SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Heb ik nu opquote:
K heb een hondje dat heet Keessiequote:
Dat heeft die meeuw ook wel door.quote:
Godverdomme.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:33 schreef Koen66 het volgende:
maar noemt @:haags zichzelf god? Daarvoor werd ie toch opgeroepen?
Met een kruidige afval nasmaakquote:
Waar is dat dan?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:38 schreef chufi het volgende:
Kijk ook nog een fanfare ..
[ afbeelding ]
Ja dat deed ie regelmatig her en derquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:33 schreef Koen66 het volgende:
maar noemt @:haags zichzelf god? Daarvoor werd ie toch opgeroepen?
Zou kunnen.quote:
net als zwaan, dat schijnt ook goor te zijnquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Even gegoogled… Een delicatesse is het in elk geval niet
Alsof ie eerst aan jou vraagt: 'Mag dit, of wil jij het hebben?'quote:
Behalve de hals, gevuld met druiven. Als ik Sjef van Oekel mag gelovenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net als zwaan, dat schijnt ook goor te zijn
je mag ze niet afknallen, ook al is intussen het hele land vergeven van die beestenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Behalve de hals, gevuld met druiven. Als ik Sjef van Oekel mag geloven
Die lelijke nijlganzen vind ik veel vervelender zelfsquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je mag ze niet afknallen, ook al is intussen het hele land vergeven van die beesten
wilde het net ook zeggen, wat een waardeloos shitteam is dat Roma, compleet onverdiendquote:
Ah Nijlganzen zijn dat ... die zitten hier ook in overvloed ...naast al het ander watergevolgte + duivenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die lelijke nijlganzen vind ik veel vervelender zelfs![]()
Lawaaiige krengen zijn dat en zie zijn echt overal
ja echt ... thuis in Arnhem hadden ze ook al mazzel ....quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde het net ook zeggen, wat een waardeloos shitteam is dat Roma, compleet onverdiend
ze doen nog net geen ere-ronde, man man man, zo'n miljoenenploeg , ik zou beschaamd afdruipen na zo'n wanprestatiequote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ja echt ... thuis in Arnhem hadden ze ook al mazzel ....
@puzziepiequote:Op donderdag 17 maart 2022 22:58 schreef engine het volgende:
Bierflesje komt in beweging
[ afbeelding ]
Het mag. Ik ben de beroerdste nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alsof ie eerst aan jou vraagt: 'Mag dit, of wil jij het hebben?'
Wat waren die 2 ronde cirkelvormige dingen in het water op die fotos?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het mag. Ik ben de beroerdste niet
Hier ookquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:58 schreef engine het volgende:
Bierflesje komt in beweging
[ afbeelding ]
Hoeveel heb je van Prisha gekregen .. eerder deze week zat je ook al aan zo'n flesje van Prishquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier ook![]()
[ afbeelding ]
Deze heb ik van Prisha gekregen
Een ‘onderwaterkunstwerk’. Geen idee hoe het er onder water uit ziet, maar het markeert de plek waar ooit een toren stond.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat waren die 2 ronde cirkelvormige dingen in het water op die fotos?
Veel spannender dan dit gaat het niet worden denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:10 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap het niet : Op NSF heb je vaag beeld maar zie ik wel iets SLS -isch op beeld , maar op de Nasa stream krijg je alleen maar geleuter , oh nu zie ik ook iets , oh toch niet . Weer een interview
Twee flesjesquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel heb je van Prisha gekregen .. eerder deze week zat je ook al aan zo'n flesje van Prish
Ja maar zo wazig , of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Veel spannender dan dit gaat het niet worden denk ik
Bij NSF hebben ze wel mooie beelden vind ik.
Nog wel ja...quote:
OK ... viel me meer op dan die vogelquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een ‘onderwaterkunstwerk’. Geen idee hoe het er onder water uit ziet, maar het markeert de plek waar ooit een toren stond.
Cheers!quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier ook![]()
[ afbeelding ]
Deze heb ik van Prisha gekregen
Ik kijk NASA en daar zijn beelden van een brassbandquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar zo wazig , of ligt dat aan mij?![]()
Ik heb niets gedronken verder
Ja dat wel. Maar ze filmen het ook van best een grote afstand.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar zo wazig , of ligt dat aan mij?![]()
Ik heb niets gedronken verder
quote:
Ik heb een ban voor dm en pm.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een ban voor dm en pm.
God mag weten waarom![]()
![]()
![]()
Oke een akkefietje gehad, maar echt hoor
Scherp opgemerkt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... viel me meer op dan die vogel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |