Als het zaterdag Mercedes 1 en 2 is weten we inderdaad weer voldoende.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:13 schreef 4-elements het volgende:
Ben heel erg benieuwd. Hoop dat de verhoudingen door de nieuwe reglementen inderdaad zijn veranderd. Zaterdag weten we meer.
Dat zou ik uitermate teleurstellend vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als het zaterdag Mercedes 1 en 2 is weten we inderdaad weer voldoende.
Ligt er aan hoe groot het verschil is. Met enkele honderdsten vind ik het wel oké. Als het meer dan een paar tienden wordt, dan wel, ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:18 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat zou ik uitermate teleurstellend vinden.
Nog steeds teleurstellend. Het is eens tijd dat andere teams om de overwinning strijden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe groot het verschil is. Met enkele honderdsten vind ik het wel oké. Als het meer dan een paar tienden wordt, dan wel, ja.
Inderdaad. Die andere teams moeten maar wat beter worden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds teleurstellend. Het is eens tijd dat andere teams om de overwinning strijden.
Wisten jullie dat Hulkenberg Nederlands spreekt?quote:
Echt leuk en bijzonder dat er een F1-coureur op de grid rondloopt die een woordje Nederlands spreekt!quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Hulkenberg Nederlands spreekt?
Dat zie je anders nooitquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Echt leuk en bijzonder dat er een F1-coureur op de grid rondloopt die een woordje Nederlands spreekt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |