denk dat je verkeerde link hadquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:22 schreef suzi1 het volgende:
jammer. heb denk ook de verkeerde link of ze zijn klaar?
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:24 schreef suzi1 het volgende:
ik heb een keer 3 kaartjes voor groot feest in club x gewonnen via channel x
en er was geeneens een prijsvraag haha
Af en toe mag het ook wel wat minderquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
hij doet wel 300 nummers per minuut hoor
ja ben ik het wel mee eens opzichquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Af en toe mag het ook wel wat minderblijft maar wisselen.
hahaha master soesjequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:26 schreef suzi1 het volgende:
mooi dat ik heel snel antw had. was vraag volgens mij van wat is nummer zoveel op cd van neophyte. en ik kon gelijk noemen, want de cd lag voor mn neus toevallig
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:26 schreef suzi1 het volgende:
ik belde ze gwn op dat ik een prijsvraag wilde. en dat kon wel maar dan moest ik wel via de foon in de radiouitzending live. wat ik heel niet durfde.
maar wel mooi dat ik heel snel antw had. was vraag volgens mij van wat is nummer zoveel op cd van neophyte. en ik kon gelijk noemen, want de cd lag voor mn neus toevallig
toen won ik 1 kaartje en vroeg ik er 3
toen zei hij, wie het kleine niet eert
en toen zee ik, die is het grote zeker weert
nou en toen kreeg ik er 3 haha
vet!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:29 schreef suzi1 het volgende:
jaaa dat was toen op mysteryland dat mental theo en charlie lownoise dit nr draaide dat ik echt mn dakpan uit ging. gouwe tijden!
Dat heb ik met deze set van hunquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:29 schreef suzi1 het volgende:
jaaa dat was toen op mysteryland dat mental theo en charlie lownoise dit nr draaide dat ik echt mn dakpan uit ging. gouwe tijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |