Dit dus. Jammer dat ze van hun begeleiders zelfstandig het Internet op mogen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:20 schreef qltel het volgende:
Nog even en er iets niets meer mogelijk, dankzij mensen met de herseninhoud van een goudvis op "sociale" media.
De pagina kon niet gevonden worden ...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
https://www.gelderlander.(...)meende-bedreigingen-
pedowalhalla-toch~ab3b1024/
Die wappies beginnen nu wel erg door te slaan, ik ben zelf geen naturist maar als anderen dat wel willen zonder dat anderen er echt last van hebben.. why not??
En pedo?? Is gaan douchen met je kids dan ook al pedofilie? Pleur toch op, pedo's doen het in het geheim achter gesloten deuren of die in de bosjes...
fixedquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
De pagina kon niet gevonden worden ...
En beetje raar dat die in De Gelderlander zou staan ...
En leeghoofden die voorbeelden volgen via (a)sociale media...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:38 schreef quo_ het volgende:
De vertrutting en verpreutsing gaat maar door, dat wisten we al.
Maar dit raakt een in de grondwet vastgelegd recht. In dit geval een clubje blootzwemmers dat achter gesloten deuren wil samenkomen om hun ding te doen.
We gaan ten onder aan de stem en invloed van achterlijke religies ben ik bang.
De nieuwste religie schreeuwt het hardst over pedofilie. Hebben niets met God, Allah, Boeddha of Brahma, maar wel met allerlei self-fulfilling prophecies op Qanon en dergelijke forums.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:38 schreef quo_ het volgende:
De vertrutting en verpreutsing gaat maar door, dat wisten we al.
Maar dit raakt een in de grondwet vastgelegd recht. In dit geval een clubje blootzwemmers dat achter gesloten deuren wil samenkomen om hun ding te doen.
We gaan ten onder aan de stem en invloed van achterlijke religies ben ik bang.
Mee eens hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Sja, ik zal wel een hoop users over me heen krijgenmaar waarom moeten zij per se naakt gebruik maken van het Tikibad? Ik bedoel; er zijn straks genoeg plekken in de zomer waar ze naar hartenlust hun gang kunnen gaan in de vrije natuur.
Kweetniet hoor, maar zelf zou ik het niet erg fijn en hygiënisch vinden als ik de dag erop zou plaatsnemen op stoelen of ligplaatsen waar anderen volledig naakt met hun aars en open kut vagina over geschuifeld hebben.![]()
Soms moet je gewoon niet per se gek willen doen. Pas je gewoon aan aan de regels die er normaal gelden.
Dat ze doodsbedreigingen krijgen gaat dan wel weer een stapje of 2 te ver.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:20 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar ik zal ook wel tot de 'wereldvreemden' en preutsen behoren, who cares
.
Het eerste wat ik dacht was inderdaad ook: als de volgende dag maar wel al die vieze kutharen uit het bad zijn gevist. Aan de stoelen had ik nog niet gedacht
Laat die mensen lekker. Je bent nog nooit in een sauna geweest? Bovendien, zwemmen in een subtropisch zwembad en dan klagen over een eventueel schaamhaartje op een ligstoelquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:20 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar ik zal ook wel tot de 'wereldvreemden' en preutsen behoren, who cares
.
Het eerste wat ik dacht was inderdaad ook: als de volgende dag maar wel al die vieze kutharen uit het bad zijn gevist. Aan de stoelen had ik nog niet gedacht
Alsof een lapje stof van een zwembroek of badpak zo veel uit maaktquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Kweetniet hoor, maar zelf zou ik het niet erg fijn en hygiënisch vinden als ik de dag erop zou plaatsnemen op stoelen of ligplaatsen waar anderen volledig naakt met hun aars en open kut vagina over geschuifeld hebben.![]()
Jouw vieze kutharen blijven netjes in je lapje badtextiel?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:20 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht was inderdaad ook: als de volgende dag maar wel al die vieze kutharen uit het bad zijn gevist.
Ze hadden aangifte moeten doen van bedreiging.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik snap dat het park geen rellen wil, maar toch weer diep triest dat al die debiele leeghoofdjes op facebook elkaar hebben kunnen vinden en ook hun zin krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |