Zijn ook leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
moet toch wel een beetje om Nouch en Salar lachen
maar als je er naast zit wordt je volgens mij knetter gek van
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn ook leuk.
Leuker dan die afstandelijke vriendschap tussen Tob en Grace
In de zon en aan de roze vlaggetjes te zien bij Kristof, geen zuchtje wind.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:26 schreef Poeziewoes het volgende:
Hebben ze een hittegolf besteld boven het BB huis?
ze heeft het zo slechtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:29 schreef Ireth het volgende:
Krees heeft het geld het meest nodig....
Ze eet elke week pizza... en daarbij nog geregeld KFC...
Arm kind...
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:40 schreef jorietje het volgende:
Ze proberen te raden wat de temperatuur is. Buiten de hekken zo’n graadje of 17/18, maar binnen de hekken voelt het als 25 graden. Ik moet ook van die hekken!
ik zie dat wel gebeuren jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:45 schreef jorietje het volgende:
Het is wel weer een typische cos dag waarbij het absoluut niet erg is dat ik de rest van de middag nog mag werken… Tenzij een oud bewoner die pizza’s komt brengen natuurlijk
Leuke twist.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:45 schreef jorietje het volgende:
Het is wel weer een typische cos dag waarbij het absoluut niet erg is dat ik de rest van de middag nog mag werken… Tenzij een oud bewoner die pizza’s komt brengen natuurlijk
letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:01 schreef Ireth het volgende:
Toop heeft niet alleen grote voeten maar ook hele lange tenen zie ik nu!
ik pasquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:11 schreef Krambo het volgende:
Misschien komt Kitty zelfgemaakte pizza's langsbrengen
Ze kunnen het niet zetten dat Salar is gekozenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:18 schreef Angelique61 het volgende:
Wat een stelletje kleuters Toob en Grace
Dom, straks moet er toch eentje weer aansluiten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet zetten dat Salar is gekozen
Ja das heel jammer Een van die twee krijgt het nog moeilijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dom, straks moet er toch eentje weer aansluiten.
Goooohhhhhhhhhhhhh en juist zei zegt dat????quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:21 schreef ledn81 het volgende:
Grace vindt dat andere bewoners willen opvallen en overdreven doen
Het gaat vooral weer over Kristof. Tobi en Grace vinden dat de anderen zich weer afsluiten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:22 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Goooohhhhhhhhhhhhh en juist zei zegt dat????
Die zeiksnor tobias ook, zegt dat de 3 anderen expres ergens anders gaan zitten omdat ze dat willen, hij vind dat de zon daar niet anders is dan waar hij nu zit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:21 schreef ledn81 het volgende:
Grace vindt dat andere bewoners willen opvallen en overdreven doen
Ik ook gedaan tactischquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een keertje dan. Tactisch.
Ze hebben er net een hele tijd bij gezeten me dunkt!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:24 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Die zeiksnor tobias ook, zegt dat de 3 anderen expres ergens anders gaan zitten omdat ze dat willen, hij vind dat de zon daar niet anders is dan waar hij nu zit.
Tobias geeft altijd de anderen de schuld van zijn negatieve dingen die hij vind en doet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben er net een hele tijd bij gezeten me dunkt!
Dacht dat die andere er al zaten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:24 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Die zeiksnor tobias ook, zegt dat de 3 anderen expres ergens anders gaan zitten omdat ze dat willen, hij vind dat de zon daar niet anders is dan waar hij nu zit.
Niet normaal!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:35 schreef Lillfex het volgende:
Jeetje het zijn net dieren die aan het eten zijn en dan druk ik het nog netjes uit
Opgewarmde pizza's dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
Logisch dat het lang duurde, de pizza komt uit België.![]()
www.kingslizepizza.be
Nou sorry bekijk de rest ook even. Ze doen allemaal of ze in jaren geen eten hebben gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:33 schreef Verida het volgende:
Salar zit te schransen alsof hij in geen weken gegeten heeft
Salar viel mij als eerste op, die zat aan die kippenpoot te kluiven alsof hij in geen weken gegeten had en Kris was nog niet eens begonnen op dat momentquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:38 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou sorry bekijk de rest ook even. Ze doen allemaal of ze in jaren geen eten hebben gehad
Nou vreselijk zeg zou zouden echt hongerige mensen eten maar hunquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:35 schreef Lillfex het volgende:
Jeetje het zijn net dieren die aan het eten zijn en dan druk ik het nog netjes uit
in de GR met eigen eten, romantisch met een foto van hun beiden erbij. En natuurlijk niet op beeldquote:
lijken wel vingersquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:01 schreef Ireth het volgende:
Toop heeft niet alleen grote voeten maar ook hele lange tenen zie ik nu!
GR? Oh game room en dan moeten die wolven nog delen ook hebben ze daar rekening mee gehouden??quote:
De pizza's waar Patje vorig jaar mee aankwam waren ook van Kingslize. Gesponsord dus wss.quote:
quote:Op zondag 4 april 2021 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
komt die pizza uit Belgie? ik google net op kingslize maar geen in Nederland zie ik staan
Oh ok afscheidsdinerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
in de GR met eigen eten, romantisch met een foto van hun beiden erbij. En natuurlijk niet op beeld
Hun hebben daar eten met zn 2enquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
GR? Oh game room en dan moeten die wolven nog delen ook hebben ze daar rekening mee gehouden??
Vorig jaar ook 2 Belgen en 2 Nederlanders in de finale week.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is wel gezegd. 2 Nederlander/2 Belgen in de finale. Hoe moeilijk kan het zijn.
Hij kluift slecht af ook zit nog zooitje kip aan niet normaalquote:
En het waren de kijkers die dat mochten beslissen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vorig jaar ook 2 Belgen en 2 Nederlanders in de finale week.
Maar 3 zaten in de echte finale.
Salar zeurt alleen maarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Is nooit goed bij salar zeg nu weer zeuren om drinken
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Haha, Salar hapt naar adem![]()
[ afbeelding ]
Salar was vorige week al misselijk van drie eetlepels mayonaise,quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou ze vandaag maar geen eten meer geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |