quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow @:sked je bent wel echt een goede moderator ohniiiiee
Ik heb op mijn oude mentor gestemd die ervoor heeft gezorgd dat ik niet van school af werd geschopt in het kader van voor wat hoort watquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat heb je gestemd makker?
Ik zelf op een vrouw van Volt, hopelijk nu op iemand die niet mensen aanrandt
Die had goed gezien dat jij alsnog goed terecht kon komenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb op mijn oude mentor gestemd die ervoor heeft gezorgd dat ik niet van school af werd geschopt in het kader van voor wat hoort wat
LOKAAL want dat is lekker hip
Zo is dat makkerquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Die had goed gezien dat jij alsnog goed terecht kon komen
Dat lijkt mij wel een wedstrijdtopic waard, even wat leuke plaatjes zoeken van voetballers die dood zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen hier gaat kijken.
Dat wordt een genotstopic.
Nu je het zegt, tong is er niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een wedstrijdtopic waard, even wat leuke plaatjes zoeken van voetballers die dood zijn.
Leuke vrouw, jammer dat ze van GroenLinks is.quote:
Houden van autoluwe steden?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuke vrouw, jammer dat ze van GroenLinks is.
Nee eigenlijk niet jammer. Links meisjes houden van
Ik hoorde maar een paar zinnen, iets met maagzuur.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Vind het een aardige gast. Is er al bekend wat hij precies mankeerde?
Gelukkig weten ze het nu en kan hij gericht behandeld worden. Het heeft eigenlijk best lang geduurd voor ze de diagnose hadden. Maar ja, op kweek kost natuurlijk veel tijd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoorde maar een paar zinnen, iets met maagzuur.
Het raarste aan heel dat verhaal blijf ik vinden dat hij pas na 2 weken geen eten binnen kunnen houden besloot misschien toch eens naar de dokter/ziekenhuis te gaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig weten ze het nu en kan hij gericht behandeld worden. Het heeft eigenlijk best lang geduurd voor ze de diagnose hadden. Maar ja, op kweek kost natuurlijk veel tijd.
Hans is een bikkel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het raarste aan heel dat verhaal blijf ik vinden dat hij pas na 2 weken geen eten binnen kunnen houden besloot misschien toch eens naar de dokter/ziekenhuis te gaan.
Wellicht angst? Het niet willen weten?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het raarste aan heel dat verhaal blijf ik vinden dat hij pas na 2 weken geen eten binnen kunnen houden besloot misschien toch eens naar de dokter/ziekenhuis te gaan.
Zoiets moet het zijn. Ik ga gewoon maar de fomoshow op YouTube kijken om alles te verwerken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wellicht angst? Het niet willen weten?
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:31 schreef Scrummie het volgende:
Toch gestemd.
Ik hoop dat @:GGMM en @:maxi-mus mij nu wél serieus nemen. (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |