Ik vind dat die een raar opgeblazen hoofd heeftquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:18 schreef Noek het volgende:
Hij ziet er nog hetzelfde uit eigenlijk. Niet slechter, niet beter, gewoon even lelijk als altijd.
Steven Spielberg belde.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn ook geruchten dat hij kanker heeft. Ik zie hem er best voor aan om te denken als ik dan toch dood ga neem ik zoveel mogelijk mensen mee.
Die belde ook al toen hij Oekraïne binnenviel met zijn leger.quote:
Dat heeft dan weer niks met kanker te maken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat die een raar opgeblazen hoofd heeft
Hier staat de uitgebreide versie van het verhaal: https://www.ft.com/content/7b341e46-d375-4817-be67-802b7fa77ef1quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:19 schreef polderturk het volgende:
Er zit iets aan te komen.
De onderhandelingen zitten in een vergevorderd stadium.
Geen NAVO lidmaatschap maar bescherming door de UK, de VS en Turkije.
[ twitter ]
Welke bedrijven profiteren er eigenlijk het meest als de vrede uitbreekt?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:19 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Bescherming door de navo dusquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:19 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Gas en olie? Dan kunnen ze de prijzen weer laten dalenquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Welke bedrijven profiteren er eigenlijk als de vrede uitbreekt?
Hoe gaan de VS, de UK en TR Oekraïne beschermen als buitenlandse troepen en bases niet toegestaan worden?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier staat de uitgebreide versie van het verhaal: https://www.ft.com/content/7b341e46-d375-4817-be67-802b7fa77ef1
IK denk niet dat er in Rusland genoeg apres-ski's zijn waar ze elkaar massaal kunnen besmetten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:24 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
En wat als ze nu eens expres Covid oplopen (bewezen door een dokter) en 'doodziek' op bed liggen?
Geen Navo lid maar wel bescherming door de VS en de UK.. Wacht ff..quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:19 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Heb je al moeten vluchten, krijg je ook nog eens te maken met zo'n weerzinwekkende misdaad op een plek waar je veilig hoort te zijn. Meisje is voor de rest van haar leven zwaar getraumatiseerd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]
Woman, 18, allegedly raped while living in Ukrainian refugee housing in Germany
She was allegedly attacked by two Ukraine citizens, 37 and 26, from Iraq, Nigeria
Ik wist niet dat Oekraïne een multicultureel land was. Halen wij wel vrouwen en kinderen uit Oekraïne binnen?
https://www.dailymail.co.(...)rman-hotel-ship.html
als de oekrainers daar ook nog (redelijk) in slagen is het helemaal een afgang.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:13 schreef speknek het volgende:
Dat verhaal over wel/geen neutraliteit en het redelijke Rusland dicht bij een oplossing, komt van Lavrov, maar Lavrov is geen onderdeel van de vredesbesprekingen, hij zit duizenden kilometers verderop, dus het is nog maar de vraag of het werkelijk onderdeel is van het het document of dat de fantast weer wat zit te gaslighten.
Helaas zit het achter de paywall, maar de Wall Street Journal bevestigt nu ook dat Oekraïne vannacht is begonnen met een counteroffensief, voornamelijk rond Kyiv in Irpin, Bucha en Hostomel; en vanuit Mykolaiv om Kherson te bevrijden.
Van een oekrainse bron:
[..]
Ik neem aan dat het verschil is dat ze geen navo troepen mogen stationeren zoals bijv Estland en Polen dat doen. Dus wel een artikel 5 achtige constructie, maar verder neutraal zonder navo poppetjes op Oekraïens grondgebied tijdens vredestijd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:25 schreef koemleit het volgende:
[..]
Geen Navo lid maar wel bescherming door de VS en de UK.. Wacht ff..
Is dat niet praktisch bijna hetzelfde??
Lol, dat is praktisch hetzelfde als NAVO lid zijn als je beschermd wordt door de VS.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:19 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
De Russen moeten watquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:25 schreef koemleit het volgende:
[..]
Tuurlijk je mist wat Franse Nukes.
Maar bescherming door de VS.. dat is hoe echt vrijwel alle andere NAVO landen de NAVO interpreteren... (Of mijn wereldbeeld klopt niet).
Bescherming van de VS is wel alleen maar leuk als er niet weer een clown als Trump president wordt die schijt heeft aan eerder gemaakte redelijke deals. Het valt imo nog maar te bezien hoe dat zal lopen in 2024 en verder.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:25 schreef koemleit het volgende:
[..]
Tuurlijk je mist wat Franse Nukes.
Maar bescherming door de VS.. dat is hoe echt vrijwel alle andere NAVO landen de NAVO interpreteren... (Of mijn wereldbeeld klopt niet).
zou dit nieuws ook op joop.nl verschijenquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:25 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Heb je al moeten vluchten, krijg je ook nog eens te maken met zo'n weerzinwekkende misdaad op een plek waar je veilig hoort te zijn. Meisje is voor de rest van haar leven zwaar getraumatiseerd.
Rusland kan dan een overwinning claimen tegenover hun eigen bevolking dat Oekraïne geen lid van de NAVO geworden is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:26 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Lol, dat is praktisch hetzelfde als NAVO lid zijn als je beschermd wordt door de VS.
Och, zelfs als de VS niet zou helpen dan zijn de UK en Turkije beide afzonderlijk al in staat om Rusland te verslaan. En Rusland is de komende 50 jaar sowieso niet in staat om nog een aanvallende oorlog te voeren.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Bescherming van de VS is wel alleen maar leuk als er niet weer een clown als Trump president wordt die schijt heeft aan eerder gemaakte redelijke deals. Het valt imo nog maar te bezien hoe dat zal lopen in 2024 en verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |