abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204090345
https://www.gelderlander.(...)halla-toch~ab3b1024/

Die wappies beginnen nu wel erg door te slaan, ik ben zelf geen naturist maar als anderen dat wel willen zonder dat anderen er echt last van hebben.. why not??

En pedo?? Is gaan douchen met je kids dan ook al pedofilie? Pleur toch op, pedo's doen het in het geheim achter gesloten deuren of die in de bosjes...

[ Bericht 5% gewijzigd door The-BFG op 15-03-2022 17:30:52 ]
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 15 maart 2022 @ 17:20:10 #2
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_204090386
Nog even en er iets niets meer mogelijk, dankzij mensen met de herseninhoud van een goudvis op "sociale" media.
pi_204090412
Toch echt jammer! ben zelf ook het liefst naakt aan het zwemmen, gelukkig kan dat ook gewoon in sauna's! :)
En ook daar komen gewoon kinderen! (met hun ouders/oma)

Maar toch echt jammer dat er mensen zijn die het voor de rest op deze manier verpesten, naturisten zijn geen pedo's en pedo's zijn in het algemeen geen naturisten :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_204090423
Naakt zijn automatisch associeren met seks, die Feesboekbedreigers zijn zelf (simpele) viespeuken :')
  dinsdag 15 maart 2022 @ 17:26:00 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204090452
Oohja want naaktzwemmen staat gelijk aan pedofilie :') Tering wat een dom volk :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204090467
Het is natuurlijk makkelijk te raden welke hersenloze figuren hierachter zitten. Stelletje laffe honden! :(
pi_204090482
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 17:20 schreef qltel het volgende:
Nog even en er iets niets meer mogelijk, dankzij mensen met de herseninhoud van een goudvis op "sociale" media.
Dit dus. Jammer dat ze van hun begeleiders zelfstandig het Internet op mogen. ;(
  Spellchecker dinsdag 15 maart 2022 @ 17:28:17 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204090491
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 17:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
https://www.gelderlander.(...)meende-bedreigingen-
pedowalhalla-toch~ab3b1024/

Die wappies beginnen nu wel erg door te slaan, ik ben zelf geen naturist maar als anderen dat wel willen zonder dat anderen er echt last van hebben.. why not??

En pedo?? Is gaan douchen met je kids dan ook al pedofilie? Pleur toch op, pedo's doen het in het geheim achter gesloten deuren of die in de bosjes...
De pagina kon niet gevonden worden ...
En beetje raar dat die in De Gelderlander zou staan ...
pi_204090539
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 17:28 schreef maily het volgende:

[..]
De pagina kon niet gevonden worden ...
En beetje raar dat die in De Gelderlander zou staan ...
fixed
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_204090625
De vertrutting en verpreutsing gaat maar door, dat wisten we al.
Maar dit raakt een in de grondwet vastgelegd recht. In dit geval een clubje blootzwemmers dat achter gesloten deuren wil samenkomen om hun ding te doen.

We gaan ten onder aan de stem en invloed van achterlijke religies ben ik bang.
-
pi_204090648
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 17:38 schreef quo_ het volgende:
Maar dit raakt een in de grondwet vastgelegd recht. In dit geval een clubje blootzwemmers dat achter gesloten deuren wil samenkomen om hun ding te doen.

En leeghoofden die voorbeelden volgen via (a)sociale media...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_204090878
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 17:38 schreef quo_ het volgende:

De nieuwste religie schreeuwt het hardst over pedofilie. Hebben niets met God, Allah, Boeddha of Brahma, maar wel met allerlei self-fulfilling prophecies op Qanon en dergelijke forums.
pi_204090920
Ik snap dat het park geen rellen wil, maar toch weer diep triest dat al die debiele leeghoofdjes op facebook elkaar hebben kunnen vinden en ook hun zin krijgen.
pi_204090927
VrijMiBabes #63 (not very sfw!) Dit is dan weer wat ik te zien krijg in de zin in wat leuks balk...
pi_204090944
Sja, ik zal wel een hoop users over me heen krijgen :9 maar waarom moeten zij per se naakt gebruik maken van het Tikibad? Ik bedoel; er zijn straks genoeg plekken in de zomer waar ze naar hartenlust hun gang kunnen gaan in de vrije natuur.

Kweetniet hoor, maar zelf zou ik het niet erg fijn en hygiënisch vinden als ik de dag erop zou plaatsnemen op stoelen of ligplaatsen waar anderen volledig naakt met hun aars en open kut vagina over geschuifeld hebben. :{w
Soms moet je gewoon niet per se gek willen doen. Pas je gewoon aan aan de regels die er normaal gelden.

Dat ze doodsbedreigingen krijgen gaat dan wel weer een stapje of 2 te ver. :N
  dinsdag 15 maart 2022 @ 18:19:47 #16
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204090961
Van een dagje naaktzwemmen krijg ik altijd stevige trek in een lekkere kaaspizza :9~ :9~ :9~
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_204090967
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Sja, ik zal wel een hoop users over me heen krijgen :9 maar waarom moeten zij per se naakt gebruik maken van het Tikibad? Ik bedoel; er zijn straks genoeg plekken in de zomer waar ze naar hartenlust hun gang kunnen gaan in de vrije natuur.

Kweetniet hoor, maar zelf zou ik het niet erg fijn en hygiënisch vinden als ik de dag erop zou plaatsnemen op stoelen of ligplaatsen waar anderen volledig naakt met hun aars en open kut vagina over geschuifeld hebben. :{w
Soms moet je gewoon niet per se gek willen doen. Pas je gewoon aan aan de regels die er normaal gelden.

Dat ze doodsbedreigingen krijgen gaat dan wel weer een stapje of 2 te ver. :N
Mee eens hoor ;) , maar ik zal ook wel tot de 'wereldvreemden' en preutsen behoren, who cares :P .
Het eerste wat ik dacht was inderdaad ook: als de volgende dag maar wel al die vieze kutharen uit het bad zijn gevist. Aan de stoelen had ik nog niet gedacht :D
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_204090974
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:20 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
Mee eens hoor ;) , maar ik zal ook wel tot de 'wereldvreemden' en preutsen behoren, who cares :P .
Het eerste wat ik dacht was inderdaad ook: als de volgende dag maar wel al die vieze kutharen uit het bad zijn gevist. Aan de stoelen had ik nog niet gedacht :D
:D
Ja toch?! Bah bah. :r
  dinsdag 15 maart 2022 @ 18:22:54 #19
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204090983
quote:

[..]
Laat die mensen lekker. Je bent nog nooit in een sauna geweest? Bovendien, zwemmen in een subtropisch zwembad en dan klagen over een eventueel schaamhaartje op een ligstoel :') :') :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 18:23:07 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204090986
Achterlijke tokkies op feesboek weer.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204090988
Je bent wel kneitergek als je jouw kinderen daartussen laat, dat hoort niet bij vriend. Goed dat het is afgelast.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_204090998
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:17 schreef Kim-Holland het volgende:

Alsof een lapje stof van een zwembroek of badpak zo veel uit maakt _O-
pi_204091018
quote:

[..]

Het eerste wat ik dacht was inderdaad ook: als de volgende dag maar wel al die vieze kutharen uit het bad zijn gevist.
Jouw vieze kutharen blijven netjes in je lapje badtextiel?
Radio Espantoso
  dinsdag 15 maart 2022 @ 18:25:54 #24
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204091023
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik snap dat het park geen rellen wil, maar toch weer diep triest dat al die debiele leeghoofdjes op facebook elkaar hebben kunnen vinden en ook hun zin krijgen.
Ze hadden aangifte moeten doen van bedreiging.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204091039
Volgens mij slaat Duinrell nogal door. Je buigt toch niet zomaar voor de eerste de beste dwaas?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')