lolquote:
Ja hequote:
Huh, wat?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
@:madmaster help ons even kaarten winnen dan
ze doen kaarten verloten, moet je titels en artiest raden bij darkraver in de chat. dj yves is er.quote:
DJ Yves geeft nog twee keer gratis kaarten weg als we het nummer en/of artiest kunnen raden....schakel en ik zijn early noobsquote:
Ah, ik moet jullie teleurstellen, ik ga even thuis sociaal doen…quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze doen kaarten verloten, moet je titels en artiest raden bij darkraver in de chat. dj yves is er.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik moet jullie teleurstellen, ik ga even thuis sociaal doen…
Heb wel ooit iets op die manier gewonnen bij hem, jullie mogen mijn Darkraver mondkapje hebben…
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
is hij nou die grote fles aan het bijvullen met een trechtertje
Ja lekker tempo wel nuquote:
Jaaaaquote:
ja dit is wat ze vroeger deden, dus ik heb het gevoel dat ze er wel voor willen gaanquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:09 schreef engine het volgende:
Ja denk het ook wel...die zal toch ook wel vinyl kunnen draaien
quote:
quote:
quote:
ja het is toch zo voorbij. slaaplekker kerel was weer gezellig!quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:55 schreef engine het volgende:
One two one two ik ga naar mijn bedje toe![]()
![]()
Ja deze nog evenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja het is toch zo voorbij. slaaplekker kerel was weer gezellig!
Mocht je niet naar buiten?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag lekker naar buiten gekeken
De hele middag?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:22 schreef Deisyy het volgende:
Als ik zou willen zou ik best even naar buiten mogen, maar daar is weinig lol aan in het havengebied, dan kan je beter naar beter kijkenquote:
En wat zag je allemaal?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:22 schreef Deisyy het volgende:
Zon en blauwe luchtquote:
Werk je bij een haven?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zon en blauwe lucht![]()
En water, schepen en kranen.
Hier ook een blauwe lucht, alleen eerst wel wat wolkjes gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zon en blauwe lucht![]()
En water, schepen en kranen.
En het blijft gewoon mooiquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook een blauwe lucht, alleen eerst wel wat wolkjes gehad
Dan had je wel mooi uit zich..
Volgende week ieder geval wel..quote:
Ik werk bij een scheepsreparatiebedrijf en dat ligt inderdaad in de Rotterdamse haven. Mooi plekje welquote:
En volgens mij krijgen we nog een paar van die mooie dagen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook een blauwe lucht, alleen eerst wel wat wolkjes gehad
Dan had je wel mooi uit zich..
Nice. Ik vind havens altijd mooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werk bij een scheepsreparatiebedrijf en dat ligt inderdaad in de Rotterdamse haven. Mooi plekje wel
Sowieso tot t volgend weekend, maar dat kan ook zo maar weer veranderen..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En volgens mij krijgen we nog een paar van die mooie dagen.
Ik heb inderdaad een mooi uitzicht, ik zal het weleens laten zien.
Ik ben ook echt een watermens, ik woon ook aan het water en als ik op vakantie ga is er meestal ook zee of of zijn minst een meer in de buurt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Nice. Ik vind havens altijd mooi.
Waar ik woon ook veel schepen.
Ik ben dan weer niet iemand die graag op het water zitquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook echt een watermens, ik woon ook aan het water en als ik op vakantie ga is er meestal ook zee of of zijn minst een meer in de buurt.
Daarom nu maar extra van genieten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sowieso tot t volgend weekend, maar dat kan ook zo maar weer veranderen..
Ik heb zelfs een bootquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet iemand die graag op het water zit![]()
Meer wandelen langs zee.
Ook op vakantie met de boot?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een boot
Maar strandwandelingen, ik hou daar ook van
Nee ik heb een sloep, dat slaap niet zo fijn, behalve een dutjequote:
Dat wordt moeilijk dan iddquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik heb een sloep, dat slaap niet zo fijn, behalve een dutje
Dan ben ik aan vakantie toe als ik terug komquote:
Helemaal gesloopt na de vakantiequote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ik aan vakantie toe als ik terug kom
Strandwandelingen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een boot
Maar strandwandelingen, ik hou daar ook van
Ligt er maar net aan op wat voor vakantie je gaatquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Helemaal gesloopt na de vakantie![]()
Ze zijn er....vermoeider na de vakantie, dan daarvoor
Is op elk moment van de dag wel mooi om daar te wandelen..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:45 schreef engine het volgende:
Ik heb wel twee jaar aan het strand gewoond...mis het wel eigenlijk. Ging toen bijna dagelijks wel eventjes.
Kan er wel van genieten, zeker na een drukke dagquote:
Ik ga meer voor de natuur. Vooral bos (want dat heb ik hier niet).quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan op wat voor vakantie je gaat
Ik ben soms ook wel blij als ik weer thuis ben en weer rust heb
Of gewoon te zitten. Beetje golven kijken....wandelaars die voorbij komen..zonsondergangquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is op elk moment van de dag wel mooi om daar te wandelen..
Lief meisje naast jou die je mag knuffelenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Of gewoon te zitten. Beetje golven kijken....wandelaars die voorbij komen..zonsondergang
Ja ook leukquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lief meisje naast jou die je mag knuffelen
Met een lekker ijsjequote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Of gewoon te zitten. Beetje golven kijken....wandelaars die voorbij komen..zonsondergang
quote:
quote:
Of in een tuinhuisjequote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
staat hij in het buurthuis te draaien ofzo
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
staat hij in het buurthuis te draaien ofzo
Ja nu je het zegtquote:
Have you ever been mellow?quote:
Ook typische buurthuis bierglazenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:57 schreef Schakeltopia het volgende:
het bier word aangevuld voor potato
Wel een buurthuis waar je nog binnen mag rokenquote:
ik zou heen gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Wel een buurthuis waar je nog binnen mag roken
quote:
Jaaquote:
Hahaquote:
ja kloptquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Haha![]()
Het zijn ook wel vaak dezelfde nummers he
Ja het is niet meer bij te houdenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ja echt he, die blijven ze maar bannen steeds
denk dat je verkeerde link hadquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:22 schreef suzi1 het volgende:
jammer. heb denk ook de verkeerde link of ze zijn klaar?
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:24 schreef suzi1 het volgende:
ik heb een keer 3 kaartjes voor groot feest in club x gewonnen via channel x
en er was geeneens een prijsvraag haha
Af en toe mag het ook wel wat minderquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
hij doet wel 300 nummers per minuut hoor
ja ben ik het wel mee eens opzichquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Af en toe mag het ook wel wat minderblijft maar wisselen.
hahaha master soesjequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:26 schreef suzi1 het volgende:
mooi dat ik heel snel antw had. was vraag volgens mij van wat is nummer zoveel op cd van neophyte. en ik kon gelijk noemen, want de cd lag voor mn neus toevallig
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:26 schreef suzi1 het volgende:
ik belde ze gwn op dat ik een prijsvraag wilde. en dat kon wel maar dan moest ik wel via de foon in de radiouitzending live. wat ik heel niet durfde.
maar wel mooi dat ik heel snel antw had. was vraag volgens mij van wat is nummer zoveel op cd van neophyte. en ik kon gelijk noemen, want de cd lag voor mn neus toevallig
toen won ik 1 kaartje en vroeg ik er 3
toen zei hij, wie het kleine niet eert
en toen zee ik, die is het grote zeker weert
nou en toen kreeg ik er 3 haha
vet!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:29 schreef suzi1 het volgende:
jaaa dat was toen op mysteryland dat mental theo en charlie lownoise dit nr draaide dat ik echt mn dakpan uit ging. gouwe tijden!
Dat heb ik met deze set van hunquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:29 schreef suzi1 het volgende:
jaaa dat was toen op mysteryland dat mental theo en charlie lownoise dit nr draaide dat ik echt mn dakpan uit ging. gouwe tijden!
och soesje tochquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:31 schreef suzi1 het volgende:
en ik heb al zoveel emosies de laatste dagen haha. daar werkt dit niet goed aan mee zo hoor LD
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:31 schreef suzi1 het volgende:
en ik heb al zoveel emosies de laatste dagen haha. daar werkt dit niet goed aan mee zo hoor LD
is het spelletjes subforumquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:35 schreef suzi1 het volgende:
bij men dacht ik altijd dat t speciaal voor de mannen was
vind het wel prima zooquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:35 schreef suzi1 het volgende:
ik zal @:deisyy eens een keer goed aan dr haren trekken
mss kan ik paar handtekeningen voor haar regelen dat ze ons weer een eigen plekje geeft
Ja hequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:37 schreef suzi1 het volgende:
oooooo dit vind ik altijd van die fijne dreunen!!!!
kan je tijd vast leuker bestedenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:37 schreef suzi1 het volgende:
o dan is t goed zo haha
geen zin ook nie om achter die handtekeningen aan te gaan ;p
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:40 schreef suzi1 het volgende:
echt topia, vroeger stonden ze in die housetenten ook altijd te schakelen he
hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:41 schreef suzi1 het volgende:
maar dan was het zo dat ze echt zo dansend stonden te sturen en schakelen met de andere hand
kloptquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:43 schreef suzi1 het volgende:
@:freshfruit zo dit nu ook moeten luisteren. mention heeft geen zin he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |