Niet normaal!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:35 schreef Lillfex het volgende:
Jeetje het zijn net dieren die aan het eten zijn en dan druk ik het nog netjes uit
Opgewarmde pizza's dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
Logisch dat het lang duurde, de pizza komt uit België.![]()
www.kingslizepizza.be
Nou sorry bekijk de rest ook even. Ze doen allemaal of ze in jaren geen eten hebben gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:33 schreef Verida het volgende:
Salar zit te schransen alsof hij in geen weken gegeten heeft
Salar viel mij als eerste op, die zat aan die kippenpoot te kluiven alsof hij in geen weken gegeten had en Kris was nog niet eens begonnen op dat momentquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:38 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou sorry bekijk de rest ook even. Ze doen allemaal of ze in jaren geen eten hebben gehad
Nou vreselijk zeg zou zouden echt hongerige mensen eten maar hunquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:35 schreef Lillfex het volgende:
Jeetje het zijn net dieren die aan het eten zijn en dan druk ik het nog netjes uit
in de GR met eigen eten, romantisch met een foto van hun beiden erbij. En natuurlijk niet op beeldquote:
lijken wel vingersquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:01 schreef Ireth het volgende:
Toop heeft niet alleen grote voeten maar ook hele lange tenen zie ik nu!
GR? Oh game room en dan moeten die wolven nog delen ook hebben ze daar rekening mee gehouden??quote:
De pizza's waar Patje vorig jaar mee aankwam waren ook van Kingslize. Gesponsord dus wss.quote:
quote:Op zondag 4 april 2021 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
komt die pizza uit Belgie? ik google net op kingslize maar geen in Nederland zie ik staan
Oh ok afscheidsdinerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
in de GR met eigen eten, romantisch met een foto van hun beiden erbij. En natuurlijk niet op beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |