Niet verwacht dat Nelson de strijd om de rechtsbuiten plek zou winnen, maar wel lekker dreigend tegen de trage Blindquote:
Ik zou altijd met Linssen beginnen, dan staat er druk op de opbouw. Met Dessers is het opjagen maar halfbakken.quote:
Ik ga kijken RRijnmond aan... Helpt tenminste ietsquote:Op zondag 20 maart 2022 13:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet oprecht nog niet of ik ga kijken
Uiteindelijk waarschijnlijk wel, maar je weet toch al dat dit 3-0 wordt. En afgelopen paar jaar was er tenminste geen publiek, het gezang en gejuich van die gasten vind ik bloedirritant en haast net zo vervelend als het puntverlies an sich. Iets wat ik tegen andere clubs best kan hebben trouwens, de reactie van de fans. Misschien met geluid op mute kijken dan maar.
In Arne we trust.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nelson op Blind zetten is helemaal geen verkeerd plan.
Dan komt het goed.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:47 schreef Zipportal het volgende:
Lee Euromast NU op RTV Rijnmond. @:de_kraam
Dat je een idioot was, mocht bekend zijn. Hier doe je het weer eens bewijzenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:33 schreef klaasweetalles het volgende:
hoop dat heel die arena in de fik vliegt
Doe normaal debiel.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:33 schreef klaasweetalles het volgende:
hoop dat heel die arena in de fik vliegt
Same, ze beginnen lekker... Hopelijk kunnen ze die ajax spelers dusdanig uitlokken dat ze een paar kaarten krijgenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Totaal niet naar deze wedstrijd toegeleefd.
Maar ik vind het nu toch wel weer spannend.
Dit eigenlijk wel ja. Vooral omdat het begin hoopgevend is. Dus wordt het 3-0.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Totaal niet naar deze wedstrijd toegeleefd.
Maar ik vind het nu toch wel weer spannend.
ajax fan commentatorquote:Op zondag 20 maart 2022 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, commentatoren vinden het fantastisch
F side zet zichzelf weer voor lul, voor binnen 10 minuten; Slot GODquote:Op zondag 20 maart 2022 14:43 schreef Tomatenboer het volgende:
In ieder geval een lekker begin.
Maar ik waak nog steeds voor teveel optimisme.
Zelfs als Feyenoord in minuut 85 met 0-3 voorstaat ben ik er nog niet gerust op gezien het verleden..quote:Op zondag 20 maart 2022 14:43 schreef Tomatenboer het volgende:
In ieder geval een lekker begin.
Maar ik waak nog steeds voor teveel optimisme.
Eens, Feyenoord is heel goed in staat om zo'n voorsprong binnen 5 minuten volledig om te buigen naar een verliesquote:Op zondag 20 maart 2022 14:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zelfs als Feyenoord in minuut 85 met 0-3 voorstaat ben ik er nog niet gerust op gezien het verleden..
Idd, heeft lang genoeg geduurd die blessure tijdquote:Op zondag 20 maart 2022 14:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het wel weer mooi geweest, fluit maar af.
Oh, perfect wordt er zeker niet gespeeld. Getuige ook dat ajax al 5 minuten de betere is ondertussen.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mag ik nog wel even zeggen dat Til die bal waardeloos inschoot? Die is echt niet in vorm de laatste tijd.
Dat mag je gewoon zeggen! Het is belachelijk maar bij zo’n 1 op 1 kans tegen Ajax faalt Feyenoord zo vaak opzichtig dat je het al volledig ziet aankomen. Gelukkig is Sini scherp.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mag ik nog wel even zeggen dat Til die bal waardeloos inschoot? Die is echt niet in vorm de laatste tijd.
? Hij raakt 'm niet eens aan... De baby z'n luier zit gewoon vol.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:57 schreef Pistolero het volgende:
Die Antony wordt weer letterlijk en figuurlijk kapot gespeeld door Malacia.
Op z’n Linssens ingeschoten.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mensen die dachten dat Feyenoord een reële kans maaktequote:Op zondag 20 maart 2022 15:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tering die voorspellingen komen wel uit zeg.Je hebt eindelijk eens een serieuze kans maar hebt een kutkeeper waardoor je niet wint.
Het was niet de eerste keer dat Ajax vrij kon uithalen van een afstandje. Feyenoord komt er even niet meer uit.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:00 schreef Haringkop het volgende:
Toornstra gaat ook niet vrijuit, laten Gravenberch helemaal loppen..
Nou nou, vanaf minuut 15 ofzo heb je niks meer te vertellen en was het wachten op de tegengoal.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:01 schreef fetX het volgende:
25 minuten niets aan de hand en dan uit het niets 1–1. Het is net alsof je in de Arena speelt.
Het staat nog altijd maar 1-1.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mensen die dachten dat Feyenoord een reële kans maakte
Was niet vanuit het niets joh.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:01 schreef fetX het volgende:
25 minuten niets aan de hand en dan uit het niets 1–1. Het is net alsof je in de Arena speelt.
Je stream loopt achterquote:Op zondag 20 maart 2022 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het staat nog altijd maar 1-1.
Jan Jood geeft commentaar?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:04 schreef Pistolero het volgende:
Tilgod![]()
Wie is deze commentator eigenlijk, hoe kan je zo doods en ongeïnteresseerd commentaar geven bij een klassieker?
Aan het begin van de week dacht ik dat serieus.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mensen die dachten dat Feyenoord een reële kans maakte
Leo Mompelburgerquote:Op zondag 20 maart 2022 15:04 schreef Pistolero het volgende:
Tilgod![]()
Wie is deze commentator eigenlijk, hoe kan je zo doods en ongeïnteresseerd commentaar geven bij een klassieker?
Ik niet, ookquote:Op zondag 20 maart 2022 15:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Aan het begin van de week dacht ik dat serieus.
Beste Klassieker in wat? 5-10 jaar?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:04 schreef Divje het volgende:
Deze wedstrijd gaat me weer wat jaren van m'n leven kosten zo te zien
Waren amper in de 16 geweest. Maar goed, het cadeautje is weer terug.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Was niet vanuit het niets joh.
Oh en nu is het 1-2
Ik niet, maar ben ook niet meer zeker van verliesquote:Op zondag 20 maart 2022 15:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
2 goals voor het eerst sinds 2005.En daarvoor alleen in 2001 en 1987.
Ik begin er echt in te geloven nu.
2 goals in Amsterdam gebeurt echt nooit. Hoe dan ook nu al een vrij unieke wedstrijd. Kunnen weer in de doelpuntencompilaties de komende jaren als je verliest.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik niet, maar ben ook niet meer zeker van verlies
DVD, dit, datquote:Op zondag 20 maart 2022 15:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
2 goals in Amsterdam gebeurt echt nooit. Hoe dan ook nu al een vrij unieke wedstrijd. Kunnen weer in de doelpuntencompilaties de komende jaren als je verliest.
Maar ze kregen wel erg veel ruimte voorin om uit te halen. Dan is het wachten tot hij een keer goed valt, ook al is Ajax erg slordig voorin. Maar je merkt dat Ajax het hoge druk zetten van Feyenoord vreselijk vindt. Iedere balverovering van Feyenoord is levensgevaarlijk.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Waren amper in de 16 geweest. Maar goed, het cadeautje is weer terug.
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ah de kans op 1-3. Dan zal de 2-2 zo wel vallen.
Heel goed inderdaad!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De Geert speelt wel als een absolute legende.
Elke counter is levensgevaarlijk. Echt heerlijk om te zien dit tot nu toe.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is Ajax achterin aan het doen allemaal, niet normaal
2 goals uit 4 levensgrote kansen is voor Feyenoordbegrippen best prima, zeker als je kijkt naar de laatste paar weken.quote:
Zeker waarquote:Op zondag 20 maart 2022 15:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
2 goals uit 4 levensgrote kansen is voor Feyenoordbegrippen best prima, zeker als je kijkt naar de laatste paar weken.
2 goals uit 4 kansen is vooral tegen Ajax een beter rendement dan de laatste 10 jaar ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
2 goals uit 4 levensgrote kansen is voor Feyenoordbegrippen best prima, zeker als je kijkt naar de laatste paar weken.
Had moeten passenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou me overigens niet verbazen als de VAR een overtreding van Dessers zou hebben gezien als ie die 1-3 had gemaakt
Tuurlijk, maar dan zou ie nog steeds een overtreding gemaakt hebben natuurlijk. Althans ik denk dat er wel gekeken zou worden.quote:
Ja al wordt dat altijd wel wat makkelijk geroepen. Hij moest zich eerst uit het duel losrukken, dan ben je niet bezig met een medespeler die in het centrum eventueel nog staat te wachten.quote:
Klopt, maar zodra hij de bal heeft zie je een hoop tekortkomingen.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:22 schreef Pistolero het volgende:
Ik moet zeggen, het verdedigende werk van Nelson valt me niet tegen.
Ben jij nou voor Feyenoord eigenlijk?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Voorsprong in Amsterdam bij rust voor het eerst sinds 2005. Ook voor het eerst 2 goals sinds 2005 daar.
Zou de goals maar alvast heel erg koesteren want dit is al heel erg uniek.
Zal allemaal wel, maar als we niet winnen hebben we hier geen reet aan. Ik wil weer eens 3 punten meenemen, maar ik denk dat we dan zeker nog een goal moeten maken. Ajax gaat vast nog scorenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Voorsprong in Amsterdam bij rust voor het eerst sinds 2005. Ook voor het eerst 2 goals sinds 2005 daar.
Zou de goals maar alvast heel erg koesteren want dit is al heel erg uniek.
Grootste probleem is je keeper dan. Die gaat je echt nog punten kosten, grabbelaar.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, maar als we niet winnen hebben we hier geen reet aan. Ik wil weer eens 3 punten meenemen, maar ik denk dat we dan zeker nog een goal moeten maken. Ajax gaat vast nog scoren
Dat betwijfel ik eigenlijk, ik vind ze voorin enorm machteloos ogen. Die goal was al een cadeau van onze eigen jood.quote:
Je weet toch hoe dat gaat daar? Valt echt nog wel een balletje goed.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik eigenlijk, ik vind ze voorin enorm machteloos ogen. Die goal was al een cadeau van onze eigen jood.
Ajax is elke keer dat ze er doorheen komen en rond de 16 van Feyenoord staan wel levensgevaarlijk. Al een paar keer balletje voorlangs waar ze alleen maar een voet tegen hoeven te zetten en het is raak. Kan me niet voorstellen dat Ajax niet meer scoort eigenlijk.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik eigenlijk, ik vind ze voorin enorm machteloos ogen. Die goal was al een cadeau van onze eigen jood.
Juich nou gewoon niet te vroeg. Dit gaat al 40 jaar vrijwel altijd fout. En Ajax schiet ook vandaag weer de enige kans er meteen weer in dus dat zal de tweede helft ook wel weer gebeuren.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat vandaag sowieso al niet zoals het normaal daar gaat lolquote:Op zondag 20 maart 2022 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Je weet toch hoe dat gaat daar? Valt echt nog wel een balletje goed.
Eens wel, goed snel die pass gegeven op Til bij de 0-1 ook terwijl ie normaal vaak wel de neiging tot te veel dribbelen vind ik.quote:
Ja behalve dan dat je weer niet het maximale uit je kansen haalt want 1-3 had wel gemoeten vind ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat vandaag sowieso al niet zoals het normaal daar gaat lol
We zijn daar de afgelopen 15 jaar best een aantal keer de betere geweest met de nodige kansen en op de een of andere manier weet Ajax er dan nog wel 1 of 3 punten uit te slepen, dus voorlopig ga ik nog nergens vanuit.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat vandaag sowieso al niet zoals het normaal daar gaat lol
Ik ben er pas gerust op, als Makkelie afgefloten heeft. Tot de laatste seconde kan Feyenoord het nog weggeven.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Juich nou gewoon niet te vroeg. Dit gaat al 40 jaar vrijwel altijd fout. En Ajax schiet ook vandaag weer de enige kans er meteen weer in dus dat zal de tweede helft ook wel weer gebeuren.
Echt alleen in de edities van 2012 en 2015 was je beter. Vorig jaar had je wel gelijkspel verdiend.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:32 schreef fetX het volgende:
[..]
We zijn daar de afgelopen 15 jaar best een aantal keer de betere geweest met de nodige kansen en op de een of andere manier weet Ajax er dan nog wel 1 of 3 punten uit te slepen, dus voorlopig ga ik nog nergens vanuit.
Ik vrees vooral dat we het niet gaan volhouden om de verdediging van Ajax klem te zetten en om de scherpte in de counters te houden. Dan gaan we toch een linie naar achteren moeten en dan wordt het echt tegenhouden.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:32 schreef fetX het volgende:
[..]
We zijn daar de afgelopen 15 jaar best een aantal keer de betere geweest met de nodige kansen en op de een of andere manier weet Ajax er dan nog wel 1 of 3 punten uit te slepen, dus voorlopig ga ik nog nergens vanuit.
Ik zeg toch ook een aantal keer? Doe niet zo vermoeiend.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Echt alleen in de edities van 2012 en 2015 was je beter. Vorig jaar had je wel gelijkspel verdiend.
Ik ga ook gewoon uit van 4-2 nog steedsquote:Op zondag 20 maart 2022 15:36 schreef Cupfighter het volgende:
Het is zaak snel die 1-3 er in te schieten, je bent gewoon beter, anders doe je jezelf weer tekort en maken die gasten 2-2 en misschien erger
Bidden dat god net zo genadig is als voor Go Ahead dan.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees vooral dat we het niet gaan volhouden om de verdediging van Ajax klem te zetten en om de scherpte in de counters te houden. Dan gaan we toch een linie naar achteren moeten en dan wordt het echt tegenhouden.
Ja, ik ben erg bang dat dit 3 2 wordt.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:36 schreef Cupfighter het volgende:
Het is zaak snel die 1-3 er in te schieten, je bent gewoon beter, anders doe je jezelf weer tekort en maken die gasten 2-2 en misschien erger
Doet gewoon even een Antony'tje en terecht.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Marciano.Echt zet die Roemeen er maar in.
Dit ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon uit van 4-2 nog steeds
2-6 is leukerquote:Op zondag 20 maart 2022 15:41 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Ja, ik ben erg bang dat dit 3 2 wordt.
HOOP op een knotsgekke 2 4 natuurlijk
Vier dat feest nou gewoon over 35 minuten Gurney.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een angst hier
Gezien het verleden niet ongegrond hoor, maar qua wedstrijdbeeld zit de 2-2 er niet aan te komen (even afkloppen)
Resultaten uit het verleden wegen zwaarquote:Op zondag 20 maart 2022 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een angst hier
Gezien het verleden niet ongegrond hoor, maar qua wedstrijdbeeld zit de 2-2 er niet aan te komen (even afkloppen)
Juist daarom zal hij ongetwijfeld zo vallen. Het blijft wel Feyenoord heh.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een angst hier
Ja het is vreemd. Tegen Ajax er van uitgaan dat het goedkomt zit er gewoon niet inquote:Op zondag 20 maart 2022 15:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden wegen zwaar
Begrijp je de definitie van ‘even afkloppen’ nietquote:Op zondag 20 maart 2022 15:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vier dat feest nou gewoon over 35 minuten Gurney.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |