abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204121638
dit word geniaal, let maar op _O_
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204121643
Ja denk het ook wel...die zal toch ook wel vinyl kunnen draaien :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_204121655
We will rock you! :muziek:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_204121656
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:09 schreef engine het volgende:
Ja denk het ook wel...die zal toch ook wel vinyl kunnen draaien :D
ja dit is wat ze vroeger deden, dus ik heb het gevoel dat ze er wel voor willen gaan :D
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204121702
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204121741
ja en doorrrrrrr :B
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204121783
Make some noise now *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_204121785
make some noise now :B
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204121788
lol! :D
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204121801
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:20 schreef Schakeltopia het volgende:
lol! :D
:D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_204121802
jaaaaaaa beuken moeten ze *O*
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204121826
in the mix shooootjeee *O*
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204121844
beetje meer beukers asteblief :B
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204121849
ben een beetje ongeduldig :@
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204121862
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204121863
In the mixxx :Y
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_204121920
alarm alarm :B
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204121933
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204121934
Lalalalalaaaa :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_204121937
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:32 schreef -Shii- het volgende:
Gezellig hier? :D
engine en ik hebben dikke party 8-)
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204121942
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:32 schreef -Shii- het volgende:
Gezellig hier? :D
:Y
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_204122005
hoplaa *O*
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204122026
jumping time!
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204122034
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:41 schreef Schakeltopia het volgende:
jumping time! [ afbeelding ]
_O-
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_204122040
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204122110
nog maar 10 minuutjes :o
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204122119
one two one twoo :B
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204122140
One two one two ik ga naar mijn bedje toe *O* :s) :z
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_204122154
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:55 schreef engine het volgende:
One two one two ik ga naar mijn bedje toe *O* :s) :z
ja het is toch zo voorbij. slaaplekker kerel was weer gezellig! *O*
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204122171
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:56 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]
ja het is toch zo voorbij. slaaplekker kerel was weer gezellig! *O*
Ja deze nog even :@ *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_204122175
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:58 schreef engine het volgende:

[..]
Ja deze nog even :@ *O*
ja wel lekker dit he :D :D
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204122184
hadden ze uur geleden wel mee mogen beginnen :s)
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204122220
nu beginnen ze ineens te knallen hoor
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204122223
Drop it :Y
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_204122227
beter gaan ze gewoon even uurtje door :D
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204122230
jammer dit |:)
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_204122816
Goedemorgen :s)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_204122915
Mogguhh :O
  Spellchecker vrijdag 18 maart 2022 @ 07:43:59 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204122946
Ma1ly :W
pi_204123615
Morguh c_/
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_204123677
Miss :W
pi_204123745
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 09:29 schreef aloa het volgende:
Miss :W
Aloa :W
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_204123752
Wat een prachtige dag weer.
De zon doet zijn werk. _O_
pi_204123785
Gelukkig wel *O*
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_204123794
Lekker hoor. Mag blijven dit :)
pi_204129450
Heb vanmiddag lekker even buiten gezeten
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')