Oh, waarom niet? Vroeg hij de hoofdprijs?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Peter Gillis wilde wel 4000 opvangen in zijn vakantieparken, maar dat voldeed blijkbaar niet aan de basisbehoeften
Ik koop wel een elektrische kachel.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:47 schreef svann het volgende:
We moeten allemaal leren breien, zodat we volgende winter een dikke trui hebben.
Ik koop wel een extra fleece.
Hij is niet eens teruggebeld door het COA schijnt, die zagen het niet zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:44 schreef svann het volgende:
[..]
Oh, waarom niet? Vroeg hij de hoofdprijs?
Kutkachel manquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:50 schreef Gehrman het volgende:
Ik heb hier weleens gelezen dat we een minister van energieonafhankelijkheid nodig hebben.
Ik zou ze eens naar Rutte sturen. Hij zoekt nog een opvolger.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn FOK! posts zouden op de verplichte leeslijst van iedere politicus in het land moeten komen. Dat zou een hoop ellende schelen en dit land nog gaver maken.
Als je eerst even wat middeleeuwse methoden schrapt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn FOK! posts zouden op de verplichte leeslijst van iedere politicus in het land moeten komen. Dat zou een hoop ellende schelen en dit land nog gaver maken.
Sinds vier jaar een Bora, ik wil niet meer terug naar gas, en ik kook best graag.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:15 schreef svann het volgende:
Lang leve de inductie!
Fijn weekend, allen.
Nog even een nietje er doorheen slaan voor de samenhang.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@ikweethetooknietquote:Op maandag 28 maart 2022 18:57 schreef superniger het volgende:
NEEEE GODVERDOMME NEEEEE.
HOPELIJK SLAAT IEMAND MARTIJN KONING OP ZIJN BEK.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |