SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Heb ik nu opquote:
K heb een hondje dat heet Keessiequote:
Dat heeft die meeuw ook wel door.quote:
Godverdomme.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:33 schreef Koen66 het volgende:
maar noemt @:haags zichzelf god? Daarvoor werd ie toch opgeroepen?
Met een kruidige afval nasmaakquote:
Waar is dat dan?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:38 schreef chufi het volgende:
Kijk ook nog een fanfare ..
[ afbeelding ]
Ja dat deed ie regelmatig her en derquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:33 schreef Koen66 het volgende:
maar noemt @:haags zichzelf god? Daarvoor werd ie toch opgeroepen?
Zou kunnen.quote:
net als zwaan, dat schijnt ook goor te zijnquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Even gegoogled… Een delicatesse is het in elk geval niet
Alsof ie eerst aan jou vraagt: 'Mag dit, of wil jij het hebben?'quote:
Behalve de hals, gevuld met druiven. Als ik Sjef van Oekel mag gelovenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net als zwaan, dat schijnt ook goor te zijn
je mag ze niet afknallen, ook al is intussen het hele land vergeven van die beestenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Behalve de hals, gevuld met druiven. Als ik Sjef van Oekel mag geloven
Die lelijke nijlganzen vind ik veel vervelender zelfsquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je mag ze niet afknallen, ook al is intussen het hele land vergeven van die beesten
wilde het net ook zeggen, wat een waardeloos shitteam is dat Roma, compleet onverdiendquote:
Ah Nijlganzen zijn dat ... die zitten hier ook in overvloed ...naast al het ander watergevolgte + duivenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die lelijke nijlganzen vind ik veel vervelender zelfs![]()
Lawaaiige krengen zijn dat en zie zijn echt overal
ja echt ... thuis in Arnhem hadden ze ook al mazzel ....quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde het net ook zeggen, wat een waardeloos shitteam is dat Roma, compleet onverdiend
ze doen nog net geen ere-ronde, man man man, zo'n miljoenenploeg , ik zou beschaamd afdruipen na zo'n wanprestatiequote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ja echt ... thuis in Arnhem hadden ze ook al mazzel ....
@puzziepiequote:Op donderdag 17 maart 2022 22:58 schreef engine het volgende:
Bierflesje komt in beweging
[ afbeelding ]
Het mag. Ik ben de beroerdste nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alsof ie eerst aan jou vraagt: 'Mag dit, of wil jij het hebben?'
Wat waren die 2 ronde cirkelvormige dingen in het water op die fotos?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het mag. Ik ben de beroerdste niet
Hier ookquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:58 schreef engine het volgende:
Bierflesje komt in beweging
[ afbeelding ]
Hoeveel heb je van Prisha gekregen .. eerder deze week zat je ook al aan zo'n flesje van Prishquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier ook![]()
[ afbeelding ]
Deze heb ik van Prisha gekregen
Een ‘onderwaterkunstwerk’. Geen idee hoe het er onder water uit ziet, maar het markeert de plek waar ooit een toren stond.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat waren die 2 ronde cirkelvormige dingen in het water op die fotos?
Veel spannender dan dit gaat het niet worden denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:10 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap het niet : Op NSF heb je vaag beeld maar zie ik wel iets SLS -isch op beeld , maar op de Nasa stream krijg je alleen maar geleuter , oh nu zie ik ook iets , oh toch niet . Weer een interview
Twee flesjesquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel heb je van Prisha gekregen .. eerder deze week zat je ook al aan zo'n flesje van Prish
Ja maar zo wazig , of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Veel spannender dan dit gaat het niet worden denk ik
Bij NSF hebben ze wel mooie beelden vind ik.
Nog wel ja...quote:
OK ... viel me meer op dan die vogelquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een ‘onderwaterkunstwerk’. Geen idee hoe het er onder water uit ziet, maar het markeert de plek waar ooit een toren stond.
Cheers!quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier ook![]()
[ afbeelding ]
Deze heb ik van Prisha gekregen
Ik kijk NASA en daar zijn beelden van een brassbandquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar zo wazig , of ligt dat aan mij?![]()
Ik heb niets gedronken verder
Ja dat wel. Maar ze filmen het ook van best een grote afstand.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar zo wazig , of ligt dat aan mij?![]()
Ik heb niets gedronken verder
quote:
Ik heb een ban voor dm en pm.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een ban voor dm en pm.
God mag weten waarom![]()
![]()
![]()
Oke een akkefietje gehad, maar echt hoor
Scherp opgemerkt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... viel me meer op dan die vogel
Ja , ik heb nu al twee keer een fakking fanfare gezien , en dat allemaal om dat ik de rollout wilde volgenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk NASA en daar zijn beelden van een brassband
Ik speel piano en schrijf boekenquote:
Dat is flink balen man.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Gaat nog wel ff durenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , ik heb nu al twee keer een fakking fanfare gezien , en dat allemaal om dat ik de rollout wilde volgen
En sowieso vind ik hun stream vaak ook het leukste om te volgenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar ze filmen het ook van best een grote afstand.
Ik schrijf piano en speel boeken!!quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik speel piano en schrijf boeken
Al die forum mods en Admins kunnen mij niks makenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:24 schreef aloa het volgende:
Maar snel naar bed, ik voel al weer een banhamer van die zogenaamde FA in mijn nek![]()
Geen idee, wat hier nog wel en niet mag.
Ik vind de James Webb telescoop veel spannender.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , ik heb nu al twee keer een fakking fanfare gezien , en dat allemaal om dat ik de rollout wilde volgen
Betrek mij gewoon niet bij die gek aub.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik gezegd dat Haags een god is? man3
Een DM en PM ban?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Lekker dansenquote:
neequote:Op donderdag 17 maart 2022 23:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Betrek mij gewoon niet bij die gek aub.
Zo moeilijk kan het niet zijn.
Dat dacht ik ook ..quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Al die forum mods en Admins kunnen mij niks maken
Ja eh,,,quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een DM en PM ban?![]()
Wat heb jij allemaal uitgespookt aloa![]()
[youtube][quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een DM en PM ban?![]()
Wat heb jij allemaal uitgespookt aloa![]()
Hou op schei uitquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep. Een blauwe Dot.
Ben je mooi klaar mee.
Jij bent degene die mij mentioned ?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee
dat niet
maar Haags is hier prima welkom, hou die haat tussen jullie 2 gewoon buiten dit topic
zo moeilijk kan dat ook niet zijn toch?
Valt ook niet mee te communicerenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hou op schei uit![]()
Mijn laatste bans komen ook door zoiets![]()
![]()
Iemand bedoel ik , fijne mod
dat klopt maar dat was een geintje, sorry daarvoor, dat zal ik laten voortaan, ik wil dit gedoe niet triggerenquote:
Je mag tegenwoordig niet zo veel meer, wordt meteen als crewbash gezien . Je mening geven mag niet .quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:24 schreef aloa het volgende:
Maar snel naar bed, ik voel al weer een banhamer van die zogenaamde FA in mijn nek![]()
Geen idee, wat hier nog wel en niet mag.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat nog wel ff duren
https://www.nasa.gov/specials/artemis-i/
Jaaaah !! Die foto!!quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind de James Webb telescoop veel spannender.
[ afbeelding ]
Jij begint, dus stop daar mee idd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klopt maar dat was een geintje, sorry daarvoor, dat zal ik laten voortaan, ik wil dit gedoe niet triggeren
Als jullie iets tegen elkaar hebben ventileer dat gewoon elders aub, dan houden we het hier gezellig.
Deal?
Jep, beetje triest wel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig niet zo veel meer, wordt meteen als crewbash gezien . Je mening geven mag niet .
Voor het minste wat je zegt krijg je een ban aan je broek,
Niet mijn muziekquote:
Machtsmisbruik is het ..quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig niet zo veel meer, wordt meteen als crewbash gezien . Je mening geven mag niet .
Voor het minste wat je zegt krijg je een ban aan je broek,
DM PM werkt al niet Koen ... lezenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:33 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb geen problemen met Haags en geen problemen met Aloa, hebben jullie dat wel met elkaar, doe dat dat in DM. Of in OOR ofzo
Met haags had ik ook nooit problemen , behalve dat hij wel snel topics dichtgooide in de KLB .quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:33 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb geen problemen met Haags en geen problemen met Aloa, hebben jullie dat wel met elkaar, doe dat dat in DM. Of in OOR ofzo
Tijd voor Soury als modquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nope , zal wel een tekort aan modjes zijn
Soms doet ie irritant , maar verder kan ik prima met hemquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met haags had ik ook nooit problemen , behalve dat hij wel snel topics dichtgooide in de KLB .
quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met haags had ik ook nooit problemen , behalve dat hij wel snel topics dichtgooide in de KLB .
quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die modjes en admins mogen allemaal naar de hel
Ja!! Daar heb ik wel erge moeite mee, onbegrijpelijkquote:
Ik vind het sowieso een enorme klootzak. Vieze narcist is het...quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms doet ie irritant , maar verder kan ik prima met hem
Huhquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:33 schreef Koen66 het volgende:
Ja maar het wordt gewoon getolereerd hier ... ongelooflijkquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!! Daar heb ik wel erge moeite mee, onbegrijpelijk
iig dat ze weer gewoon kan postenquote:
quote:
Leg uit? Ik snappem nietquote:Ik heb geen problemen met Haags en geen problemen met Aloa, hebben jullie dat wel met elkaar, doe dat dat in DM. Of in OOR ofzo
Vroeger ging het er echt veel harder aan toe, nu mag niets meerquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar het wordt gewoon getolereerd hier ... ongelooflijk
Niemand weet waarom ... maar ze moet mailen want dan kunnen ze misschien iets doen ... onze klachten worden links of rechts weggewoven of is is het gewuifdquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
iig dat ze weer gewoon kan posten
Dat vind ik dus echt wel triest , gewoon omdat ze haar niet aankunnen bannen .Omdat ze haar een lastpak met een grote waffel vinden .
Terwijl je ook niet hoeft te reageren als je je stoort of bedreigd voelt![]()
Dat zal het wel zijn.
Ze post hier al jaren
Klopt , maar dat mag je ook niet benoemen in feedbacktopics , want je bent maar een userquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Niemand weet waarom ... maar ze moet mailen want dan kunnen ze misschien iets doen ... onze klachten worden links of rechts weggewoven of is is het gewuifd
aloa kan niet DM en Pm gebruiken . Daarnaast zijn er ook mensen die dm's gebruiken tegen iemand en overal gaan roepen dat ze bedreigd worden door andere users. Treurigquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snap niet wat er onduidelijk aan is
dat eerste had ik overheen gelezenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
aloa kan niet DM en Pm gebruiken . Daarnaast zijn er ook mensen die dm's gebruiken tegen iemand en overal gaan roepen dat ze bedreigd worden door andere users. Treurig
Ja maar er zijn meer users voor Soury dan tegen haar en tegen misschien 2, 3 mods en een FA ..quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt , maar dat mag je ook niet benoemen in feedbacktopics , want je bent maar een user
Ja precies. Ik heb ook maanden aan ONZ ban gehad, maar kon iig wel in andere topics posten.quote:
het is één bepaalde mod en dan denk ik wel dat we weten wiequote:Op donderdag 17 maart 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar er zijn meer users voor Soury dan tegen haar en tegen misschien 2, 3 mods en een FA ..
naam noemen = ban?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
het is één bepaalde mod en dan denk ik wel dat we weten wie
Ik vermoed ook diegenequote:Op donderdag 17 maart 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
het is één bepaalde mod en dan denk ik wel dat we weten wie
Ik ga het niet doen, sorry , ik heb al twee keer gezeik gehadquote:
Heldquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zal wel een goed woordje doen voor die muis dan is die ban zo weg
doe je best en je wordt modquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik verbaas me de laatste tijd echt over de bans die er constant uitgedeeld worden. Beetje belangrijk lopen doen door sommige mods. Of een modje die ergens loopt te klieren (buiten zijn eigen forum) aanspreken op zijn gedrag en prompt hebben ze een ban te pakken. En als dat aan de kaak gesteld wordt in Feedback, dan moet je maar mailen, want bans worden niet besproken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vroeger ging het er echt veel harder aan toe, nu mag niets meer
quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
modjes kunnen niet bannen toch?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik verbaas me de laatste tijd echt over de bans die er constant uitgedeeld worden. Beetje belangrijk lopen doen door sommige mods. Of een modje die ergens loopt te klieren (buiten zijn eigen forum) aanspreken op zijn gedrag en prompt hebben ze een ban te pakken. En als dat aan de kaak gesteld wordt in Feedback, dan moet je maar mailen, want bans worden niet besproken.
#machtsmisbruikquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik verbaas me de laatste tijd echt over de bans die er constant uitgedeeld worden. Beetje belangrijk lopen doen door sommige mods. Of een modje die ergens loopt te klieren (buiten zijn eigen forum) aanspreken op zijn gedrag en prompt hebben ze een ban te pakken. En als dat aan de kaak gesteld wordt in Feedback, dan moet je maar mailen, want bans worden niet besproken.
en mensen die een ban dubbel en dwars verdienen krijgen hem nooitquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eensquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik verbaas me de laatste tijd echt over de bans die er constant uitgedeeld worden. Beetje belangrijk lopen doen. Of een modje die ergens loopt te klieren (buiten zijn eigen forum) aanspreken op zijn gedrag en prompt hebben ze een ban te pakken. En als dat aan de kaak gesteld wordt in Feedback, dan moet je maar mailen, want bans worden niet besproken.
Lijkt BB welquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eens![]()
En daar snap ik niets van . Dus dat mod zijn geeft toch een gevoel van macht , terwijl je net zo user bent als de anderen , alleen dat je meer in de gaten moet houden dat dingen niet ontsporen , in goede banen leiden , of betere baneniig niet je mod zijn gebruiken op de verkeerde manier.
Ik las in de COS dat ze op zoek is naar een sugar daddyquote:
Dan zit er dus een 'check' op.quote:
Ik heb al eens een Brasiliaanse verloren ... dus helaasquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik las in de COS dat ze op zoek is naar een sugar daddy
*meldtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik las in de COS dat ze op zoek is naar een sugar daddy
Die we hier hebben. Deisyy.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:09 schreef Pokkehandtas het volgende:
Wie zou een goeie mod zijn volgens jullie?
Ikquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:09 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ja maar iedereen kan admin worden ... zit daar een check op ?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zit er dus een 'check' op.
Moet ik hier duidelijk admin worden
Das niet nodig, admins mogen gewoon alles en doen het goedquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar iedereen kan admin worden ... zit daar een check op ?
Gebaseerd op je muziek-keuze zou ik zeggen: Jaquote:
dat moet jij wetenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:13 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Gebaseerd op je muziek-keuze zou ik zeggen: Ja
Ik vind relaxte modjes fijner , modjes zijn ook maar mensen . Maar niet meteen gaan dreigen en politie agentje gaan spelen .quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:09 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik zou iedereen gelijk laten bannen hierquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind relaxte modjes fijner , modjes zijn ook maar mensen . Maar niet meteen gaan dreigen en politie agentje gaan spelen .
Mensen lekker laten , soms mag je best wel ff met elkaar knallen in een topic, maar ga niet meteen zeiken als mensen wat grof in de mond zijn . lees tussen de regels door.
Er zijn best wel chille modjes , Benny is ook chill . Lavender was ook tof ,relaxed en deed/doet zich niet anders voor .
Maar sommigen zien dat mod zijn als een kans om te laten zien dat ze macht hebben , of zich daardoor belangrijk gaan voelen.
Dan hoef ik jou niet als modquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zou iedereen gelijk laten bannen hier
Zouden de fa's en admins zichzelf kunnen bannen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zou iedereen gelijk laten bannen hier
Herken dat wel hoor, maar ik sta daar boven en soms is het ook zelf-inzicht dat je zit te kutten in hun "gebied" waar ze passie voor hebben. Maar dan zit je op de grens van wat jouw mening is en wat zij toelaatbaar vinden. Lastig. Ben zelf ook mod geweest op 2 platforms en het is echt niet makkelijk. Tenzij je niks serieus neemt op het internet, maarja...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind relaxte modjes fijner , modjes zijn ook maar mensen . Maar niet meteen gaan dreigen en politie agentje gaan spelen .
Mensen lekker laten , soms mag je best wel ff met elkaar knallen in een topic, maar ga niet meteen zeiken als mensen wat grof in de mond zijn . lees tussen de regels door.
Er zijn best wel chille modjes , Benny is ook chill . Lavender was ook tof ,relaxed en deed/doet zich niet anders voor .
Maar sommigen zien dat mod zijn als een kans om te laten zien dat ze macht hebben , of zich daardoor belangrijk gaan voelen.
Passie?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Herken dat wel hoor, maar ik sta daar boven en soms is het ook zelf-inzicht dat je zit te kutten in hun "gebied" waar ze passie voor hebben. Maar dan zit je op de grens van wat jouw mening is en wat zij toelaatbaar vinden. Lastig. Ben zelf ook mod geweest op 2 platforms en het is echt niet makkelijk. Tenzij je niks serieus neemt op het internet, maarja...
Ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Passie?![]()
Nee bij sommigen is het geen passie maar geeft het een gevoel van belangrijk zijn. De meeste modjes zijn overigens tof, en chill
Ja , dat is bij de SLS idd niet zo mooi . Maar zo naast elkaar heeft het toch wel wat .quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst al het publiek en autos een beetje uit de buurt
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat ik er toch maar vanaf heb gezien ...
Heb je ooit met dat idee gelopen dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat ik er toch maar vanaf heb gezien ...
Ik mag het er niet over hebben maar had de beslissing ff uitgesteld en daarna was het al te laatquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag het er niet over hebben maar had de beslissing ff uitgesteld en daarna was het al te laat
Gewoon doen mijn stem heb jequote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag het er niet over hebben maar had de beslissing ff uitgesteld en daarna was het al te laat
Ahaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
dat was al een tijdje terug in het modloze tijdperk zeg maar
Gek mens, nooit gedacht aan Mod-zijn, kan jij primaquote:
Oh nee echt niet, ik ben een chaoot , ik zou in de stress raken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:36 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Gek mens, nooit gedacht aan Mod-zijn, kan jij prima
Ik ken je niet maar war mij betreft word jij mod hierquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:36 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Gek mens, nooit gedacht aan Mod-zijn, kan jij prima
Kom maar op, iedereen een ban. Jij nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ken je niet maar war mij betreft word jij mod hier
Niet gelijk te hard van stapel lopen ....quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ken je niet maar war mij betreft word jij mod hier
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:42 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Kom maar op, iedereen een ban. Jij niet
Dan kunnen we gelijk weer op slot als subforum.... want dan zijn er geen users meer overquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:42 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Kom maar op, iedereen een ban. Jij niet
Nou enquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kunnen we gelijk weer op slot als subforum.... want dan zijn er geen users meer over
Wel lekker rustigquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kunnen we gelijk weer op slot als subforum.... want dan zijn er geen users meer over
je bent niet alleen hoor ... hoe ver ?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:46 schreef Pokkehandtas het volgende:
Dit is 40+, daar zit ik al een tijdje overheen
Vanaf de ballen of de basis.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
je bent niet alleen hoor ... hoe ver ?
Pas maar opquote:
Joh, kijk daar nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op
https://www.nu.nl/enterta(...)jaarsconference.html
echt ?
anyways ik kijk het toch al nooit meer
Relativeren en doserenquote:
Draag jij wel netjes een bh'tje?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 01:00 schreef chufi het volgende:
Wat is dat toch met die RLS liveshows gasten en ex-bewoners .... Alle vrouwen zitten daar met een zo laag mogelijke deco en zonder bh ...
Nou, hermanquote:
Jij bent best wel zuurquote:
Net vloog het ISS over de SLSquote:Op vrijdag 18 maart 2022 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Het lijkt heel wat, maar links zit ie ..
[ afbeelding ]
Ik was als kind heel blij met die raketjes ... die waren toen nieuwquote:Op vrijdag 18 maart 2022 01:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jij altijd met je raketjes![]()
[ afbeelding ]
Hey Bassiequote:Op vrijdag 18 maart 2022 01:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jij altijd met je raketjes![]()
[ afbeelding ]
Niks te zien hier, best mistig.quote:
Bacardi Razz met sinas, dan proef je raktetje, lekker man!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was als kind heel blij met die raketjes ... die waren toen nieuw
Welke Razz BAquote:Op vrijdag 18 maart 2022 01:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bacardi Razz met sinas, dan proef je raktetje, lekker man!
Vries je die dan in ?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 01:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die likeur met framboos-smaak. En dan mixen met sinas, precies raketje!
Nee drerrie, tis een drankje dat hetzelfde smaakt als een raketje.quote:
Ja daar aan de grens gaat alles in grootverpakkingen ... of bij de burenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 02:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee drerrie, tis een drankje dat hetzelfde smaakt als een raketje.
Raket-ijsjes kun je gewoon 20 per doos kopen in de supermarkt.
Drama aan de grens deze dagen, Duitse benzine is duurder dan de Nederlandse nu, dat komt niet vaak voor.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar aan de grens gaat alles in grootverpakkingen ... of bij de buren
Dat las ik idd ... ik moest ff lachen .. anyway geen auto meer...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 02:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Drama aan de grens deze dagen, Duitse benzine is duurder dan de Nederlandse nu, dat komt niet vaak voor.
Haha ja, maar goed ik kan niet zonder auto hier op t plattelandquote:Op vrijdag 18 maart 2022 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat las ik idd ... ik moest ff lachen .. anyway geen auto meer...
vaag verkoop/inkoop mechanisme blijft hetquote:Op vrijdag 18 maart 2022 02:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja, maar goed ik kan niet zonder auto hier op t platteland
Duitsers komen sowieso de grens over voor koffie, die is altijd goedkoper in NL.
Is alweer goed aan het komen.. vorige week was het erger.. morgen even de app checken of ik hem hier volgooi of thuis..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 02:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Drama aan de grens deze dagen, Duitse benzine is duurder dan de Nederlandse nu, dat komt niet vaak voor.
Nou bij benzine snap ik er niks van nu, de belasting is nog steeds hoger in NL.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
vaag verkoop/inkoop mechanisme blijft het
Ah nog een grens bewonerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 02:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is alweer goed aan het komen.. vorige week was het erger.. morgen even de app checken of ik hem hier volgooi of thuis..
Vanaf 1 april gaat de belasting op benzine omlaag in NL, prijs gaat dan ook wel zakken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 02:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is alweer goed aan het komen.. vorige week was het erger.. morgen even de app checken of ik hem hier volgooi of thuis..
jep, maar ik werk bijna standaard in Germanië..quote:
En in Juni de accijns ook als ik me niet vergis.. moet ergens tegen de 40 cent gaan schelen.. dan zitten we nog maar 60% boven de mondiaal gemiddelde literprijs..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 02:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vanaf 1 april gaat de belasting op benzine omlaag in NL, prijs gaat dan ook wel zakken.
Maar die olieprijs schiet ook heen en weer. Of Shell gaat al die marge in zijn eigen zak steken, of we betalen weer netjes onder 1,50 per liter bij de pomp in juli als de storm is gaan liggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 02:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En in Juni de accijns ook als ik me niet vergis.. moet ergens tegen de 40 cent gaan schelen.. dan zitten we nog maar 60% boven de mondiaal gemiddelde literprijs..
We zijn nog steeds het duurste land ter wereld qua brandstof.
Kweenie, maar pak er even een grafiekje van de barrelprices bij en plemp het in een diagrammetje met de prijsstijgingen.. we betalen zo achterlijk veel door speculatie, niet omdat de prijzen van de ruwe olie ineens zo zijn gestegen.. paniek op de markt en graaieritus.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 02:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar die olieprijs schiet ook heen en weer. Of Shell gaat al die marge in zijn eigen zak steken, of we betalen weer netjes onder 1,50 per liter bij de pomp in juli als de storm is gaan liggen.
Welnee joh, gewoon aan het slapenquote:
Er is weer een nachtploeg actief.quote:
En een echte diehardquote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:41 schreef puzziepie het volgende:
Weer te weinig geslapen![]()
Dit wordt een zware dag![]()
Anyweez mogguh
Welkom hierquote:Op vrijdag 18 maart 2022 05:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee joh, gewoon aan het slapen
Haha jaquote:
Ik ben niet echt blijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En een echte diehard![]()
Goedemorgen ☕️
Awwquote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben niet echt blij![]()
Ik wilde heel graag slapen , maar het lukte maar niet
Dat is tegenwoordig idd best zeldzaam , en helemaal in 40+quote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja
Ik had hem per ongeluk open gelaten en zag daardoor nu dat er 274 posts waren geplaatst sinds 11 uur gisterenavond
Ik moet straks oppassenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Aww![]()
Klein middag tukje gaat helpen en dan vanavond inhalen
Dat is balenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben niet echt blij![]()
Ik wilde heel graag slapen , maar het lukte maar niet
Ja , komt uiteindelijk ook wel goed (hoop ik)quote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is balenVandaag even doorbijten dus.
Toch schattigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |