Ben nog aan het kijken voor een kat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zijn er geen pics van je kat?
Sinds een zeker twitteraccount jouw identiteit heeft prijsgegeven kan Onlogisch zo voor je stoep staan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok dat je 'noemen' bedoelt. Zou een leuke naam zijn!
Oh zo, nou, gewoon doen. Is erg leuk.quote:
Wat leukquote:
Scrummie is wel een leuke naam voor een kat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. en ik kijken ook voor katten.
We overwegen één van de 2 Scrummie te nemen.
@Scrummie en ik gaan prima door één deur (Tenzij ik 2 kapsalons verorber)quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds een zeker twitteraccount jouw identiteit heeft prijsgegeven kan Onlogisch zo voor je stoep staan.
Speel niet met mijn privé.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds een zeker twitteraccount jouw identiteit heeft prijsgegeven kan Onlogisch zo voor je stoep staan.
Jij was wel aan het denken tochquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zo, nou, gewoon doen. Is erg leuk.
Ik heb zelf geen kat. Als ik er 1 zou nemen zou ik hem onlogisch noemen.
Er is maar 1 Benji.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Ik zou een schildpad nemen als ik jou was
@:scrummie een schildpadkat niet een schildpad ipv een kat
Ik twijfel nog steeds.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij was wel aan het denken toch
Heb je besloten het niet te doen, of twijfel je nog steeds?
Daarom moet je er ook gewoon 2 nemen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds.
Ik blijf het zielig vinden omdat ik de hele dag op kantoor zit en ik geen groot appartement heb.
Sorry ik zal de grap bij dezen niet meer maken en ik hoop echt dat Onlogisch jou niet tot zijn kat maakt.quote:
Dan doe je ze overdag naar buiten?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds.
Ik blijf het zielig vinden omdat ik de hele dag op kantoor zit en ik geen groot appartement heb.
Neem er dan 2, dan hebben ze elkaar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds.
Jezus wat een lap tekst.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:36 schreef Coco het volgende:
5. Schildpadkatten hebben een speciaal karakter
Vaak wordt gezegd dat schildpadkatten een specifiek karakter hebben, een beetje brutaal, veel energie en misschien zelfs een beetje agressief. Er werd in het Engels zelfs een naam voor bedacht, tortitude. Onderzoekers van het UC Davis Veterinary Medical Teaching Hospital konden dit wel niet bevestigen in hun studie over het verband tussen kleur van de vacht en het karakter van katten.
6. Schildpadkatten brengen geluk
Vele landen en volkeren koppelen schildpadkatten aan verscheidene vormen van geluk. In de VS gelooft men dat schildpadkatten voor rijkdom zullen zorgen. Volgens Engelse folklore geneest een wrat door er op te wrijven met de staart van een schildpadkat. In Japan gelooft men dat schildpadkatten bescherming bieden tegen geesten.
Ik heb geen tuin dus dat vind ik wel jammer voor een kat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds.
Mijn katten zijn echt zelden in mijn eigen tuin.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin dus dat vind ik wel jammer voor een kat.
Maar je kan toch enkele dagen thuiswerken?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:36 schreef Coco het volgende:
5. Schildpadkatten hebben een speciaal karakter
Vaak wordt gezegd dat schildpadkatten een specifiek karakter hebben, een beetje brutaal, veel energie en misschien zelfs een beetje agressief. Er werd in het Engels zelfs een naam voor bedacht, tortitude. Onderzoekers van het UC Davis Veterinary Medical Teaching Hospital konden dit wel niet bevestigen in hun studie over het verband tussen kleur van de vacht en het karakter van katten.
checks out.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |