ik pasquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:11 schreef Krambo het volgende:
Misschien komt Kitty zelfgemaakte pizza's langsbrengen
Ze kunnen het niet zetten dat Salar is gekozenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:18 schreef Angelique61 het volgende:
Wat een stelletje kleuters Toob en Grace
Dom, straks moet er toch eentje weer aansluiten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet zetten dat Salar is gekozen
Ja das heel jammer Een van die twee krijgt het nog moeilijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dom, straks moet er toch eentje weer aansluiten.
Goooohhhhhhhhhhhhh en juist zei zegt dat????quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:21 schreef ledn81 het volgende:
Grace vindt dat andere bewoners willen opvallen en overdreven doen
Het gaat vooral weer over Kristof. Tobi en Grace vinden dat de anderen zich weer afsluiten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:22 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Goooohhhhhhhhhhhhh en juist zei zegt dat????
Die zeiksnor tobias ook, zegt dat de 3 anderen expres ergens anders gaan zitten omdat ze dat willen, hij vind dat de zon daar niet anders is dan waar hij nu zit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:21 schreef ledn81 het volgende:
Grace vindt dat andere bewoners willen opvallen en overdreven doen
Ik ook gedaan tactischquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een keertje dan. Tactisch.
Ze hebben er net een hele tijd bij gezeten me dunkt!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:24 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Die zeiksnor tobias ook, zegt dat de 3 anderen expres ergens anders gaan zitten omdat ze dat willen, hij vind dat de zon daar niet anders is dan waar hij nu zit.
Tobias geeft altijd de anderen de schuld van zijn negatieve dingen die hij vind en doet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben er net een hele tijd bij gezeten me dunkt!
Dacht dat die andere er al zaten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:24 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Die zeiksnor tobias ook, zegt dat de 3 anderen expres ergens anders gaan zitten omdat ze dat willen, hij vind dat de zon daar niet anders is dan waar hij nu zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |