SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 15% gewijzigd door MadMaster op 18-03-2022 07:41:18 ]Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
De hoerastemming was echt niet doorbreken daarquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:01 schreef MadMaster het volgende: [..] Ja, ik zag je reactie later pas. Heb me ongeluk zitten typen toen...
![]()
Oei, dat wordt gokken dan...quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Hier passen the Talking Heads mooi achteraan
De film Psycho?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel aanvragen, maar de film kijken komt er niet van
Het was wel een bijzonder nummer. Het trok wel mijn aandacht.quote:
Kende jij het?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was wel een bijzonder nummer. Het trok wel mijn aandacht.
Nee, ik hoorde het voor het eerst. Maar vond het wel boeiend.quote:
Anne Clark is een soort van poëet, half gesproken teksten op synthesizer deuntjes.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was wel een bijzonder nummer. Het trok wel mijn aandacht.
Dit klinkt inderdaad best leuk. En ik snap de vergelijking met de Talking Heads wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Oude opname van LP uit 1978...
Absoluutquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klinkt inderdaad best leuk. En ik snap de vergelijking met de Talking Heads wel.
Ze hebben in het voorprogramma van hen mogen spelen, dat was wel geinig...quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klinkt inderdaad best leuk. En ik snap de vergelijking met de Talking Heads wel.
En bestaan ze nog?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Oude opname van LP uit 1978...
Dat is wel heel bijzonder!quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben in het voorprogramma van hen mogen spelen, dat was wel geinig...
Ach, jullie gaan toch naar een andere gemeente.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Past mooi op de verkiezingsavond. Hier geen verkiezingen ivm gemeentelijke herindeling afgelopen jaar
Ik heb maandag al gestemd, maar meer uit een gewoonte dan dat ik nog echt een programma kies of zo.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, jullie gaan toch naar een andere gemeente.
Het is grappig. Ik denk altijd dat ik Alice Cooper niks vind en dan iedere keer als ik een nummer hoor van hem, dan vind ik het best goed.quote:
En het is ook een leuke ventquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is grappig. Ik denk altijd dat ik Alice Cooper niks vind en dan iedere keer als ik een nummer hoor van hem, dan vind ik het best goed.
Welterusten!quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:19 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek vanavond, Mad.
Ik ga richting bed.
Welterusten voor straks allemaal.
Welterusten Meltingquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:19 schreef Melting het volgende:
Ik ga richting bed.
Trustenquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:19 schreef Melting het volgende:
Ik ga richting bed.
Ik zag hem volgens mij een keer in een mini-docu van top2000 a go go en toen vond ik hem inderdaad ook nog aardig.quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:19 schreef Melting het volgende:
Ik ga richting bed.
quote:
We hebben het ook overgeslagen. (Voor het eerst sinds ik mag stemmen ook)quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, jullie gaan toch naar een andere gemeente.
Nicequote:
Heb 5 verklaringen moeten indienen m.b.t. de rechten van de songs, allerlei disclaimers erbij en dan nu maar hopen dat niemand valt over het gebruik van hun songs/remixen.quote:
Vast niet. Maar het is inderdaad gedoe. Ik zal geen klacht indienen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb 5 verklaringen moeten indienen m.b.t. de rechten van de songs, allerlei disclaimers erbij en dan nu maar hopen dat niemand valt over het gebruik van hun songs/remixen.
Wat een gedoe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |