Omtzigt is beflikkerd.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Als Hugo valt, dan moet Piter Omtzigt mee. Die heeft hem regelrecht naar de premier geleid.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ondkapjes-ministerie
Een autistische econometrist zou zo door die charismaloze droplul van een Sywert heen moeten zien, met zijn mooie praatjes.quote:
Autistisch daar ga je al. Die kunnen geen mensen lezen.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een autistische econometrist zou zo door die charismaloze droplul van een Sywert heen moeten zien, met zijn mooie praatjes.
Hopelijk slaat iemand jou een keer zeer gericht op je bek. En hou je er wat aan over.quote:Op maandag 28 maart 2022 18:57 schreef superniger het volgende:
NEEEE GODVERDOMME NEEEEE.
HOPELIJK SLAAT IEMAND MARTIJN KONING OP ZIJN BEK.
[ twitter ]
Ik geniet van de Knorrepodcast. Van Opzeeland is ook geweldig.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:15 schreef superniger het volgende:
Martijn 'How can I make this about me' Koning
Barney.gifquote:Op maandag 28 maart 2022 23:14 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hopelijk slaat iemand jou een keer zeer gericht op je bek. En hou je er wat aan over.
Het bestaat. Een Martijn Koning fan.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik geniet van de Knorrepodcast. Van Opzeeland is ook geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |