quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij niet een type kat die boven een snackbar wil wonen.
Deze lijkt nu al op haar toekomstig baasje en naamgenoot.quote:Bij de mensen die ze kent en vertrouwd komt ze graag op schoot, kletst tegen ons, laat zich aanhalen en optillen. Ze geniet hier zo enorm van dat ze er zelfs van gaat kwijlen.
Ik kwijl heul niet!quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze lijkt nu al op haar toekomstig baasje en naamgenoot.
Dit zit me nog steeds dwars want jij weet helemaal niet hoe ik eruit zie.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:41 schreef GGMM het volgende:
Ik zie scrummie nu vloeiend voor me met krassen op z'n hand
Female undead warlockquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit zit me nog steeds dwars want jij weet helemaal niet hoe ik eruit zie.
Zo, dat is eruit.
Een kat die het ‘te druk’ heeft om op je schoot te zitten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Op schoot zitten doet Lily niet, daarvoor heeft ze het te druk.
Dat is codetaal voor ADHD kat die uithaalt als je de kat wilt aaien.
Wiens foto heb je dan op je Twitterprofiel?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit zit me nog steeds dwars want jij weet helemaal niet hoe ik eruit zie.
Zo, dat is eruit.
Laat maar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wiens foto heb je dan op je Twitterprofiel?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat maar.
Speel niet met mijn privé.
Sorry dat was onder de gordel ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat maar.
Speel niet met mijn privé.
Gelukkig is dat nu helemaal anders nu @Sked er bij is gekomenquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:56 schreef GGMM het volgende:
Nou ja toeval
Ik ben de enige die in VBL TR's afhandelt.
Was hij er in het livetopic gisteren?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nu helemaal anders nu @:Sked er bij is gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |