Lijkt Brobbey welquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aboukhlal staat alleen maar buitenspel.
Daarvoor is AZ niet boeiend genoegquote:
Maar ik heb een leuk gifjequote:
Toen Ajax nog in de laatste minuut kon winnen van Benfica en PSV nog wel eens kampioen kon wordenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:56 schreef Saekerhett het volgende:
Vroegah, toen AZ nog Rangers en Auxerre compleet van de mat speelde.
Dat is wel zuur ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer dat AZ uiteindelijk de lul is door die onterechte pingel vorige week. Hadden gewoon door moeten gaan.
Wel handig, kan Feyenoord tegen Bodo en PSV tegen Glimt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:57 schreef Saekerhett het volgende:
PSV en Feyenoord lachen zich dood als ze Bodo Glimt zouden loten.
Laat toch maar zittenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar ik heb een leuk gifje![]()
Ik beloof dat jij die ook leuk vindt!
AZ ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:58 schreef Coco het volgende:
Ik vind die Bodo en Glimt grapjes niet zo geslaagd.
Goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Ajax nog in de laatste minuut kon winnen van Benfica en PSV nog wel eens kampioen kon worden
Willem II speelde Rangers ook eens compleet van de mat.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:56 schreef Saekerhett het volgende:
Vroegah, toen AZ nog Rangers en Auxerre compleet van de mat speelde.
Vitesse ja, tot Roma scoort.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:59 schreef PicoMMP het volgende:
We kunnen schakelen naar Vitesse of Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |