Ik antwoord gewoon je vragen hoor. Als er kinderen naakt betrokken zijn bij andere naakte mannen dan grijp ik wel in inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Geef vooral geen antwoord op de essentiële vragen.
En je krabbelt steeds weer terug, met je vreemde MANNEN bijvoorbeeld (vrouwen toch ook, zeg je net?!)
Fijn dat jij zo indringt in de persoonlijke levenssfeer van deze groep mensen, om welke reden dan ook. “Niet gaan of dumpen” …. serieus ….![]()
Je brengt het een beetje apart, met je vragen zoals "Wat is de reden dat iemand liever naakt met andermans kinderen wilt zwemmen dan met kleding aan?". Net alsof naakt met andermans kinderen zwemmen het hoofddoel is van de bezoekers daar. Wtf zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:39 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel heel wat anders als ik naakt met mijn eigen kids douche dan een vreemde naakt met mijn kids douched. Ik zal wel raar zijn hahaha
Nee je geeft helemaal geen antwoorden, je blijft alleen maar herhalen hoe vies en ranzig en fout je het vindt, zonder uit te leggen waarom.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:41 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Ik antwoord gewoon je vragen hoor. Als er kinderen naakt betrokken zijn bij andere naakte mannen dan grijp ik wel in inderdaad.
Dat iemand iets fijn vindt betekent niet dat het daarmee goedgepraat is. Dat mogen ze inderdaad zelf weten, tenzij er minderjarige bij betrokken zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:46 schreef XanderH het volgende:
[..]
Je brengt het een beetje apart, met je vragen zoals "Wat is de reden dat iemand liever naakt met andermans kinderen wilt zwemmen dan met kleding aan?". Net alsof naakt met andermans kinderen zwemmen het hoofddoel is van de bezoekers daar. Wtf zeg.![]()
Deze mensen vinden het fijn om naakt te zwemmen en daar zijn toevallig anderen bij aanwezig, van verschillende geslachten en leeftijden.
Het staat jou verder natuurlijk helemaal vrij om met jouw kinderen niet naar zo'n activiteit te gaan.
Nee hoor lees maar goed, ik ga mezelf niet nog eens herhalenquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:51 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee je geeft helemaal geen antwoorden, je blijft alleen maar herhalen hoe vies en ranzig en fout je het vindt, zonder uit te leggen waarom.
Dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:53 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
ik ga mezelf niet nog eens herhalen
Moest wel ff lachen om dezequote:
Nee want nou staat er weer een andere vraag open: welke maatschappelijke problemen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:41 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Ik antwoord gewoon je vragen hoor. Als er kinderen naakt betrokken zijn bij andere naakte mannen dan grijp ik wel in inderdaad.
WAAROM zijn de bananen KROM? Wind je niet zo op joh.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee want nou staat er weer een andere vraag open: welke maatschappelijke problemen?
En de WAAROM vraag van Zwoerd, waar kunnen we daar je antwoord op vinden? Want je zegt wel nu jezelf niet te willen herhalen maar werkelijk NIEMAND hier heeft je antwoord daarop kunnen ontdekken.
In jouw krampachtige reacties zie ik iemand die eigenlijk hulp nodig heeft, misschien wel voor latent aanwezige neigingen m.b.t. hetgeen waartegen je je zo afzet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:05 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
WAAROM zijn de bananen KROM? Wind je niet zo op joh.
Mijn antwoord staat vast en is heel duidelijk voor degene die het willen zien.
Dankjewelquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:18 schreef quo_ het volgende:
[..]
In jouw krampachtige reacties zie ik iemand die eigenlijk hulp nodig heeft, misschien wel voor latent aanwezige neigingen m.b.t. hetgeen waartegen je je zo afzet.
Oké joh, prima. Dan niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:05 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
WAAROM zijn de bananen KROM? Wind je niet zo op joh.
Mijn antwoord staat vast en is heel duidelijk voor degene die het willen zien.
Jij ook bedankt voor de nieuwe inzichten. Fijne dag!quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Oké joh, prima. Dan niet.
Dit soort reacties en rigide instellingen zijn alleen maar een toonbeeld hoe een maatschappelijk probleem wordt GECREËERD. Bedankt voor de bevestiging daarvan![]()
Als je maar niet het lef hebt je, in je kruistocht, je met mijn, al dan niet naakte dochters te bemoeien als er een wildvreemde, al dan niet naakte man in hun buurt komt.
Leven en laten leven, het zou je sieren anderMANs levensinstelling te respecteren.
Fijne middag nog
Hopelijk doe je er wat mee, met die nieuwe inzichten. Maar ik betwijfel het.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:58 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor de nieuwe inzichten. Fijne dag!
Sommige levensinstellingen zijn echter wel provocerend, en dan telt ineens leven en laten leven niet meer voor de mensen met andere levensinstellingen. Dan is het respect ver weg.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Oké joh, prima. Dan niet.
Dit soort reacties en rigide instellingen zijn alleen maar een toonbeeld hoe een maatschappelijk probleem wordt GECREËERD. Bedankt voor de bevestiging daarvan![]()
Als je maar niet het lef hebt je, in je kruistocht, je met mijn, al dan niet naakte dochters te bemoeien als er een wildvreemde, al dan niet naakte man in hun buurt komt.
Leven en laten leven, het zou je sieren anderMANs levensinstelling te respecteren.
Fijne middag nog
Ik zie bij naturisten de provocatie niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:46 schreef torentje het volgende:
[..]
Sommige levensinstellingen zijn echter wel provocerend, en dan telt ineens leven en laten leven niet meer voor de mensen met andere levensinstellingen. Dan is het respect ver weg.
Eh, daar waar naaktrecreatie toegestaan is, dan mag dat gewoon plaatsvinden. Of dat nu een naturistenstrand, camping of een dagje Duinrell is. Minderjarigen zijn daar vaak bij betrokken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:52 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Dat iemand iets fijn vindt betekent niet dat het daarmee goedgepraat is. Dat mogen ze inderdaad zelf weten, tenzij er minderjarige bij betrokken zijn.
Als het aan mij ligt dan was dat absoluut verboden. Ik snap niet waar de behoefte ontstaat om maar overal bloot te willen zijn vooral als het zo provocerend is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Eh, daar waar naaktrecreatie toegestaan is, dan mag dat gewoon plaatsvinden. Of dat nu een naturistenstrand, camping of een dagje Duinrell is. Minderjarigen zijn daar vaak bij betrokken.
Mijn kinderen zijn met enige regelmaat op de naturistencamping bij mijn ouders. Dan loopt daar dus een opa rond met kleinkinderen, allen naakt. Zo ook wel op het strand. En daar ga jij je dan mee bemoeien?
Dat zegt meer iets over jouw bekrompen visie (en het feit dat je naakt en seksualiteit niet los kunt zien) dan over de omgang tussen naturisten onderling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |