Palen van Tennet voor je.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Alle partijen willen hier windmolens, behalve VVD en Lokaal. Die dingen horen op zee. En zonnepanelen horen op een dak of langs de snelweg, niet in een weiland. Daar horen koeien en John Deere trekkers.
Kernenergie dan? Of Groningen leegpompen (met compensatie)?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Probeer maar eens hoogspanningsmasten of middenspanningstations bij te bouwen. De bezwaarschriften vliegen je om de oren.
Nederland is een enorm anti land geworden....
Wat moet je er van zeggen? Zie vooral dat lokale partijen veel winnen. En da's een allegaartje van van alles en nog wat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:32 schreef capricia het volgende:
Wat vinden de conservatieve posters hier op fok van deze uitslag?
Nee dat is onjuist.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:32 schreef Mansjester het volgende:
Waarom zegt die chick de hele tijd "klimt omhoog"? Dat is dubbelop toch?
Lever je tuin maar in voor een stukje zonneweidequote:Op woensdag 16 maart 2022 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Alle partijen willen hier windmolens, behalve VVD en Lokaal. Die dingen horen op zee. En zonnepanelen horen op een dak of langs de snelweg, niet in een weiland. Daar horen koeien en John Deere trekkers.
Vroeger waren er tijden dat in dit soort gemeentes de SGP de meerderheid had. Waar zijn die mooie tijden gebleven?quote:
Lokaal is gemiddeld iig rechts van het midden, volgens mij.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat moet je er van zeggen? Zie vooral dat lokale partijen veel winnen. En da's een allegaartje van van alles en nog wat.
Welke uitslag?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:32 schreef capricia het volgende:
Als het aan mij ligt koop ik al het snippergroen in de wijk op om dat tegen te houdenquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lever je tuin maar in voor een stukje zonneweide
En niet meer zeuren
Ja.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:32 schreef capricia het volgende:
Dat zou goed kunnen. Ik zie dan tot nu toe niet echt 'n ruk naar links, eigenlijk. Eerder dat buiten de (grote) steden mensen meer af lijken te haken bij landelijke partijen, of in elk geval de traditionele partijen om het zo maar te noemen. Dat doen ze deels door lokaal te stemmen, maar ook meer mensen die niet zijn gaan stemmen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Lokaal is gemiddeld iig rechts van het midden, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |