quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:16 schreef Houtenbeen het volgende:
Zeist - VVD niet meer de grootste, verliest -4, GL nu de grootste
Dit. Heb er nooit heil in gezien maar ben er nu ook wel klaar mee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
1e keer dat ik niet gestemd heb. Het zal allemaal wel.
Pro EU dus. Verbaast me niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:13 schreef Houtenbeen het volgende:
VVD niet meer de grootste in Den Bosch, D66 nu de grootste
FVD geen zetel in Den Bosch
"want we willen niets inleveren op onze standpunten"quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:20 schreef TheVulture het volgende:
"Wij willen absoluut niet besturen" aldus Bij1
Soort forum dus? Bah.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:20 schreef TheVulture het volgende:
"Wij willen absoluut niet besturen" aldus Bij1
Met andere woorden, lekker je vergoeding als gemeenteraadslid opstrijken zonder enige vorm van ambitie
Den Bosch is van oorsprong een vrij conservatieve stad wel. Maar van alles lijkt te schuiven vanavond.quote:
D66 doet het in het lokale bestuur ook gewoon prima in Den Bosch, dat scheelt ook welquote:Op donderdag 17 maart 2022 00:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Den Bosch is van oorsprong een vrij conservatieve stad wel. Maar van alles lijkt te schuiven vanavond.
Ben er niet negatief over vanavond.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Den Bosch is van oorsprong een vrij conservatieve stad wel. Maar van alles lijkt te schuiven vanavond.
Mja die zetel verlies in mijn eigen stad blijft wel als donkere wolk hangen. Zeker ook omdat we dan naar collegedeelname kunnen fluiten denk ik. Maar verder niet ontevreden over D66 landelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben er niet negatief over vanavond.Progressief en vooral pro EU lijkt te winnen. De weg die met de EP verkiezingen ingezet is.
En jij?
Prachtig dit soort lokale relletjesquote:Op donderdag 17 maart 2022 00:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het interne conflict bij de sgp oldenbroek is ook beslecht!
Gezien het absurde toneelstuk dat D66 in Den Haag heeft opgevoerd mogen de lokale afdelingen zich in de handjes knijpen volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mja die zetel verlies in mijn eigen stad blijft wel als donkere wolk hangen. Zeker ook omdat we dan naar collegedeelname kunnen fluiten denk ik. Maar verder niet ontevreden over D66 landelijk.
Utecht idem. Helaas.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mja die zetel verlies in mijn eigen stad blijft wel als donkere wolk hangen. Zeker ook omdat we dan naar collegedeelname kunnen fluiten denk ik. Maar verder niet ontevreden over D66 landelijk.
En daar komen de klimaatpauzen voor in de plek. Achja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:27 schreef Hexagon het volgende:
In Eindhoven lijken Denk en de Christenunie trouwens uit de raad te verdwijnen.
Hahaha. Over schapen gesprokenquote:Op donderdag 17 maart 2022 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
50 euro betalen om naar de FVD uitslagenavond te gaan
Wouw.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:31 schreef Houtenbeen het volgende:
PVDA de grootste na 87% van de stemmen in Amsterdam
Juist wel, wellicht dat linkse partijen het daarom zo goed doen na tigtig jaar rechts kutbeleid.quote:
Hij zou er maar eens onverzorgd uit kunnen zien..quote:
Rechts beleid in Amsterdam? Dat is volgensmij juist toe te schrijven aan de linkse partijen aldaar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist wel, wellicht dat linkse partijen het daarom zo goed doen na tigtig jaar rechts kutbeleid.
Yeah right, rechtsquote:Op donderdag 17 maart 2022 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist wel, wellicht dat linkse partijen het daarom zo goed doen na tigtig jaar rechts kutbeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |